سه شنبه 14 بهمن 1399 - 12:11:37

15 مدل رنگ موی سال 2020

 

رنگ مو سال 2020 آبی کلاسیک

انواع هایلایت، آمبره و بالیاژ رنگ مو آبی رنگ سال 2020

 

رنگ مو 2020 آبی کلاسیک


 

رنگ سال 2020 برخلاف سال های پیش از نام فانتزی مانند صورتی کوارتز یا بنفش اولترا برخوردار نیست، بلکه دارای یک نام واقعی و راحت می باشد: آبی کلاسیک. این روزها تاثیر رنگ سال را در تمام عرصه ها می توان یافت؛ از مد و فشن گرفته تا لوازم آرایشی و دکوراسیون. از این رو بر آن شدیم تا با ارائه این مطلب از سایت رژلب، انواع رنگ موی سال 2020 را به سمع و نظر شما مخاطبان عزیز برسانیم. با ما همراه باشید.


رنگ موی آبی کلاسیک یک ظاهر خیره کننده و به دور از کسالت را برای شما به ارمغان خواهد آورد. این موضوع باعث شده تا بسیاری از سلبریتی ها نیز از این رنگ مو برای تغییر ظاهر خود الهام بگیرند. رنگ سال 2019 که مرجانی بود به یکی از ترندهای محبوب سال تبدیل شده بود که طرفدارانی از کره جنوبی تا امریکا داشت. این احتمال وجود دارد که رنگ سال 2020 آبی کلاسیک نیز مورد پسند بسیاری از افراد قرار گیرد.


اگر با خود فکر می کنید که رنگ موی آبی کلاسیک classic blue ترند سال 2020 را در منزل امتحان کنید، به شما پیشنهاد می کنیم که حتما برای این کار نزد یک متخصص رنگ مو حرفه ای بروید. چرا که روند رنگ مو 2020 می تواند کمی فشرده باشد. موها ابتدا باید به پایه بلوند روشن برسند تا هرگونه زردی مو از بین برود. این موضوع در جلوگیری از سبز شدن موها بسیار موثر است. به یاد داشته باشید که رنگ مو آبی کلاسیک با موهای مشکی یا پایه طبیعی، هارمونی بسیار زیبایی را تشکیل می دهند. اگر نمی خواهید ریشه موهایتان را دکلره و آبی کلاسیک کنید، می توانید از روش های نوین آمبره و بالیاژ برای تغییر سبک ظاهر خود استفاده نمایید. همچنین می توان از چند رنگ آبی مختلف برای مدل موی آمبره استفاده کرد.


همان طور که احتمالا می دانید، رنگ مو آبی کلاسیک یک رنگ فانتزی است و ماندگاری بالایی ندارد. جهت افزایش ماندگاری رنگ مو 2020 توصیه می کنیم موهای خود را با آب ولرم و شامپوی بدون سولفات شستشو دهید. برای افزایش ماندگاری رنگدانه های موی خود نیز می توانید هفته ای یکبار از نرم کننده تثبیت رنگ مو استفاده نمایید. در نهایت مجبورید هر دو هفته نسبت به تمدید رنگ موی آبی کلاسیک خود اقدام نمایید. بسیاری از افراد با این نگرانی مواجه هستند که رنگ مو آبی کلاسیک 2020 چگونه محو می شود و آیا جلوه بدی خواهد داشت؟ اگر رنگ موی آبی کلاسیک را یک رنگ و مش کار حرفه ای برایتان انجام داده باشد، نباید نگرانی چندانی بابت محو شدن آن  داشته باشید. چرا که اگر موها خوب به پایه روشن رسیده باشند، پس از گذشت دو هفته به رنگ آبی بسیار روشن تبدیل خواهد شد. البته در بدترین حالت می تواند به رنگ سبز تبدیل شود. جای هیچ گونه نگرانی نیست و شما می توانید با ترمیم رنگ مو سال 2020 دوباره زیبایی را به موهای خود بازگردانید. بسته به نوع رنگ مویی که استفاده می کنید، هر دو تا چهار هفته نیاز به تمدید خواهید داشت.

 

در ادامه با نمونه هایی از رنگ مو سال 2020 آبی کلاسیک آشنا خواهید شد.

 

رنگ مو آبی کلاسیک روی مدل موی کوتاه

 

 

 

آمبره رنگ مو آبی 2020

 

 

 

ترکیب رنگ مو آبی قهوه ای

 

 

هایلایت رنگ مو آبی رنگین کمانی

 

 

 

بالیاژ رنگ مو آبی

 

 

 

رنگ مو آبی مردانه

 

 

 

هایلایت آمبره رنگ مو آبی

 

 

مدل رنگ مو آبی کلاسیک

 

 

ترکیب رنگ مو آبی 2020

 

 

رنگ مو فشن آبی کلاسیک 2020

 

 

رنگ مو آبی و بنفش

 

 

 

رنگ مو آبی

 

 

رنگ مو آبی فشن

 

 

ترکیب رنگ مو رنگین کمانی 2020

 

 

رنگ مو آبی سورمه ای

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: