پنجشنبه 23 مرداد 1399 - 14:03:41

احیاء و ترمیم مو با بیتاکس و هیرتاکس

 

 

بیتاکس و هیرتاکس چیست و کاربرد آنها در ترمیم موهای آسیب دیده

معرفی دستگاه های کلامازون و استیمرها جهت درمان موهای خشک و شکننده

 

احیاء و ترمیم مو با بیتاکس و هیرتاکس

 

 

 

مطالبی که در این آیتم مطالعه خواهید کرد:

 

احیاء و ترمیم موهای آسیب دیده با بیتاکس

احیاء و ترمیم موهای آسیب دیده با هیرتاکس

دستگاه کلامازون جهت درمان موهای آسیب دیده

دستگاه استیمر جهت درمان خشکی و وز مو

 

 

 

موی همه ما در مواجهه با آلودگی هوا، گرد و خاک، تغییرات آب و هوایی و همچنین استفاده بی رویه از محصولات آرایشی و رنگ مو، خشک و آسیب پذیر می شود. برای اینکه همیشه موهایی شاداب و درخشان داشته باشیم، باید هر از چند گاهی نسبت به احیاء و ترمیم موهای خود اقدام کنید. گزینه های بسیاری برای احیاء و حتی صافی مو وجود دارند که هر یک متناسب با ساختارها و نیازهای انواع مختلف موها تولید و عرضه شده اند. پس برای این که نتیجه بهتری از احیاء و ترمیم موهای آسیب دیده خود بگیریم، ابتدا باید نوع و نیاز مو را بشناسیم تا بدانیم از کدام محصول استفاده کنیم. در ادامه این مطلب از سایت رزلب قصد داریم احیاء و ترمیم مو با بیتاکس و هیرتاکس را به شما آموزش دهیم. با ما همراه باشید.


احیاء و ترمیم موهای آسیب دیده با بیتاکس


کیت بیتاکس ویال شامل یک عدد شامپو، سرم لیفتینگ و ماسک تثبیت کننده است. برای انجام متد بیتاکس، ابتدا باید موها را یک بار با استفاده از شامپوی اولیه شستشو دهیم. پس از آن باید آب اضافی مو با استفاده از حوله بگیریم. در اینجا نیازی از سشوار برای خشک کردن موها نیست. پس از اینکه موها را نم گیری کردیم، از دستگاه های استیمر مانند نانو استیمر یا پیکو استیمر، یونیزه و یونیزاسیون می کنیم.


در مرحله بعد، با استفاده از دستگاه مایکرومیست، باید کار اوزون تراپی را انجام دهیم. به وسیله این دستگاه هم پاکسازی و جرم گیری مو انجام می شود و هم اینکه استرلیزه می شود. علاوه بر این، مو برای پذیرش مواد آماده می شود. پس از انجام اوزون تراپی، از سرم لیفتینگ استفاده می کنیم. توجه داشته باشید که این سرم برای موها متوسط 10 میل و برای موهای بلند 20 میل مورد استفاده قرار می گیرد. برای اینکه از میزان مناسبی سرم لیفتینگ استفاده نماییم، بهتر است از یک سرنگ مخصوص کمک بگیریم.

 

احیاء موهای آسیب دیده با بیتاکس

 


سرنگ حاوی سرم لیفتینگ را روی لایه های مو که از قبل جدا کردیم، می پاشیم. سپس به آهستگی از بالا تا پایین موها را ماساژ می دهیم تا همه نقاط مو به مواد آغشته شوند. می توانید کمی روی ریشه موها را نیز ماساژ دهید. پس از اینکه کل مو را به لیفتینگ سرم آغشته کردیم، 15 دقیقه مدت زمان مکث مواد در نظر می گیریم. 7 دقیقه از این مدت زمان را در دستگاه کلامازون جهت درما ایر و 8 دقیقه باقی مانده را در دستگاه مایکرومیست جهت مایکرومیست درمی و افزایش عمق نفوذ مواد استفاده می کنیم.


پس از اینکه مو را در دستگاه کلامازون و همچنین مایکرومیست قرار دادیم، از ماسک تثبیت کنند برای کل موها استفاده می کنیم. پس از آن دوباره 10 دقیقه مدت زمان مکث مواد در نظر می گیریم. می توانید مقداری از ماسک را روی دست خود بریزید و با استفاده از آن لایه به لایه موها را خوب آغشته کنید تا کارتان زودتر به پایان برسد.


در این 10 دقیقه که برای مکث مواد ماسک تثبیت کننده در نظر می گیریم، 3 دقیقه از آن به هوای آزاد اختصاص دارد. یعنی مو بلافاصله پس از موادگذاری، 3 دقیقه در مجاورت هوای آزاد قرار می گیرد. سپس، به مدت 7 دقیقه در دستگاه کلامازون جهت درما ایر استفاده می کنیم. این کار جهت کاتالیز موادمان که آکوی موادمان را بگیرد و عامل موثر را روی موها باقی بگذارد، انجام می شود. پس از اتمام این پروسه درمانی، موها را شستشو داده و براشینگ می کنیم.


احیاء و ترمیم موهای آسیب دیده با هیرتاکس


هیرتاکس یکی از انواع تراپی های فوق العاده قوی و بی نظیر برای احیاء و ترمیم موهای آسیب دیده است که در آن از دستگاه های فروزن آیرون و نانو میست استفاده می شود. پک هیرتاکس از یک شامپو، سرم و ماسک تشکیل شده است. علاوه بر این، یک ظرف برای ترکیب سرم و ماسک و همچنین یک اپلیکاتور که به وسیله آن بتوانیم مواد ترکیب شده را روی موها قرار دهیم، در این پک گنجانده شده است.


متد هیرتاکس برای افرادی مناسب است که موهای بسیار خشک و شکننده دارند یا آب موهایشان کاملا از بین رفته و به اصطلاح دهیدراته شده است. زمانی که محصولات پک هیرتاکس را با دستگاه فروزن آیرون و نانومیست مورد استفاده قرار دهیم، تاثیر گذاری آن تا 4 برابر افزایش خواهد یافت و جذب آب را داخل کورتکس های مو افزایش می دهد. این موضوع باعث می شود تا موها کاملا هیدراته و آبرسانی شود.

 

احیاء موهای آسیب دیده با هیرتاکس

 


روش انجام هیرتاکس به این صورت است که ابتدا موها را به وسیله شامپوی مخصوص، 2 بار شستشو می دهیم. سپس آب اضافی موها را به وسیله حوله می گیریم و نباید از سشوار استفاده کنیم. در مرحله بعد، محصولات سرم و ماسک مو را به ترتیب به نسبت 5 به 15 با هم ترکیب می کنیم. مواد را در ظرف پلاستیکی مخصوص داخل پک ترکیب کرده و با استفاده از اپلیکاتور روی لایه های مو قرار می دهیم. کمی مو را ماساژ می دهیم و یک مدت مکث 45 دقیقه ای به آن می دهیم.


در این مدت مکث 45 دقیقه ای، ما به مدت 25 دقیقه از دستگاه نانو میست و 20 دقیقه از دستگاه فروزن آیرون استفاده می کنیم. در ضمن توجه داشته باشید که بهتر است قبل از مواد رسانی به موها، می توان از دستگاه نانومیست و مدار اوزون آن برای پاکسازی موها استفاده کرد. سپس موادگذاری را انجام می دهیم. به این ترتیب، جذب مواد ما افزایش خواهد یافت.


از آنجایی که مورد استفاده از مدار اوزون دستگاه نانومیست بیشتر در مورد استرلیزه کردن موها است، هنگامی که مواد روی موها قرار می گیرد باید دستگاه را از مدار خارج کرده و تنها از خاصیت غبار درمانی آن استفاده کرد. پس از اینکه به مدت 25 دقیقه از دستگاه نانومیست به دلیل ایجاد گرمایش مولکولی استفاده کردیم، به مدت 20 دقیقه از دستگاه فروزن آیرون استفاده می کنیم که یک شوک روی موها ایجاد شود.


لایه های مو را به اندازه دو سانتی تقسیم بندی کرده و هر لایه را تا سه بار با استفاده از دستگاه فروزن آیرون اتوکشی سرد می کنیم. پلیت یخ دستگاه فروزن آیرون و اشعه بلوری که دارد، با فرکانس 450 تا 470 نانومتری که دارد، باعث رطوبت بسیار بالای روی موها شده و برای موهایی که دهیدراته و خشک هستند گزینه بسیار مناسبی محسوب می شود.

 

آموزش درمان موهای آسیب دیده

 


علاوه بر این، اگر دستگاه فروزن آیرون را بلافاصله پس از دستگاه نانومیست به کار ببریم، باعث ایجاد شوک روی موها شده و کوتیکول های مو کاملا همگرا شوند و روی هم قرار بگیرند. در نتیجه عوامل درمان کاملا در داخل کوتیکول موها محسور شده و ماندگاری مواد و کسب نتیجه بهتر را به دنبال خواهد داشت.


دستگاه کلامازون جهت درمان موهای آسیب دیده


در این آیتم قصد داریم دو نوع از دستگاه های کلامازون به نام های اوزونیک و اینفرا اسپین را خدمتتان معرفی کنیم. دستگاه اوزونیک یکی از جدیدترین دستگاه های لاین احیاء و ترمیم موهای آسیب دیده است. این دستگاه دارای 11 فانکشن یا عملکرد می باشد. دستگاه اینفرا اسپین از لحاظ ظاهری با سایر دستگاه کالامازون متفاوت است. این کلامازون برخلاف نوع قبلی، دارای مدار اوزون نیست و با اشعه اینفرارد با طول موج 690 نانومتر کار می کند.


به طور کلی، دستگاه های کلامازون دارای 5 کاربرد موثر هستند که از جمله آنها می توان به درایینگ، کالرینگ، دکلریشن، ساپورتینگ و مراقبت اشاره کرد. در مجموع، این دستگاه یک کاتالیزور بسیار عالی است که پروسه کارهای شیمیایی و درمانی را بهبود می بخشد.

 

درمان مو با دستگاه کلامازون

 


دستگاه استیمر جهت درمان خشکی و وز مو


دستگاه استیمر به دو نوع نانو استیم و پیکو استیم دسته بندی می شود. پایه و اساس کار دستگاه های استیمر، پیور واتر یا آب خالص است. از این رو، استفاده از هر گونه ماده دیگر برای دستگاه های استیمر کاملا اشتباه است. دستگاه های نانو استیم، قطرات آب را در ذرات بسیار کوچک یعنی مقیاس نانو تغییر می دهد. دستگاه های پیکو استیم نیز قطرات آب را بسیار ریز مولکول می کند و به مقیاس پیکو می رسانند.


از دیگر تفاوت های این دو استیمر می توان به فرکانس و طول موج هایشان اشاره کرد. به عبارتی دیگر، طول موج و فرکانس بلوری دستگاه های پیکو استیم، بین 460 تا 470 نانومتر است. در حالی که طول موج بلوری دستگاه های نانو استیم، 450 نانو متر می باشد. روزنه خروج آب در دستگاه های نانو استیم از جنس و آلیاژ تیتانیوم که بر اثر گرمای بالا دفرمه نخواهند شد.

 

درمان موهای آسیب دیده با دستگاه استیمر

 

 

همچنین در رژلب بخوانید:

 

 10 ماده غذایی فوق العاده برای رشد مو

 بوتاکس مو چیست؟

 ریزش مو و درمان آن

 انواع روش های تقویت مو

 صافی مو دائم

 

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: