شنبه 23 آذر 1398 - 19:43:39

سشوار حرفه ای انزو ENZO 8866 قدرت 7500 وات


یا با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید:
09145171651 عزیزی
09373734083 خضر زاده
کانال تلگرام و پیج اینستاگرام ما: zibamod_com

معرفی سشوار حرفه ای انزو ENZO 8866
شرکت انزو یکی از معتبرترین برندهای لوازم آرایشگاهی و برقی میباشد. این برند ساخت چین تحت لیسانس ایتالیا میباشد که محصولاتی با کیفیت بسیار بالا تولید میکند. سشوار حرفه ای انزو ENZO 8866 یک سشوار با موتور سنگین و سیمپیچی شده میباشد که با قدرت 7500 و داشتن سرعت بالای باد جزو سشوارهای حرفه ای محسوب میشود. اگر با صدای سشوار ناراحت هستید با استفاده از این سشوار با خیال راحت موهایتان را خشک کنید و حالت دهید.
نوع برق مصرفی AC میباشد. صدای این سشوار بسیار کم میباشد. دمای باد گرم این سشوار تا 57 درجه سانتی گراد قابل تنظیم میباشد. آرایشگران و سالن داران برای کار خود به ابزار های حرفه ای نیاز دارند که کار آنها را به بهترین نحو ممکن انجام دهد. انتخاب محصولات برند ENZO برای کار حرفه ای بسیار مناسب میباشد. این سشوار دارای 3 چراغ نشانگر بر روی بدنه میباشد که میزان سرعت باد را نشان میدهد. این سشوار در سریع ترین زمان موها رو خشک کرده و به آنها حالت می دهد و از وز شدن موها جلوگیری می کند.
اقلام همراه محصول:
به همراه سشوار، سه کله مخصوص و یک کیسه برای گذاشتن سشوار داخلش ارائه شده است. دارای فناوری تولید یون بوده همینطور حلقه آویز دارد.


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: