دوشنبه 09 دی 1398 - 20:50:32

شامپو زینک خنک کننده سبز مدل Re-FreshingCool حجم 300 میلی لیتر

برای خرید این محصول با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.
09145171651 عزیزی
09373734083 خضرزاده


برای خرید این محصول با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.
09145171651 عزیزی
09373734083 خضرزاده

پیج اینستاگرام زیبا مد: Zibamod_com
کانال تلگرام زیبا مد : Zibamod_com@

معرفی شامپو زینک خنک کننده سبز مدل Re-FreshingCool حجم 300 میلی لیتر
موهای شاداب و پر پشت اعتماد به نفس ما رو زیاد میکند و باعث زیبایی میا میباشد. موهای ما در طول شبانه روز بر اثر عوامل آب و هوایی و یا استفاده از ابزار هایی مانند اتو مو ،سشوار و استفاده از رنگ های شیمیایی و دکلره آسیب مبینند.شرکت Lion در کشور ژاپن و اندونزی برای درمان و رهایی مردم از این وضعیت ناخوشایند شامپو تقویت کننده زینک را با ترکیبات بسیار خاصی روانه ی بازار کرده که استفاده از آن بسیار مؤثر خواهد بود برای هر شخص، داشتن موهای زیبا و سالم یک آرزوست. موهای زیبا اعتماد به نفس را بالا برده و بهبود میبخشد. موهای سالم دارایی است که همیشه باید از آن نگهداری شود اما متأسفانه مو ها بر اثر استفاده از رنگ، دکلره، سشوار و اتوی زیاد تبدیل به موهایی بسیار خشک و وز میشوند. شرکت لیون ( مجموعه ای از پزشکان مجرب در زمینه بهداشت و سلامت در ژاپن و اندونزی) برای درمان و رهایی مردم از این وضعیت ناخوشایند شامپو تقویت کننده زینک را با ترکیبات بسیار خاصی روانه ی بازار کرده که استفاده از آن بسیار مؤثر خواهد بود

ویژگی های شاخص شامپو زینک خنک کننده سبز مدل Re-FreshingCool
آبرسانی به مو و پوست سر ، کاهش شوره سر، از بین بردن خارش و حساسیت های پوست سر، تنظیم کراتین مو، تغذیه و بهبود ساختار داخلی و خارجی مو ، ماحافظت از مو ، نرم و لطیف کردن مو و خاصیت ضد قارچی از و یژگی های برجسته شامپو زینک می باشد.
ترکیبات ویژه شامپو زینک
شامپو زینک خنک کننده سبز مدل Re-FreshingCool همان طور که از نامش پیداست حاوی زینک و روی است. این ویژگی باعث شده قدرت ترمیم کنندگی آن از هر شامپوی دیگری بالاتر باشد. همچنین جهت تأثر، تقویت و ترمیم هرچه بیشتر شامپو زینک از گیاهانی بسیار با ارزش، درمانی و کم یاب همچون جنسینگ ، جینکو بیلوبا(Ginkgo Biloba) چای سبز، نعنا و مستور(Urang Aring) در ترکیبات آن استفاده شده است. شامپو تقویت کننده و ترمیم کننده زینک که با حجم ٣٠٠ میلی لیتری عرضه شده است بدون پارابن و سیلیکون میباشد.


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: