دوشنبه 09 دی 1398 - 20:45:21

رنگ مو اولورال پاریس O’LORAL PARIS بنفش شماره 7٫66

برای خرید این محصول با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.
09145171651 عزیزی
09373734083 خضرزاده

قیمت: 17500 تومان

معرفی رنگ مو اولورال پاریس O’LORAL PARIS بنفش شماره 7٫66

رنگ مو اولورال پاریس O’LORAL PARIS بنفش یکی از انواع طیف های رنگ موی شرابی است و اگر شما از آن دسته از خانم هایی هستید که تمایل دارید از رنگ موهای فانتزی برای رنگ کردن موهای خود استفاده کنید این مدل رنگ مو می تواند برایتان انتخابی مناسب و ایده آل باشد. رنگ موی شرابی امروزه توجه اغلب خانم ها را به سمت خود جلب کرده است.

7-66 violet خرید و قیمت و مشخصات رنگ مو اولورال پاریس O’LORAL PARIS بنفش شماره 7

تاثیر رنگ مو در زیبایی و چهره
رنگ موی شما تاثیر زیادی در چهره شما دارد به همین خاطر انتخاب یک رنگ موی مناسب تاثیر زیادی در زیبایی شما دارد.مثلا افراد دارای موهای مشکی همیشه در معرض توجه هستند و به عنوان شخصیت های قضاوت گر شناخته می شوند. اغب این رنگ طبیعی موی افراد است.خانم های مو بلوند در اکثر مواقع جذاب هستند و نگاه ها را به سمت خود خیره می کنند.فقط ده درصد از افراد در جهان به صورت طبیعی بلوند هستند.این رنگی است که نیاز به توجه دارد زیرا به شدت کمیاب است و بنابریان چیزهای کمیاب زیادی برای کشف دارد.و یا خانم های دارای موهای قهوه ای با وقار به نظر می رسندو می تواند بسیاری از راز و رمزها را درباره آن فرد بین موهایش پنهان کند.و دهها رنگ موی دیگر که هر کدام ویژگی خاص خود را داشته و استایلی متفاوت به شما می دهند.

رنگ موی اولورال پاریس (o’loral paris)
رنگ مو اولورال پاریس O’LORAL PARIS محصولی ساخت کشور فرانسه میباشد و با توجه به قیمت بسیار مناسب توانسته محبوبیت زیادی را در بین خانمها کسب کند.این رنگ مو به دلیل قیمت بسیار پایین برای سالن های آرایشی و مصرف شخصی بسیار مقرون به صرفه میباشد.این رنگ مو هیچگونه عووارض جانبی ندارد و هیچگونه آسیبی به موها وارد نمیکند.در ساخت آن فروارده روغن زیتون را به کار برده اند که به لطافت و نرمی موهای شما کمک زیادی مینماید.همچنین این رنگ دارای ماندگاری بسیار بالایی میباشد.همراه این محصول یک کرم نرم کننده موجود میباشد که بعد از استفاده از رنگ هیچگونه احساس خشکی نکنید.همچنین وجود ویتامین و پروتئین های موجود در این رنگ مو به شاداب بودن موهای شما کمک شایانی می کند.

پک رنگ موی اولورال شامل:
یک عدد کرم رنگ مو 50 میلی لیتر ، یک عدد اکسیدان 50 میلی لیتر ، یک عدد کرم نرم کننده 20 میلی لیتر ، یک جفت دستکش مخصوص رنگ کردن موها ، یک عدد برس و بروشور نحوه استفاده از رنگ مو به زبان فارسی،انگلیسی و عربی می باشد.

روش استفاده از رنگ مو اولورال پاریس O’LORAL PARIS
رنگ مو را با کرم اکسیدان در ظرفی غیر فلزی ریخته و بطور کامل مخلوط کنید تا خمیر یکنواختی بدست آید، ابتدا ساقه مو و سپس ریشه مو را به مخلوط آغشته نمایید در صورت تمایل رنگ کردن ریشه های رشد کرده مو ابتدا ریشه موها و سپس ساقه ها را رنگ نمایید و تا 30 دقیقه منتظر بمانید اگر از سشوار و یا وسایل گرمازا استفاده می کنید 20 دقیقه کافی است، بعد از پایان زمان لازم برای رنگ کردن موهایتان مقداری آب گرم را روی مو بریزید و ماساژ دهید تا کف کند این کار به شما اطمینان می دهد که رنگ مو کاملا از پوست سر و موها بر طرف شده است سپس آبکشی نمایید.



تذکر : در نظر داشته باشید قبل از رنگ کردن موهایتان از شستن آنها خودداری نمایید و هنگام رنگ کردن از دستکش استفاده کنید.


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: