سه شنبه 20 اسفند 1398 - 11:53:48

رنگ کردن ابروها در خانه

 

آموزش رنگ کردن ابرو در خانه

مراحل رنگ کردن ابرو 

 

آموزش رنگ کردن ابروها در خانه

 


برخی افراد که دارای ابروهای روشن و بلوند هستند، تمایل دارند آن را کمی تیره تر جلوه دهند. از طرفی نمی خواهند هر روز زمان زیادی را بابت طراحی ابرو جلوی آینه بگذرانند و علاقه ای هم به انجام تاتو ابرو ندارند. بهترین راهکار برای این گونه افراد این است که ابروهای خود را چند درجه تیره تر کنند. برای رنگ کردن ابروها نیازی به صرف وقت و هزینه در سالن های زیبایی نیست؛ شما می توانید این کار را به راحتی در منزل انجام دهید. در ادامه این مطلب از سایت رژلب به آموزش رنگ کردن ابروها در خانه خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.


بسیاری از افراد هزینه های زیادی را بابت میکروبلیدینگ، فیبروز یا میکروپیگمنتیشن ابروی خود پرداخت می کنند؛ در صورتی که شاید واقعا نیازی به پرداخت این هزینه های گزاف نباشد. اگر ابروهای خوش حالت و پرپشتی دارید، گاهی با یک تغییر کوچک مانند رنگ کردن ابروها می توانید زیبایی آن را دو چندان نمایید. حتی برای رنگ کردن ابروها نیز نیازی به سالن های زیبایی ندارید و با آموزش های ما می توانید این کار را در منزل انجام دهید.


مراحل رنگ کردن ابروها در خانه


برای رنگ کردن ابروها در خانه، ابتدا رنگ ابروی مورد نظر خود را خریداری کنید. توجه داشته باشید که رنگ ابرو متفاوت از رنگ مو است و هرگز نباید از رنگ مو برای رنگ کردن ابروها استفاده کرد. سپس مراحل زیر را طی کنید:

مرحله اول رنگ کردن ابرو در خانه

ابتدا مطمئن شوید که ابروهای شما تمیز و بدون آرایش هستند. سپس آن ها را با براش ابرو شانه بزنید. یک لایه نازک از وازلین را روی پوست اطراف ابرو بمالید تا از لکه شدن آن جلوگیری به عمل بیاید.

 

 

مرحله دوم: ترکیب رنگ ابرو

کیت های آماده رنگ ابرو در بازار موجود هستند که می توانید مورد استفاده قرار دهید. این کیت ها معمولا حاوی رنگ ابرو، اکسیدان مخصوص و کاسه کوچک می باشد. کافیست مقدار معینی از رنگ ابرو را با نسبت ذکر شده از اکسیدان در کاسه ترکیب کرده و روی ابروها قرار دهید. برای ترکیب کردن رنگ با اکسیدان، حتما بروشور محصول را مطالعه کنید و این کار را به صورت چشمی انجام ندهید.

 

 

مرحله سوم: قرار دادن رنگ ابرو

ممکن است در بعضی دستورالعمل ها، قید شده باشد که رنگ را با استفاده از اسفنج روی ابروها قرار دهید؛ اما معمولا این کار با استفاده از براش راحت تر انجام می شود. رنگ را از قسمت جلوی ابرو شروع به گذاشتن کنید و تا انتها پیش بروید. براش را روی تمام نقاط ابرو به حرکت درآورید تا کل موها آغشته به رنگ ابرو شوند. پس از قرار دادن رنگ روی یک ابرو، توقف کنید و اجازه دهید خوب رنگ بگیرد. سپس رنگ را از روی ابرو پاک کنید. در مرحله بعد، شروع به قرار دادن رنگ روی ابروی دیگر کنید. مدت زمان مکث برای هر دو ابرو باید یکسان باشد. برای این کار می توانید از کرنومتر تلفن هوشمند خود استفاده کنید. توجه داشته باشید که رعایت این اصل در زیبایی هر چه بیشتر ابروها موثر خواهد بود.

 

 

مرحله چهارم: پاک کردن رنگ ابرو

برای پاک کردن ابروها از یک پد یا پنبه مرطوب استفاده کنید. برای پاک کردن رنگ ابرو باید پد را کمی روی پوست فشار دهید. البته احتمال دارد رنگ ابرو به این راحتی ها از بین نرود. به همین دلیل بهتر است پس از پاک کردن رنگ از روی ابرو، در نهایت صورت خود را خوب شستشو دهید. ممکن است در این مرحله گمان کنید که ابروها خیلی تیره شده اند؛ اما به یاد داشته باشید که هنوز ابروهای شما خیس است و تیره تر به نظر می رسد. پس قبل از خشک شدن ابروها از هر گونه قضاوت خودداری کنید.

 


رنگ ابرو معمولا حدود سه یا چهار هفته ماندگاری دارد و پس از این زمان باید نسبت به تمدید آن اقدام نمایید.

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: