چهارشنبه 05 آذر 1399 - 13:01:14

گارنیر شامپو خشک نواری را روانه بازار می کند

 

 

شامپو خشک گارنیر

 

 

 گارنیر اولین برند تجاری است که شامپو خشک نواری را به تولید انبوه می رساند. این شامپوها زیست تخریب پذیر نیستند و برای اولین بار در بازار انگلیس عرضه می شوند. شامپو خشک Garnier Ultimate Blends در چهار نوع احیا کننده حاوی زنجبیل، مرطوب کننده حاوی نارگیل، نرم کننده حاوی جو دوسر و تقویت کننده حاوی عسل در دسترس خواهند بود. تولید این نوع شامپو بیش از 18 ماه طول کشید.

شامپو خشک گارنیر در مقوای صد در صد قابل بازیافت FSC بسته بندی شده اند و در مقایسه با بطری شامپوی معمولی 70 درصد انرژی فسیلی کمتری استفاده می کنند. گارنیر می گوید: یک نوار از شامپو خشک می تواند تا دو ماه مورد استفاده قرار بگیرد و از آب کمتری برای شستشو استفاده می کند.

اورلی وینلینگ، مدیر علمی کمپانی گارنیر گفت: "ما امیدواریم که عرضه محصولاتی مانند شامپو خشک گارنیر منجر به تولید حجم بیشتری از این دست شامپوها و توجه به محیط زیست شود. اولین آزمایشات فرمولاسیون این نوع شامپو در ژوئن 2019 آغاز شد و ما از اینکه امروز می توانیم این طیف جدید از شامپو خشک را به بازار عرضه کنیم بسیار هیجان زده هستیم. ما معتقدیم که این دسته محصولات مفید و سازگار با طبیعت باید برای همه قابل دسترسی باشد تا بتوانیم در مقیاس جهانی به تأثیرگذاری واقعی برسیم. "

 

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: