شنبه 19 شهریور 1401 - 16:44:10

لیفت ابرو شمال تهران

 

مرکز تخصصی لیفت و لمینت ابرو

لیفت ابرو شمال تهران 

لیفت ابروی ژورنالی

 

لیفت ابرو چیست؟

لیفت و لمینت ابرو دو تکنیک برای حالت دادن و تقویت ابروها است که طی آن، تارهای ابرو پرپشت و ضخیم تر به نظر می رسند. علاوه بر این، ابروها خوش حالت تر و پررنگ تر نیز جلوه خواهند کرد. اگر تمایل دارید ابروهای شما مانند هالیوودی ها خوش حالت و هاشوری به نظر برسد، یا به طور مرتب از لوازم آرایشی برای آرایش ابروها استفاده می کنید و نگران ریزش تارهای آن هستید، پیشنهاد می کنیم لیفت و لمینت را امتحان نمایید. با انجام این کار، ابروهای شما همیشه مرتب خواهد بود و از آن جایی که دیگر نیازی به صرف مدت زمان طولانی برای آرایش ابرو نخواهد بود، مدت زمان آرایش کردن شما بسیار کاهش می یابد. اگر نگران مسائل شرعی لیفت و لمینت ابرو هستید، باید بگوییم که این روش صرفا جهت بالا بردن و تقویت ابروها بوده و با استفاده از مواد طبیعی و بدون خطر انجام می شود؛ از این رو هیچ مانعی برای وضو گرفتن وجود نخواهد داشت.
لیفت و لمینت ابروها حدود دو ماه ماندگاری خواهد داشت و شما پس از این بازه زمانی باید نسبت به ترمیم آن اقدام نمایید. توجه داشته باشید که در این تکنیک از چسب لاتکس برای حالت دادن ابروها استفاده می شود. بنابراین شما تا 24 ساعت نباید ابروها را شستشو دهید و نتیجه کار بلافاصله پس از اتمام کار نمایان نمی شود. به همین خاطر، نگران حالت چسبناک ابروها نباشید؛ چرا که پس از شستشوی ابروها تازه تارها باز شده و نتیجه نهایی مشخص خواهد شد.

 

 

 

 

لیفت مژه چیست؟

لیفت مژه یکی از روش های تغییر در چهره به خصوص در مژه ها است که لمینیت مژه نیز نام دارد. این کار معایب و مزایای مخصوص به خود را دارد. معمولا لیفت مژه را با استفاده از مواد گیاهی انجام می دهند که هیچ گونه عارضه ای را نیز به دنبال ندارد. با انجام روش لیفت، مژه ها طی یک جلسه فر، ضخیم و تیره می شوند و پرپشت به نظر می رسند. حتی اگر مژه های شما خالی هم شده باشد، با این ترفند دیگر این گونه به نظر نخواهد رسید. این روش درد و خونریزی را به دنبال ندارد و تنها مواد خاصی به مژه ها زده می شود. پس از انجام لیفت مژه، مژه ها بدون اینکه حالت مصنوعی داشته باشند، زیبا به نظر می رسند. هر دو ماه یکبار نیز باید نسبت به ترمیم لیفت مژه اقدام کرد.

 

 

 

 

 

اگر به دنبال یک مرکز حرفه ای برای طراحی و قرینه سازی ابرو هستید، وب سایت رژلب سرکار خانم لیلا نعمتی  را به شما پیشنهاد می کند. شما می توانید جهت بهره مندی از خدمات یا شرکت در کلاس های آموزشی سالن سوگل رویال با شماره های زیر تماس حاصل نمایید.

 

 

 خانم لیلا نعمتی متخصص قرینه سازی و اصلاح ابرو در شمال تهران زعفرانیه


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
سومین ماه سال را وارد کنید
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: