سه شنبه 14 بهمن 1399 - 12:13:31

چگونه از ریمل ابرو استفاده کنیم؟

 

نحوه استفاده از ریمل ابرو

لوازم آرایشی لورآل

 

طرز صحیح استفاده از ریمل ابرو

 


شاید با خود فکر کنید که طراحی ابروها کار ساده ای نیست و نیاز به صرف وقت و دقت بسیاری دارد. البته تا حدودی درست است و ممکن است طراحی ابروها مانند کشیدن خط چشم مایع چالش برانگیز باشد. اما خوب است بدانید که ترفندهای کاربردی برای انجام این کار وجود دارد که در ادامه این مقاله از سایت رژلب به آن ها اشاره خواهیم کرد. به طور کلی، ابروها تاثیر بسیار زیادی در افزایش جلوه صورت خواهند داشت. اگر نحوه کار با ریمل ابرو را نمی دانید و فکر می کنید کار پیچیده ای است، باید به شما بگوییم که کار با آن درست به مانند ریمل چشم می ماند؛ با این تفاوت که مواد و کاربرد متفاوتی خواهد داشت.


نحوه استفاده از ریمل ابرو


در اولین مرحله، برس ریمل ابرو را دقیقا مانند ریمل مژه باز کنید. این محصول حاوی ژل و موادی است که حجم ابروها را به طور طبیعی افزایش داده و جلوه ای طبیعی به آن می بخشد. پیش از آن که برس را روی ابروهای خود به حرکت در آورید، ابتدا آرایش آن را در نظر بگیرید. یعنی توجه داشته باشید که قصد دارید تارهای ابروهای شما به کدام سمت آرایش شوند. چنانچه قصد دارید تارها ابرو رو به سمت بالا فیکس شود یا به اصلاح لیفت شود، کافیست برس را از پایین به بالا روی ابروها به حرکت درآورید. اگر هم می خواهید ابروها فرم طبیعی خود را داشته باشند، می توانید برس را از راست به چپ و بالعکس حرکت دهید.

 

ریمل ابرو لورآل


قوانین استفاده از ریمل ابرو


قوانینی در رابطه با استفاده از ریمل ابرو وجود دارد که در ادامه به بررسی هر یک خواهیم پرداخت.

ریمل ابرو با رنگ طبیعی

سعی کنید ریمل ابرویی را مورد استفاده قرار دهید که رنگ آن با رنگ تارهای ابروی شما تطابق داشته باشد. شما می توانید با استفاده از حرکات کوتاه و رو به بالای برس ریمل ابرو، کمک بسیاری به افزایش حجم طبیعی ابروها نمایید.

لیفت ابروها بدون نیاز به مواد

لیفت ابروها، جلوه بسیار زیبا و بروز را برای چهره به دنبال دارد. شما می توانید بدون استفاده از مواد مخصوص لیفت، خودتان در خانه این کار را انجام دهید. کافیست ژل ابرو که بسیار شبیه به ریمل ابرو است را خریداری کرده و با حرکات رو به بالا روی ابروها بزنید. ژل ابرو با نام ریمل ابروی شفاف نیز شناخته می شود.

ظاهر متفاوت

برای داشتن ظاهری متفاوت می توانید ابتدا فرم اولیه ابروها را با استفاده از مداد ابروی سبک مشخص کرده و سپس تارهای ابرو را با کمک مداد ابرو فیکس نمایید.

 

مداد ابرو لورآل


طراحی ابرو با انواع لوازم آرایشی برند لورآل


ممکن است گمان کنید که تنها یک محصول جهت طراحی ابروهایتان وجود دارد که می توانید از آن استفاده نمایید. اما ما در ادامه انواع دیگری از محصولات مفید در طراحی ابرو را نیز به شما معرفی خواهیم کرد.

ژل ابرو لورآل

اگر می خواهید آرایش ابرو مدت زمان زیادی ماندگاری داشته باشد، می توانید از ژل ابرو استفاده کنید. ژل ابرو لورآل دارای فرمول ضد آب بوده و 48 ساعت ماندگاری خواهد داشت. روش کار به این صورت است که ابتدا با استفاده از مداد ابرو، مناطق خالی را پر کنید. سپس از یک قلم موی زاویه دار برای مشخص کردن شکل ابروها استفاده نمایید. در پایان می توانید از ژل ابرو برای تثبیت تارهای ابرو استفاده نمایید.

 

ژل ابرو لورآل

 

مداد ابرو لورآل

مداد ابرو یک روش کلاسیک و سنتی برای فرم دادن به ابروها است. استفاده از مداد ابرو بسیار آسان بوده و نیاز به دقت بالا برای طراحی ابروها ندارد. L’Oréal Paris Brow Stylist Shape & Fill Mechanic Pencil گزینه خوبی برای طراحی ابروها با استفاده از مداد می باشد. شما می توانید ابتدا ابروها را سایه بزنید و قاب آن را مشخص کنید. سپس با استفاده از نوک تیز مداد، انتهای قد ابروها یا دم آن را مشخص نمایید.

 

مداد ابرو لورآل

 

ماژیک ابرو

ماژیک ابرو دارای سری نوک تیز و محکمی است که عمل طراحی ابرو یا حتی هاشور زدن را میسر می سازد. برای این کار پیشنهاد ما به شما L'Oréal Paris Brow Stilist Kabuki Blender است. شما می توانید با استفاده از نوک مداد، ابروها را به فرم دلخواه در آورده و سپس با استفاده از برس مخصوص که در آن طرف محصول تعبیه شده، نقاط دلخواه را فید نمایید.

 

طراحی ابرو با محصولات آرایشی لورآل

 

آکوای ابرو

آکوای ابرو یک محصول مایع است که برای فرم دادن و افزایش حجم ابروها مورد استفاده قرار می گیرد. برای این کار کافیست قلموی مخصوص را به داخل رنگ فرو برده و فرم اولیه مورد نظر را ترسیم نمایید. حتی می توانید تارهای ابرو را مشابه با هاشور ابرو، با استفاده از مواد و برس ترسیم کنید.

هایلایتر ابرو

یکی از مهم ترین نقاط صورت که استفاده از هایلایتر کمک بسیاری به افزایش روشنی و شفافیت آن دارد، استخوان زیر ابروها است. البته شما می توانید برای این کار از همان هایلایتری که برای استخوان گونه تان استفاده می کنید نیز کمک بگیرید. اما محصولات تخصصی برای هایلایت کردن زیر ابروها وجود دارد که یکی از آن موارد، L’Oréal Paris Brow Stylist Brow Raiser Highlighter Duo است. این محصول در قالب دو سایه که یکی برای برجسته سازی و یکی برای محو کردن مورد استفاده قرار می گیرد، عرضه می شود. شما می توانید پس از این که فرم اولیه ابروها را مشخص کردید، از هایلایتر برای مشخص کردن خطوط اطراف استفاده نمایید. هایلایت را در بالا و زیر قوس ابرو بمالید. سپس برای طبیعی جلوه دادن کار، مرز بین آن دو رنگ را فید کنید.

 

هایلایتر ابرو لورآل

 


در این مطلب به بررسی انواع راهکارهای طبیعی طراحی ابرو پرداختیم که امیدواریم مورد توجه تان قرار گرفته باشد. شما می توانید تجربیات خودتان از انواع روش های طراحی ابرو را از طریق قسمت نظرات با ما و سایر کاربران سایت رژلب در میان بگذارید.

 

 

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: