یکشنبه 13 بهمن 1398 - 16:53:48

بهترین مرکز کاشت و طراحی ناخن در غرب تهران یوسف آباد

 

معرفی مرکز تخصصی کاشت و طراحی ناخن یوسف آباد

بهترین آکادمی کاشت و طراحی ناخن غرب تهران به پیشنهاد رژلب

 

 

معرفی بهترین مرکز تخصصی کاشت و طراحی ناخن غرب تهران

 


زیبایی و آراستگی ناخن ها، تاثیر شگرفی در ظاهر کلی افراد ایجاد می کنند. از این رو، افراد بسیاری نسبت به بلند کردن و رسیدگی به ناخن ها اقدام می کنند. در این بین، افرادی که به هر دلیل قادر به بلند کردن و مراقبت از ناخن های خود نیستند، از روش های کاشت و طراحی ناخن برای آراستگی ظاهر خود استفاده می نمایند. اگر شما هم تصمیم به کاشت و طراحی ناخن خود دارید و با سوالاتی از قبیل انواع مدل های کاشت ناخن و همچنین بهترین مرکز کاشت و طراحی ناخن مواجه هستید، پیشنهاد می کنیم مطالعه ادامه این مطلب از سایت رژلب را از دست ندهید. ما قصد داریم بهترین مرکز کاشت و طراحی ناخن در غرب تهران یوسف آباد به مدیریت خانم سما عامری را خدمتتان معرفی کنیم. با رژلب همراه باشید.


انواع روش های کاشت و طراحی ناخن


متدهای بسیاری برای کاشت و طراحی ناخن وجود دارد که در ادامه به مهمترین و پرطرفدارترین آن ها اشاره خواهیم کرد.

کاشت ناخن پودری

کاشت ناخن پودری، روشی بسیار امن و نوین است که بسیار پرطرفدار می باشد. در کاشت ناخن پودری از دستگاه UV و مواد حاوی بوی نامطبوع استفاده نمی شود و همین عامل بسیار مهمی برای افزایش تقاضای آن است.

کاشت ناخن ژله ای

کاشت ناخن ژله ای از مقاومت بالایی برخوردار است و به دلیل آن که جلوه بسیار طبیعی دارد، پرطرفدار می باشد.

 

مرکز کاشت و طراحی ناخن غرب تهران یوسف آباد

 

 

کاشت ناخن هلویی

پودر هلویی که در این نوع کاشت مورد استفاده قرار می گیرد، خود دارای رنگ بوده و نیازی به زدن لاک ندارد. این نوع کاشت ناخن، جلوه طبیعی دارد.

کاشت ناخن بیبی بومر

کاشت ناخن بیبی بومر یک نوع کاشت ناخن هایلایت است که از دو رنگ به صورت همزمان در قسمت ریشه و نوک انتهایی استفاده می شود. برای این کار ابتدا یک لایه ژل بیس روی سطح ناخن زده و پس از خشک شدن به وسیله دستگاه UV، از پودر مخصوص بیبی بومر استفاده می شود. عمق رنگ سفید که در بیبی بومر استفاده می شود، باید از نوک به سمت ریشه محوتر شود.

کاشت ناخن فرنچ

یکی از پرطرفدارترین مدل های کاشت و طراحی ناخن از گذشته تاکنون، مدل فرنچ بوده است. روش کار به این صورت است که بستر ناخن تا خط لبخند بی رنگ بوده و پس از خط، با رنگ سفید طراحی می شود. امروزه برای جلوه زیباتر ناخن ها از رنگ های مختلف برای فرنچ استفاده می شود. همچنین، برای خارج شدن ناخن ها از حالت یکنواختی می توان آن را با انواع اکسسوری ها تزئین کرد.


 

 

در مرکز کاشت و طراحی ناخن خانم سما عامری در غرب تهران، کلیه امور مربوط به کاشت و طراحی ناخن طبق جدیدترین متدهای روز دنیا انجام می شود. شما می توانید جهت شرکت در کلاس های آموزشی یا بهره مندی از خدمات کاشت و طراحی ناخن خانم عامری با شماره تلفن درج شده تماس حاصل نمایید.

 

 

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: