پنجشنبه 12 آذر 1394 - 18:38:47

بی حسی تاتو

اهمیت بی حسی در تاتو

بی حسی در تاتو ایمن

 


استفاده از یک محصول بی حسی خوب در تاتو یا میکروپیگمنتیشن بسیار اهمیت دارد.اگر در حین انجام تاتو عمل بی حسی درست انجام نشود علاوه بر اینکه مشتری بسیار اذیت می شود و درد زیادی را تحمل می کند پیگمنتر نیز به دلیل نداشتن آرامش روانی از طرف مشتری تسلط کامل برای اجرای تاتو را نخواهد داشت زیرا پیگمنتر در طول انجام  احتیاج به تمرکز زیادی دارد .نا آرامی ها و انتقال استرس مشتری به پیگمنتر و حرکات عضلات صورت و بدن که به صورت ناخودآگاه در جواب به درد برای مشتری به وجود می آید همه و همه باعث بالا رفتن میزان خطا در کار تاو و پیگمنتر می شود.و چون این کار نوعی آرایش دائم محسوب می شود جبران این خطا ها کار بسیار سختی است.

 

 انواع بی حسی
بی حسی ها در انواع مختلفی و با کاربرد های مختلف در بازار موجود هستند.کرم بی حسی،ژل های بی حسی،آمپول های بی حسی،قطره بی حسی،پد بی حسی و...
که متناسب با محل مورد استفاده و فرد استفاده کننده از یکی از این محصولات می توان استفاده کرد.مثلا آمپول های بی حسی فقط توسط پزشک قابل تزریق هست و پیگمنترها معمولا از کرم ها و ژل های بی حسی استفاده می کنند.

 

 

 

 بی حسی تاتو

مواد تشکیل دهنده اکثر محصولات بیحسی لیدوکائین و یا مشتقات ان هست که وجود لیدوکائین به شدت به رنگ پذیری تاتو آسیب می رساند به خصص  زمانی که احتیاج باشد در حین انجام تاتو ی حسی تمدید شود باعث عدم ثبات رنگ می شود و منجر بهه ریزش تاتو خواهد شد.
 

 طریقه استفاده بی حسی
ابتدا محل مورد نظر را با آب خیس کنید سپس مقدار کمی از مواد بی حسی را بمالید بعد روی محل مرد نظر کاور پلاستیکی گذاشته و بعد از ده دقیقه گوشه کاور را بلند کنید و خراش کوچکی روی پوست ایجاد کنید و مجددا کاور را بگذارید و کمی مالش دهید (5 ثانه)تا بی حسی در پوست نفوذ کند پس از ده دقیقه کاور را بردارید و تاتو را شروع کنید.
مجموع زمان انتظار برای عملرد بی حسی 20 دقیقه است. و توجه داشته باشید پس از باز شدن بی حسی در یخچال نگداری شود.

 

 

فیلم آموزش کار با دستگاه میکروپیگمنتیشن

 

 

جمع آوری و ترجمه شده توسط رژ لب دات کام

انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب سایت رژلب مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (3)

جمعه 09 شهریور 1397 - 11:49:42
قیمت بی حسی رو بفرمایید و اینکه برای افراد با استانه درد بالا این محصول کافیه ?
بیحسی چه قیمته وچطورمیتونم خریداری کنم
دوشنبه 13 آذر 1396 - 11:35:01
قیمت و نحوه ی ارسال بی حسی...میخوام برام ارسال کنین
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: