سه شنبه 13 مهر 1395 - 15:59:32

بهترین مارک دستگاه میکروپیگمنتیشن

دستگاه میکروپیگمنتیشن 

دستگاه هاشور

 

ویژگی دستگاه میکروپیگمنتیشن خوب چیست؟

 

تفاوت اصلی میکروپیگمنتیشن و تاتو قدیمی در ایمن بودن و بهداشت پروسه پیگمنتیشن است.خوب البته بهداشت و عدم انقال بیماری از فردی به فرد دیگری بسیار وابسته به دستگاه میکروپیگمنتیشن است.شاید برای شما این سوال پیش بیاید که چگونه دستگاه های میکروپیگمنتیشن استاندارد کار می کنند که مانع انتقال بیماری می شوند و چگونه ما تفاوت بین دستگاه میکروپیگمنتیشن استاندارد و خوب را با دستگاه های تاتو غیر ایمن تشخیص دهیم؟
اولین و مهم ترین نکته در دستگاه های میکروپیگمنتیشن قابلیت نصب کارتریج یکبار مصرف است درحالیکه درستگاه های تاتو فقط قابلیت تعویض سوزن را داشتند.در دستگاه میکروپیگمنتیشن کارتریج دارای محفظه ایمنی جهت جلوگیری از بازگشت مواد و خون و لنف به داخل هندپیس است در صورتیکه در دستگاه های تاتو فقط سوزن تعویض می شد و خون و لنف نفر قبلی که از دستگاه استفاده کرده بود در هندپیس یا بدنه دستگاه باقی می ماند و عملا به نفر بعدی حتی با استفاده از سوزن نو منتقل می شد.
در پروسه تاتو کردن با دستگاه های غیر ایمن شاید درد بسیار شدید و خونریزی زیاد بودیم در حالیکه یک دستگاه میکروپیگمنتیشن خوب به دلیل حرکات محاسبه شده نیدل در پوست مانع از تخریب بافت پوست می شود و به لایه های عمیق پوست نفوذ نمی کند و فقط رنگ را در لایه بین درم و اپیدرم می کرد.
سومین ویژگی دستگاه میکروپیگمنتیشن خوب را می توان عدم لرزش دستگاه نامید چرا که اگر دستگاه میکروپیگمنتیشن لرزش زیاد داشته باشد کنترل هندپیس برای کاربر یا پیگمنتر بسیار سخت می شود.
چهارمین ویژگی که یک دستگاه باید داشته باشد تا بگوییم مارک این دستگاه میکروپیگمنتیشن خوب است، میزان صدا دستگاه است. زیرا پروسه آرایش دائم بحث حساسی است که کوچکترین خطا در کار پیگمنتر ممکن است عوارض جبران ناپذیری به بار آورد قطعا آرامش فردی که متقاضی عمل میکروپیگمنتیشن است در تمرکز پیگمنتر خیلی تاثیر دارد گاهی صدای زیاد برخی از دستگاه های تاتو آرامش فرد را از بین می برد و برایش اضطراب و استرس ایجاد می کند.
عمل میکروپیگمنتیشن کار بسیار ظریفی است که احتیاج به تسلط کافی دارد و ارگانومیک بودن و سبک بودن هندپیس خیلی در اجرای صحیح حرکات دست پیگمنتر تاثیر دارد.همینطور بی سیم بودن و ارتباط وایرلس بین هندپیس و دستگاه میکروپیگمنتیشن آزادی عمل پیگمنتر را بالا می برد.
بین مارک های مختلف دستگاه میکروپیگمنتیشن که در بازار موجود است بهترین دستگاه ها معمولا آنهایی هستند که هوشمند هستند یعنی برای دستگاه تنظیمات پیش فرضی تعیین شده که به پیگمنتر کمک می کند که برای نواحی مختلف صورت یا برای پوست هایی با نوع جنس مختلف از چه سرعت و قدرتی برای تزریق رنگ استفاده کند.
بین مارک های مختلف دستگاه های میکروپیگمنتیشن برخی فقط با برق کار می کنند اما برخی علاوه بر این به صورت شارژی هم کار می کنند. اگر شما قصد دارید که میکروپیگمنتیشن را به صورت کار جدی آغاز کنید و وارد بازار کار شوید این نکته بسیار مهم است که دستگاه میکروپیگمنتیشن شما بک آپ باطری و شارژ داشته باشد که در صورت قطع شدن برق شهری برنامه ریزی و ساعت حضور مراجعین شما به هم نریزد و ایجاد نارضایتی و بی نظمی بین مشتریان شما ایجاد نشود.
اگر به عنوان یک پیگمنتر می خواهید وارد بازار کار شوید و در این رشته سرمایه گذاری کنید بهتر است بدانید که دستگاه میکروپیگمنتیشن شما بعد از مهارت و آموزش های خودتان بزرگترین سرمایه شماست پس بهتر است در هنگام خرید از داشتن ضمانت نامه برای دستگاه مطمئن شوید.

 

 

دستگاه میکروپیگمنتشن

دستگاه میکروپیگمنتیشن سه کاره 


این دستگاه قدرت بیشتری نسبت به دستگاه های موجود در بازار دارد همچنین تمرکز و دقت بالای  سوزن و عدم لرزش و تنظیم سرعت به صورت دیجیتال از ویژگی های این دستگاه است و برای  سه رشته ی آرایش دائم صورت یا میکرو پیگمنتیشن و میکروبلیدینگ و مزوتراپی یا جوان سازی پوستکاربرد دارد این دستگاه قابلیت تنظیم سوزن های مختلف را برای انواع روش های تاتو حرفه ای  داراست و تنظیم تنوع سوزن ها باعث اسان تر شدن سایه کاری صورت می شود. این دستگاه تنظیمات پیش فرض برای قسمت های مختلف بدن دارد از جمله سرعت مناسب برای تاتو هر قسمت مثل لب و ابرو متفاوت است.

ویژگی های دستگاه میکروپیگمنتیشن PM

دستگاه مجهز به سیستم بلوتوث
تنظیمات هوشمند و پیش فرض جهت کار در نواحی مختلف صورت
 دقت، سرعت و قدرت بالا
دارای صفحه نمایش لمسی 7 اینچی
طراحی ارگونومیک هندپیس
ارتباط بی سیم  قلم با دستگاه جهت راحتی کاربر در حین کار
بدون صدا و  لرزش
قابلیت پخش موزیک

 

دستگاه میکروپیگمنتیشن سه کاره 


این دستگاه برای مصارف پزشکی از جمله مزوتراپی یا درماپن,جوان سازی و پاک سازی پوست,تزریق کلاژن,بوتاکس,رفع لک,جای جوش و کلیه ی درمان های پوستی کاربرد دارد.
ویژگی کارتریج دستگاه میکروپیگمنتیشن:
کارتریج این دستگاه به صورت پیچی است که اگه درست جا بخورد  به هیچ عنوان در حین کار باز نمی شود این کارتریج ها یک بار مصرف بوده و از قسمت انتها پلمپ شده است که برای هر فرد تعویض می شود و دارا بودن انواع مختلف فلت گرد RL و RS است.سوزن های فلت مخصوص سایه ابرو وهاشور ابرو و سوزن RL مخصوص پر کردن ابرو و خط لب,خط چشم است.
تفاوت این دستگاه با دستگاه های قدیمی:
در دستگاه های قدیمی تاتو انتهای سوزن و سر پلاک پلمپ نشده است و قابل تعویض نیست و خون و ترشحات پوستی به داخل دستگاه بازگشته و باعث انتقال انواع بیماری می شود.

 

 

تلفن فروش محصولات میکروپیگمنتیشن pm

 

 

 


آگهی ها

نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (3)

جمعه 14 مهر 1396 - 16:01:01
قیمتش لطفا
یکشنبه 06 فروردین 1396 - 02:25:28
قیمت
چهارشنبه 20 بهمن 1395 - 21:43:48
قیمت نحوه ارسال
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: