سه شنبه 06 اسفند 1398 - 12:02:57

معرفی بهترین مرکز خدمات میکروپیگمنتیشن و کاشت ناخن

 

آموزش و خدمات میکروپیگمنتیشن منظقه 10 خیابان آزادی

آموزش و خدمات کاشت و طراحی ناخن منطقه 10 خیابان آزادی

 

خدمات آرایش دائم و کاشت ناخن خیابان آزادی 

 


این روزها، آرایش دائم و کاشت ناخن دو لاین آرایشی پرطرفدار هستند و متقاضیان انجام آن روز به روز در حال افزایش می باشند. اگر شما هم برای دریافت خدمات تاتو و ناخن در خیابان آزادی به دنبال یک مرکز تخصصی هستید، رژلب به شما سرکار خانم باران احمدی را پیشنهاد می دهد. در ادامه قصد داریم شما را با نمونه کارهای ایشان بیشتر آشنا کنیم.

 

خدمات تاتو بدن منطقه 10 خیابان آزادی


افزایش دغدغه روزانه خانم ها موجب شده تا زمان کافی برای آرایش کردن نداشته باشند. به همین دلیل، اکثر افراد ترجیح می دهند از روش آرایش دائم برای آراستگی همیشگی خود استفاده کنند. تاتو ابرو، تاتو خط چشم، بن مژه، میکروپیگمنتیشن خط لب و رژلب از جمله زیرمجموعه های آرایش دائم هستند که می توان همه یا چند مورد از آن را برای زیبایی بیشتر انجام داد. آرایش دائم از حساسیت بالایی برخوردار است؛ به همین دلیل باید حتما برای دریافت خدمات به مرکز معتبر مراجعه شود. خانم باران احمدی با تسلط کامل به جدیدترین تکنیک های تاتوی روز دنیا و همچنین استفاده از محصولات مرغوب و باکیفیت، تجربه خوبی از انجام تاتو صورت را برایتان به ارمغان خواهند آورد.

میکروپیگمنتیشن بن مژه، یکی از انواع تاتو است که جهت زیبایی هر چه بیشتر چشم ها و پرپشت نشان دادن مژه ها به کار می رود. شما با تاتو بن مژه، دیگر نیازی به آرایش چشم روزانه و حتی زدن ریمل نخواهید داشت و در وقت و هزینه هایتان صرفه جویی بسیاری به عمل می آید. برای انجام بن مژه در خیابان آزادی، خانم احمدی یکی از بهترین گزینه های پیش رو هستند.

 

کاشت و طراحی ناخن خیابان آزادی


کاشت و طراحی ناخن نیز از جمله دیگر خدماتی است که مراجعه کنندگان بسیاری را به خود اختصاص می دهد. در این لاین آرایشی نیز رعایت بهداشت فردی و ابزار و همچنین تسلط کامل به جدیدترین تکنیک های روز دنیا حائز اهمیت است. انواع کاشت ناخن پودری، ژله ای و هلویی از پرطرفدارترین مدل های کاشت ناخن هستند. یک ناخن کار حرفه ای باید از بهترین برند ژل، پودر و لیکوئید برای انجام کاشت و طراحی ناخن استفاده کند تا سلامت مشتری به خطر نیفتد.

اکستنشن مژه از دیگر خدماتی است که توسط سرکار خانم باران احمدی انجام می شود. ایشان به انواع روش های اکستنشن مژه از قبیل اکشتنشن کلاسیک، والیوم، سه بعدی و ... مسلط هستند.


جهت دریافت خدمات یا شرکت در کلاس های آموزشی خدمات میکروپیگمنتیشن و کاشت ناخن خانم باران احمدی در منطقه 10 خیابان آزادی می توانید با شماره تلفن درج شده تماس حاصل نمایید.

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: