جمعه 10 بهمن 1399 - 23:30:42

چگونه از ژل ابرو استفاده کنیم؟

 

آموزش مرحله به مرحله استفاده از ژل ابرو

معرفی بهترین برند ریمل ابرو

 

طرز صحیح استفاده از ژل ابرو

 


اگر در آرزوی داشتن ابروهای پرپشت با حالت طبیعی و جذاب هستید، پیشنهاد می کنیم مطالعه این مطلب از سایت رژلب را از دست ندهید. پس از مطالعه این مقاله، در سه مرحله آسان و سریع خواهید توانست ابروهای خود را طراحی کنید و به آرایش مورد پسند خود دست یابید. با ما همراه باشید.


مراحل طراحی ابرو با استفاده از ژل ابرو


برای طراحی ابرو با کمک ژل ابرو، فقط کافیست مراحل زیر را طی نمایید.

 

1. درب ژل ابرو را باز کنید و براش را کمی روی آن فشار دهید تا محصول اضافی خارج شود. استفاده بیش از حد ژل ابرو باعث می شود جلوه ابروها غیرطبیعی باشد. علاوه بر این، تارهای ابروها را به هم می چسباند که حالت زیبایی را به وجود نمی آورد.

 

مرحله اول طراحی ابرو با ژل ابرو

 


2. حال زمان آن است که ژل ابرو را روی ابروها بزنید. از نوک قلمو برای این کار استفاده می کنیم. نوک قلمو را روی قسمت میانی ابروها قرار داده و به سمت بیرون حرکت دهید. سپس به آرامی قسمت درونی ابروها را نیز پر کنید.

 

آموزش استفاده از ژل ابرو

 


3. پس از این که کل نواحی ابروها را به ژل ابرو آغشته کردید، از یک برس ریمل تمیز برای شانه زدن ابروها استفاده نمایید. تارهای ابرو را از ابتدا تا انتها، رو به سمت بالا برس بکشید.

 

مرحله شانه زدن ابرو

 

4. یکی از مهمترین نکاتی که باید در طراحی ابرو به وسیله ژل ابرو به آن توجه داشت، قدرت ماندگاری و دوام آرایش است. اگر به دنبال ژل ابرو بادوام و باکیفیت هستید، ما به شما محصول Tattoo Studio را پیشنهاد می کنیم. استفاده از این برند ژل ابرو می تواند نیاز روزمره شما به داشتن ابروهایی زیبا و پرپشت را برطرف کند.

 


معرفی برند ژل ابرو خوب

 

 

در این مطلب از سایت رژلب، آموزش مرحله به مرحله استفاده از ژل ابرو را خدمتتان ارائه دادیم. چنانچه سوال یا پیشنهادی در رابطه با استفاده از ژل ابرو دارید، آن را برای ما کامنت کنید تا کارشناسان در اسرع وقت پاسخگو باشند.

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: