دوشنبه 28 بهمن 1398 - 15:07:15

بهترین آرایشگاه زنانه پاسداران

 

بهترین سالن زیبایی پاسداران به پیشنهاد رژلب

آموزش آرایشگری زنانه شمال تهران 

 

معرفی بهترین آرایشگاه زنانه پاسداران

 


با گذشت زمان، میل به زیبایی در افراد به خصوص خانم ها بیشتر شده است. از این رو، روزانه متدهای جدیدی از لاین های آرایش و زیبایی ابداع می شود که جای خود را خیلی زود در میان طرفداران باز می کنند. به همین علت است که اهمیت شغل آرایشگری بیشتر از پیش شده است. همه روزه افراد زیادی، چهره یا پوست خود را به دست آرایشگران می سپارند و رعایت کلیه استانداردهای سلامتی بسیار حائز اهمیت است. اگر در محدوده پاسداران به دنبال یک آرایشگاه زنانه بسیار خوب و حرفه ای هستید، رژلب به شما سالن زیبایی حسنا قادری را پیشنهاد می کند. در ادامه با فعالیت ها و موفقیت های این مرکز بیشتر آشنا خواهید شد.


خانم حسنا قادری، مدیریت سالن زیبایی با نام خود را بر عهده دارند. ایشان برای سالیان متمادی در حوزه متعادل سازی چهره یا همان گریم صورت فعالیت داشته اند. سپس به عضویت KBS دانشگاه خواجه نصیر درآمده و در دانشگاه بیوتی کنت ترکیه و همچنین، آکادمی فی زیر نظر اساتید برتر جهان در زمینه های متنوع آموزشی، دوره هایی را گذرانده اند و مدارک مربوطه را نیز کسب کرده اند. خانم قادری تحصیلات آکادمی خود را در رشته های کارشناسی کامپیوتر و آناتومی فیزیولوژی انسانی گذرانده اند.

 

بهترین آرایشگاه زنانه پاسداران

 


خانم حسنا قادری، مدیریت محترم یکی از بهترین سالن های زیبایی شمال تهران محدوده پاسداران، مدارک میکاپ و گریم خود را زیر نظر اساتید برتر جهان گذرانده اند که از جمله آن ها می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

- رونالدو بتی از ایتالیا
- دنسا از آمریکا
- سامر خوزامی از لبنان
- شفق نوروز از ترکیه
- الهه حاجی آوا از باکو
- روژیو از برزیل


علاوه بر این، مدارک میکروپیگمنتیشن و میکروبلیدینگ خود را تحت نظر اساتیدی همچون برانکو بابیک، بهار ارسلان، اعرابیان، سیلوا سلی و ... دریافت کرده اند. دوره های آموزشی رنگ و کوتاهی خود را نیز زیر نظر اساتید بزرگ جهان مانند آلن، منیر و امره یاکسوم گذرانده اند.


خانم حسنا قادری علاوه بر ارائه خدمات، به آموزش کلیه لاین های آرایش و زیبایی نیز می پردازند. ایشان به مدت 12 سال در زمینه آموزشی با اخذ مدرک مربیگری بین المللی از کشورهای استرالیا، چک و انگلیس، مشغول فعالیت می باشند. خانم قادری در سال 1396 به عنوان کارآفرین برتر جوان از طرف سازمان فنی و حرفه ای کشور معرفی شدند. افتخار ایشان، پرورش و آموزش هنرجویانی است که در داخل و خارج از کشور مشغول به کار هستند. خانم قادری همواره تمام تلاش خود را می کنند تا نقش بانوان در اجتماع را پررنگ تر نشان دهند.

 

جهت بهره مندی از خدمات یا شرکت در کلاس های آموزشی سالن زیبایی حسنا قادری پاسداران می توانید با شماره های درج شده تماس حاصل نمایید.

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
سومین ماه سال را وارد کنید
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: