چهارشنبه 04 دی 1398 - 21:05:22

دستگاه (اولتراسونیک) درما اف اتوی صورت 5 کاره ultrasonic skin cleaner

برای خرید این محصول با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.
09145171651 عزیزی
09373734083 خضرزاده

پیج اینستاگرام زیبا مد: Zibamod_com
کانال تلگرام زیبا مد : Zibamod_com@
قیمت: 677000 تومان

معرفی اولتراسونیک (درما اف ) اتوی صورت 5 کاره ultrasonic skin cleaner
این اتو پوست از قدرت فرکانس بالایی برخوردار است.این دستگاه سلول های مرده و مواد زائد سطح پوست را توسط امواج فراصوت پاکسازی میکند.از ویژگی های دیگر این دستگاه جلوگیری و کاهش چین و چروک، پاکسازی آکنه و منافذ باز پوست،سفت سازی، جوانسازی و احیای بافت و کشسانی پوست میباشد و همچنین به بهبود گردش خون و متابولیسم لنفاوی کمک میکند.
نحوه کارکرد دستگاه اولتراسونیک یا اتوی صورت
از فرکانس های مختلف فراصوت عمدتا در سالن های حرفه ای برای افزایش گردش خون، کاهش و کمرنگ سازی چین و چروک های ریز، سفت کردن پوست شل، از بین بردن پف یا افتادگی پلک ها، کاهش ظاهر سلولیتی پوست، بهبود آکنه، مسدود کردن منافذ بزرگ، کمرنگ کردن سیاهی زیر چشم ها، کک و مک و لکه های ناشی از پیری و حتی از بین بردن جای زخم استفاده می شود. این فرآیند ایمن، بدون درد و آسان است و حتی می توان آن را بر روی پوست های حساس، شامل افراد مبتلا به بیماری روزاسه (نوعی بیماری مربوط به بینی و گونه ها که با ضایعات آکنه مانند، گشادشدگی مویرگ ها مشخص می شود) اجرا کرد. امواج صوتی که توسط اتوی صورت ایجاد می شوند فراتر از آستانه شنوایی انسان بوده و به سرعت به انتهای اعصاب ما می رسد. امواج صوتی جوانسازی دوره ای به زیر پوست نفوذ کرده و به پوست زیرین می رسد اما فاقد هر نوع عوارض جانبی است و منجر به احساس ناراحتی در فرد نمی شود.
برخی از دستگاه های اولتراسونیک از این منظر که حالات درمانی مختلفی دارند کاربرد راحتی دارند. در کل، هر چه فرکانس اولتراصوت کمتر باشد، امواج به اعماق بیشتری در زیر پوست نفوذ می کنند. بنابراین حالت 1 مگاهرتز برای درمان کل بدن که بافت ها و عضلات ضخیم تر هستند به کار می رود. حالت 3 مگاهرتز برای درمان صورت که بافت ها و عضلات ظریف تری دارد به کار می رود. حالت 5 مگاهرتز برای درمان مناطق با پوست ظریف و نازک نظیر ناحیه چشم ها به کار می رود.
برای بهبود نفوذ امواج صوتی دوره ای که توسط ماساژور صورت اولتراسونیک ایجاد شده است باید از یک ژل رسانا استفاده شود. این ژل علاوه بر بهبود رسانایی و هدایت امواج، به اعماق پوست نفوذ می‌کند.
از کاربرد ها و ویژگی های دیگر دستگاه (اولتراسونیک) درما اف اتوی صورت 5 کاره میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
• درمان لکه های تیره پوست
• درمان و جلوگیری از آکنه و کبودی
• افزاینده عملکرد و جذب محصولات مراقبت از پوست
• دارای سر کارد مانند پهن برای لایه برداری و هدایت آسان امواج
• دارای صفحه نمایش بزرگ LCD


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: