سه شنبه 03 دی 1398 - 23:27:49

افترشیو آرکو مدل GOLD POWER ظرفیت 250 میلی لیتر

برای خرید این محصول با شماره های زیر تماس حاصل فرمائید .
09145171651 عزیزی
09373734083 خضرزاده
پیج اینستاگرام : Zibamod_com
کانال تلگرام : zibamod_com@
قیمت : 23000 تومان
معرفی افترشیو آرکو مدل GOLD POWER
بیشتر آقایان بعد از اصلاح از افترشیو استفاده می نمایند ٬ افترشیو ها با خاصیت فوق العاده که دارند التهاب و سرخی را از پوست دور می کنند و مواد مغذیترمیم کننده لازمه را به پوست بعد از اصلاح می رسانند و از سرخی پوست بعد از اصلاح جلوگیری می نمایید . افترشیو یک محصول فوق العاده برای آراستگی و یک دست بودن پوست صورت آقایان برای بعد از اصلاح است که عملکرد و فرمولاسیون عالی افتر شیو می تواند به جذابیت و زیبای چهره کمک شایانی به عمل آورد .

آنالیز افترشیو آرکو مدل GOLD POWER
افتر شیو گولد پاور مخصوص انواع پوست اعم از پوست خشک ٬ پوست معمولی و پوست حساس برای آراستگی چهره آقایان بعد از اصلاح در حجم 250 میلی لیتر تولید شده است . این محصول هرگونه التهاب را از پوست دور کرده و پوست یک دست را برای شما به ارمغان می آورد عملکرد این محصول بر پایه ترکیباتی که دارد می تواند گزینه انتخابی عالی باشد این محصول فاقد الکل بوده به همین دلیل سرعت جذب بالایی دارد و از خشک شدن پوست جلو گیری می کند .

این محصول پوست را بعد از اصلاح آب رسانی و مرطوب نگه می دارد و از سوزش و عفونت بعد از اصلاح جلوگیری می نمایید همچنین نرم کننده و آرامش بخش صورت بعد از اصلاح می باشد .

خصوصیات عالی :
برند آرکو من
جلوگیری از بروز عفونت ها
ضد التهاب
ضد سرخی پوست بعد از اصلاح
مرطوب کننده و نرم کننده
رایحه قشنگ و دلنشین


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: