سه شنبه 29 بهمن 1398 - 18:25:26

آموزش آرایشگری زنانه در بهترین آموزشگاه آرایشگری تهران

حرفه‌ی آرایشگری در دنیای امروز یک حرفه‌ی خیلی جذاب و مدرن بوده که شما را با دنیای طراحی و ذوق و سلیقه آشنا می‌نماید. امروزه افراد زیادی در این حرفه مشغول به کار بوده و کسب درآمد بالایی دارند و افرادی نیز به دنبال آموزش‌های لازم در این شغل می‌گردند که بتوانند کار خوبی از خود ارائه دهند. اگر می‌خواهید آرایشگری را به عنوان یک هنر و شغل برای خود انتخاب نمائید و بهترین آرایشگاه غرب تهران و یا شهر خود را تاسیس نمایید و تبدیل به بهترین آرایشگر شوید، در ابتدا باید آموزش‌های حرفه‌ای ببینید. پس در این جهت باید آموزشگاههای آرایشگری و یا مدرسینی را جهت این کار انتخاب کنید که متخصص و حرفه‌ای باشند. در اینجا به شما خواهیم گفت که یک دوره آموزش آرایشگری خوب چه دوره است و بهترین آموزشگاه آرایشگری را خدمتتان معرفی خواهیم کرد.

ما در ادامه شما را با نحوه انتخاب یک مدرس خوب و یا آموزشگاه آرایشگری خوب و اینکه چه ویژگی‌هایی باید داشته باشند آشنا می‌نمائیم.

آموزش آرایشگری مقدماتی (پیشنیاز)
آموزش آرایشگری مقدماتی اولین دوره‌ای است که حتماً علاقه مندان به دوره آموزش آرایشگری باید این دوره را طی نمایند. یک مدرس آرایشگری در این دوره شما را با مبانی آرایش و گریم و مسائلی مانند آشنایی با مواد و ابزار، یادگیری رعایت بهداشت ابزار و مواد، آماده سازی پوست و همچنین رفع نواقص صورت آشنا می‌نماید.


روش های آموزش آرایشگری و ویژگی آرایشگر خوب
یک آرایشگر خوب کسی است که به منظور تقویت و حفظ ظاهر فرد تلاش می‌کند و در طراحی و مدل رنگ مو متخصص است. آرایشگری مو شغلی معتبر است و به خاطر تقاضای زیادی که دارد حرفه ای بسیار جذاب است. بهتر است بدانید یک آرایشگاه می‌تواند به عنوان کارمند یک سالن و یا به عنوان یک مدیر سالن مستقل عمل نماید.

یک مدرس آرایشگری طیف گسترده‌ای از مهارت‌ها را دارد و می‌تواند به شما آموزش دهد، اما برخی تکنیک‌ها مانند رنگ مو، کاشت مو و یا بافت موی مصنوعی، آرامش و صاف کردن مو و کلاه گیس را برای اینکه بصورت حرفه‌ای و موثر یاد بگیرید باید بدانید چگونه آموزش ببینید. آشنایی با روشهای مختلف آموزش آرایشگری به شما این تجربه را می‌دهد که بتوانید انتخاب بهتری در آموزشگاه آرایشگری داشته باشید. در واقع با یادگیری و شناخت این روشها، یادگیری موثرتر و بهتری خواهید داشت.

روش های یادگیری آرایشگری به صورت حرفه ای
یادگیری دیداری
افرادی که از طریق دیدن و مشاهده‌ کردن می آموزند، هنگام تجسم سازی و یادگیری و به خاطر سپاری خیلی چیزها، چشم هایشان را می‌بندند. بهترین مدرس آرایشگری تصاویر و رنگ ها و ویدیوها را در اختیار شما می‌گذارند تا به شما کمک کنند برای یادگیری محتوا و مطالب، آنها را با مشاهده کردن بیاموزید.

یادگیری شنیداری
افرادی که سبک شنیداری دارند با شنیدن و گوش کردن بهتر مطالب را می‌آموزند. آنها بیشتر از اینکه بنویسند، در مورد آموخته‌های خود صحبت می‌کنند و آنها را به ذهن می‌سپارند.

یادگیری لمسی
افرادی که سبک یادگیری‌شان با لمس کردن اشیاء و انجام کارهای عملی است، در هنگام صحبت کردن از زبان بدن استفاده می‌کنند. این افراد از انجام کارهای عملی لذت می‌برند.

آشنایی با لوازم آرایشگری
با ابزارهایی که در حرفه‌ی آرایشگری وجود دارند می بایست آشنا شوید. این لوازم با توجه به آموزش‌هایی که فرد می‌بیند و نیز مهارت‌هایی که قصد دارد آموزش ببیند، برای هر فرد متفاوت است.


شناخت اصول اولیه گریم و آرایش
آشنایی با اصول میکاپ از پیش نیازهای حرفه‌ی آرایشگر شدن است. وقتی شما با این پیش نیازها آشنا شوید بهتر می‌توانید شاخه خود را انتخاب کنید.

اخذ مدرک مربی گری پس از آموزش آرایشگری
افرادی که علاقه مند به یاد دادن و آموزش دادن هستند، پس از کسب تجربه لازم با گذراندن دوره‌های تخصصی می‌توانند مدرک مربی‌گری اخذ نمایند و آموزشگاه آرایشگری راه اندازی کنند.
آموزش آرایشگری در غرب تهران
در صورتی که قصد دارید آرایشگری را به صورت حرفه ای و کاملاً عملی فرا بگیرید، ما این فرصت عالی را برای شما علاقمندان این حرفه فراهم کرده ایم که بتوانید از مزایای آموزش آرایشگری در غرب تهران استفاده نمایید. توجه داشته باشید که این آموزش ها پشتیبانی آنلاین دائم خواهند داشت.

برخی از دوره های آموزش آرایشگری زنانه در غرب تهران
آموزش میکروبلیدینگ ، میکروپیگمنتیشن و‌ پوست
آموزش سبک انحصاری میکروبلیدینگ پادربروز به صورت تلفیقی
آموزش فیکانتور لب و شیدینگ لب به سبک آکادمی فی اروپا
آموزش کامل میکروپیگمنتیشن
آموزش شاخه‌های پوستی کرم پودر دائم (مزووایت) میکرونیدلینگ و فیشیال کامل پوست و انواع کابین‌های درمانی پوست
آموزش آرایش دائم (pmu)
آموزش سایه پودری ، سایه آمبره ، تاتو ماژیکی، دکاپاژ کامو‌ و ملانین سازی ابرو
تبدیل تاتوهای تیره و بدرنگ به تاتوهای روشن
آموزش خط چشم و بن مژه
آموزش لیفت ابرو و لمینیت مژه
آموزش کراتین تراپی مو و احیای موی آسیب دیده
تعرفه، قیمت و هزینه آموزش آرایشگری زنانه در غرب تهران
جهت اطلاع از شرایط برگزاری دوره ها و هزینه آموزش آرایشگری با سالن زیبایی لی لی به مدیریت خانم فاطمه حبشی تماس حاصل نمائید.
شماره تماس:
09120311317
02166504694


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: