یکشنبه 17 آذر 1398 - 17:27:11

معرفی رنگ سال 2020

آبی کلاسیک رنگ برگزیده سال 2020

دکوراسیون منزل، مد و فشن سال 2020 چیست؟

 

رنگ سال 2020 آبی کلاسیک

 

شرکت پنتون اخیرا رنگ سال 2020 را معرفی کرده است. بیش از 10 میلیون طراح و تولید کننده در سراسر جهان، برای ارائه محصولات خود به پیشنهادات پنتون تکیه می کنند. معمولا از ترکیب رنگ پیشنهادی شرکت پنتون در کلیه امور مربوط به گرافیک، مد، محصولات، طراحی دکوراسیون و ... استفاده می شود. این شرکت رنگ سال 2020 را آبی کلاسیک Pantone Classic Blue اعلام کرده است. در ادامه این مطلب قصد داریم نگاهی به تاثیر این رنگ در حوزه های مختلف بپردازیم. با سایت رژلب همراه باشید.


رنگ آبی کلاسیک در مد و فشن 2020


آبی کلاسیک پنتون 19-4052 در دسته رنگ های سرد قرار می گیرد که حس اطمینان و ثبات را القا می کند. این رنگ در عین سادگی، بسیار زیباست. به کار بردن رنگ آبی کلاسیک جنسیت نمی شناسد و از مهم ترین مزایای آن می توان به قابل استفاده بودن درتمامی فصول سال اشاره کرد. سایه های این رنگ به شما کمک می کند تا به راحتی آن را با سایر رنگ ها ترکیب کنید. در مبحث مد و فشن، شما می توانید رنگ آبی کلاسیک را با رنگ هایی همچون متالیک ترکیب کنید و ظرافت و زیبایی بی نظیری را به نمایش بگذارید.

 

مد و فشن سال 2020


رنگ آبی کلاسیک در لوازم آرایشی


از رنگ آبی کلاسیک می توان برای زیبایی هر چه بیشتر چشم و ناخن ها استفاده کرد. PANTONE 19-4052 Classic Blue را در مبحث لوازم آرایشی و زیبایی می توانید در انواع مدل های شاین، براق و مات مورد استفاده قرار دهید.

 

لاک ناخن رنگ سال 2020 آبی کلاسیک

 

رنگ مو سال 2020 آبی کلاسیک


رنگ آبی کلاسیک در دکور خانه


همان طور که قبلا هم به آن اشاره کردیم، رنگ آبی کلاسیک موجب القای حس اطمینان بخشی و حفاظت می شود؛ بنابراین گزینه بسیار خوبی برای دکوراسیون داخلی محسوب می شود. با ترکیب رنگی منحصر به فرد آبی کلاسیک و سایر رنگ های هم تنالیته با آن می توان فضای آکنده از اعتماد به نفس و خلاقیت را خلق کرد. PANTONE 19-4052 Classic Blue بیانگر سنت، ظرافت و همچنین جسارت غیرمنتظره است.

 

دکوراسیون داخلی 2020


رنگ آبی کلاسیک در طراحی گرافیکی و بسته بندی محصولات


رنگ آبی کلاسیک می تواند تداعی کننده آسمان در غروب آفتاب باشد. این رنگ از لحاظ کاربردهای طراحی گرافیکی بسیار ایده آل است. به ویژه در حوزه بسته بندی محصولات و پکیجینگ که می تواند پیام اعتبار و قابل اطمینان بودن کالا را برای مشتریان به دنبال داشته باشد.


برای آشنایی بیشتر با این رنگ به مثال های زیر توجه فرمایید.


شال مبل به رنگ آبی کلاسیک


این شال مبل که در تصویر مشاهده می کنید، یک ظاهر جسورانه ای را برای منزل شما خلق خواهد کرد. این منسوجات به رنگ آبی کلاسیک که پشت نیمکت یا صندلی یا حتی روی تخت شما قرار گرفته اند، بسیار خارق العاده به نظر می رسند. این شال دستبافت بوده و محصول آفریقای غربی می باشد. افراد این ناحیه از شال فوق برای مراسم های خاص استفاده می کنند. همچنین دقت بالایی در نگهداری و شستشوی آن نیز به خرج می دهند.

 

شال مبل رنگ سال 2020 آبی کلاسیک


مبلمان مخمل به رنگ آبی کلاسیک


ترکیب رنگی آبی و طلایی نه تنها بسیار مرسوم است، بلکه جلوه بسیار زیبا و شیکی را نیز خلق می کند. زیبایی این مبل فرانسوی بسیار حیرت انگیز است و در ساخت آن به جزئیات توجه زیادی شده است. از قاب چوبی تراشیده شده آن که با طلا آمیخته شده است گرفته تا دکمه های اسپانیایی مخمل به رنگ آبی کلاسیک، همگی دست به دست هم داده اند تا یک مبلمان شگفت انگیز طراحی و عرضه شود. از این مبل فرانسوی می توان برای دکوراسیون تالار ورودی استفاده کرد.

 

مبل رنگ سال 2020 آبی کلاسیک


تخت خواب مخمل به رنگ آبی کلاسیک


این تخت خواب به طرز حیرت انگیزی فریبنده است و از جزئیات بسیار دقیقی تشکیل شده است. درست به مانند مبلمانی که در بخش قبل به آن اشاره شد، این تخت نیز از چوب ماهون تراشیده، طلای عتیقه و دکمه های اسپانیایی استفاده شده است. این تخت فرانسوی همان چیزی است که باید از نسلی به نسل دیگر منتقل شود.

 

تختخواب رنگ سال 2020 آبی کلاسیک


میز قهوه به رنگ آبی کلاسیک رنگ سال 2020


این میز قهوه ترکیبی از سنت و مدرنیته است و با هر سبک دکوراسیونی می تواند مورد استفاده قرار گیرد. همچنین، دارای یک فضای کوچک برای ذخیره سازی اشیاء کوچک در زیر آن وجود دارد تا از چشم ها دور نگه داشته شود. این میز شامل یک سینی گرد فلزی و سه پایه چوبی است.

 

میز قهوه رنگ سال 2020 آبی کلاسیک


استفاده از اکسسوری های آبی کلاسیک در فضای داخلی


اگر تمایل به استفاده از این رنگ در یک فضای کلی و بزرگ ندارید، می توانید از اکسسوری های کوچک تر استفاده نمایید. پیشنهاد سایت رژلب به شما استفاده از چراغ خواب، کوسن، ساعت و گلدان به رنگ آبی کلاسیک برای طراحی دکوراسیون 2020 است.

 

اکسسوری دکور خانه - ساعت رنگ سال 2020 آبی کلاسیک

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: