شنبه 07 تیر 1399 - 16:28:20

بهترین سالن زیبایی پونک

 

بهترین آرایشگاه عروس غرب تهران

معرفی بهترین سالن زیبایی پونک محدوده اشرفی اصفهانی

 

بهترین مرکز گریم و آرایش عروس

 


مهمترین اصل گریم و آرایش عروس، شناخت نوع پوست و پاکسازی آن است. در واقع هر چقدر هم که میکاپ و گریم عروس را به نحو احسنت انجام دهیم و لوازم آرایشی مرغوب به کار ببریم، در صورتی که پوست را آماده پذیرش آرایش نکرده باشیم، نتیجه قابل قبولی دریافت نخواهیم کرد. پوست عروس قبل از آرایش حتما باید پاکسازی و لایه برداری شود. همچنین، ماساژ صورت نیز باید حتما انجام شود تا آرایش جلوه شفاف تر و درخشان تری داشته باشد. در بهترین سالن زیبایی پونک ابتدا مشاوره های لازم به عروس خانم ها ارائه می شود تا با بهره مندی از خدمات تخصصی پوست، بهترین میکاپ صورت را تجربه کنند.


جهت پاکسازی پوست، ابتدا از کلینزر متناسب با نوع پوست (چرب، خشک یا مختلط) استفاده می کنیم. سپس از دستگاه اولتراسونیک برای لیفت و ریلکس کردن پوست صورت استفاده می کنیم. استفاده از این دستگاه کمک می کند مواد به کار رفته جهت پاکسازی و لایه برداری، بهتر جذب پوست شوند. پس از انجام اتوی صورت با دستگاه اولتراسونیک، پوست را دوباره کلینز می کنیم و در نهایت دوباره با استفاده از کلینزینگ مخصوص خود دستگاه، پوست را لیفت می کنیم.


انجام لیفت صورت عروس دارای مزایای است که از جمله آن می توان به عدم ایجاد خطوط ریز بر اثر خستگی اشاره کرد. همچنین، باعث می شود غدد ترشح چربی کنترل شود و از برق افتادن پوست پس از گذشت مدت زمانی، جلوگیری می کند. دوام و ماندگاری گریم و آرایش عروس روی پوست را نیز افزایش می دهد. پس از اینکه پوست را پاکسازی و لایه برداری کردیم، می توان آرایش عروس را شروع کرد.

 

بهترین مرکز گریم و آرایش عروس غرب تهران


آموزش گریم و آرایش عروس


یکی خدمات تخصصی که در بهترین سالن زیبایی پونک ارائه می شود، گریم و آرایش عروس است که در ادامه نحوه انجام آن را آموزش خواهیم داد.

در ابتدای میکاپ از اسپری فیکس استفاده می کنیم که توصیه ما به شما استفاده از اسپری فیکس مک است. پس از این که اسپری فیکس را روی تمامی نواحی پوست استفاده کردیم، شروع به آرایش چشم می کنیم. ابتدا مقداری از کانسیلر را پشت پلک می زنیم تا آماده پذیرش سایه چشم شود. کانسیلر را با کمک براش مناسب خوب فید می کنیم. پیشنهاد می کنیم فعلا از کانسیلر برای زیر پلک استفاده نکنید تا در صورت ریزش مقداری از سایه چشم، امکان پاک کردن راحت تر آن میسر شود. با بیوتی بلندر، چند ضربه آهسته به پشت پلک وارد می کنیم تا اضافات آن گرفته شود.


در مرحله بعد، کمی از پودر فیکس خشک را پشت پلک می زنیم تا دوام سایه چشم افزایش یابد. برای زدن بیس سایه چشم از یک رنگ روشن و ملایم استفاده می کنیم. بیس سایه را روی کل نواحی پشت پلک می زنیم. سایه مورد نظر را ترجیحا با رنگ ملایم مانند رزگلد، روی پشت پلک می زنیم و با انگشت خوب پخش می کنیم. شما می توانید از رنگ روشن تر برای گوشه های داخلی پلک و از رنگ تیره تر برای گوشه های خارجی پلک استفاده کنید تا حالت چشم ها زیباتر جلوه کند.


پس از این که سایه پشت پلک را تکمیل کردیم، روی مژه ها ریمل می زنیم. بهتر است انگشت خودمان را پشت مژه ها قرار دهیم تا حین ریمل زدن، به سایه برخورد نکند و منجر به خراب شدن آن نشود. بنا به سلیقه خودتان و مشتری می توانید از مژه مصنوعی ریسه ای یا مژه مصنوعی تکی استفاده کنید. مژه مصنوعی تکی از جلوه زیباتر و طبیعی تری برخوردار است و استفاده از آن را بیشتر توصیه می کنیم.


حال نوبت به زیرساز آرایشی زیر پلک می رسد. ابتدا کمی مرطوب کننده مخصوص چشم زیر نواحی پلک می زنیم تا آبرسانی پوست به خوبی انجام شود. کمی ماساژ می دهیم و چند دقیقه صبر می کنیم تا خوب جذب پوست شود. سپس با توجه به نوع پلک از کانسیلر متناسب استفاده می کنیم. به عنوان مثال، اگر پلک مشتری دارای گودی و سیاهی است، ابتدا این نواقص را با کمک کانسیلر به رنگ نارنجی از بین می بریم و سپس از کانسیلر با رنگ طبیعی استفاده می کنیم. اگر کانسیلر معمولی را بدون زیرساز مناسب روی پلک بزنید، نه تنها سیاهی و گودی را برطرف نمی کند، بلکه منجر به خاکستری شدن رنگ پوست نیز خواهد شد.

 

کادر حرفه ای و متخصصان بهترین سالن زیبایی پونک با شناخت انواع نواقص پوست و راهکارهای برطرف سازی آن، تمام تلاش خود را به کار می برند تا بهترین نتیجه از گریم و آرایش عروس به ارمغان بیاید.

 

آرایشگاه عروس خوب غرب تهران

 


در حد فاصل زمانی که باید صبر کنیم تا کانسیلر چند دقیقه روی پوست بماند، می توان کرم پودر را روی پوست زد. برندهای مختلفی از کرم پودر در بازار موجود است که می توانید با توجه به نوع چرب یا خشک بودن پوست مشتری از آن ها استفاده کنید. حتی می توانید جهت دست یافتن به رنگ پوست مورد نظر، چند دو یا سه رنگ کرم پودر را با هم ترکیب کرد.


پس از اینکه کرم پودر را روی کل نواحی پوست زدیم و با بیوتی بلندر خوب فید کردیم، اقدام به طراحی ابروها میکنیم. ابتدا ابروها را در جهت بالا برس می کشیم تا تارهای آن مرتب شوند. سپس کمی ژل ابرو می زنیم و نواحی خالی آن را به شکل هاشوری پر می کنیم. از قاب گرفتن ابرو خودداری کنید؛ چرا که حالت غیر طبیعی و مصنوعی به فرم ابروهای شما می دهد.


در مرحله بعد، کانسیلر را زیر چشم ها می زنیم و با استفاده از براش خوب فید می کنیم. سپس با پودر فیکس، نواحی زیر چشم را پودر می زنیم تا ماندگاری گریم و آرایش عروس افزایش یابد. پس از این مرحله می توان از کانتور خشک برای پیاده سازی تکنیک های کانتورینگ استفاده کرد. براش مخصوص را آغشته به رنگ تیره کانتور کرده و روی نواحی رستنگاه مو روی پیشانی، زیر استخوان گونه، زیر استخوان فک و اطراف تیغه بینی می زنیم. از رنگ روشن پالت کانتور نیز برای قسمت های روی تیغه بینی، بالای استخوان گونه، قسمت میانی پیشانی، بالای استخوان ابرو و قسمت میانی چانه به کار می بریم. تمامی رنگ های کانتور را با یک براش تمیز خوب فید می کنیم تا ردی از آنها به جا نماند.


براش مخصوص رژگونه را آغشته به یک رژگونه با رنگ هلویی ملایم کرده و روی استخوان گونه می زنیم. سپس کمی هایلایتر روی نواحی بالای گونه، روی بینی، زیر استخوان ابرو و بالای لب می زنیم تا این نواحی را برجسته تر جلوه دهیم. پس از اتمام این مراحل، نوبت به زدن رژلب فرا می رسد. زدن رژلب در گریم و آرایش عروس از اهمیت بالایی برخوردار است. جهت افزایش ماندگاری رژلب، توصیه می کنیم ابتدا زیرساز لب را مورد استفاده قرار دهید. برای این کار می توان از یک رژلب با رنگ کرم استفاده کرد. سپس خط لب متناسب با رنگ رژلب را برداشته و خطوط دور لب را با آن تعیین می کنیم. می توانید خط لب را کمی فراتر از خط اصلی لب بکشید اما مراقبت باشید در این کار زیاده روی نکنید.


براش مخصوص رژلب را آغشته به رنگ مورد نظر کرده و نواحی داخل لب را با آن پر می کنیم. در نهایت می توان جهت برجسته تر جلوه دادن لب ها، یک مداد روشن برداشت و دور خط لب را خطوط باریکی ایجاد کرد. کمی هایلایتر پودری و درخشان بردارید و قیمت میانی لب بالا را آغشته به آن کنید. با انجام این تکنیک ها، لب هایی به مراتب زیباتر و برجسته تر خواهید داشت.

 

میکاپ و شینیون عروس


میکاپ و شینیون عروس


یک گریم و آرایش عروس حرفه ای در کنار یک شینیون زیبا معنا پیدا می کند و بالعکس این موضوع نیز صدق می کند. هنگامی که اقدام به انتخاب بهترین سالن زیبایی پونک جهت آرایش و گریم عروس می کنید، باید به این نکته توجه داشته باشید و نمونه کارهای شینیون عروس را نیز مشاهده کنید. شینیون عروس با توجه به فرم صورت عروس، رنگ موها، سلیقه و علاقه مندی ها انجام می شود.
به عنوان مثال، اگر عروس خانم از صورت کشیده ای برخوردار است، نباید مدل شینیون بالای سر را برای وی انتخاب کرد. چرا که منجر به کشیده تر شدن چهره او خواهد شد. در مقابل، بهتر است از شینیون مرکز یا پایین سر استفاده کرد. این نکته برای عروس خانم هایی با صورت گرد نیز صدق می کند. بهتر است برای این مدل چهره از شینیون بالای سر استفاده کرد تا تناسب مورد نیاز را به وجود آورد.


نکته دیگری که در انتخاب شینیون عروس می توان به آن دقت داشت، تناسب میان قد عروس خانم با آقای داماد است. اگر فاصله قد عروس و داماد از هم زیاد است، می توان این میزان را با کمک شینیون بالای سر کاهش داد. برعکس، اگر فاصله قدشان از هم اندک است، توصیه می کنیم از شینیون پایین سر استفاده نمایید تا تناسب به خوبی برقرار شود.
افرادی که موهایشان را هایلایت کرده اند، بهترین گزینه برای انجام شینیون های خطی محسوب می شوند؛ چرا که جلوه زیباتری خواهد داشت. افراد دارای موهای بلوند نیز می توانند از انواع شینیون های عروسکی، بابلیس، نیمه باز و ... استفاده کنند. به طور کلی، چون موهای روشن خود دارای جلوه زیبایی است، توصیه می کنیم از انواع مدل های شینیون ساده برای این افراد به کار ببرید. اگر شناخت کاملی از انواع مدل های شینیون عروس ندارید اصلا نگران نباشید، مشاوران و متخصصان بهترین سالن زیبایی پونک آماده اند تا شما را در این امر همراهی کنند.

 

کاشت و طراحی ناخن عروس

 


کاشت و طراحی ناخن عروس


پس از انتخاب گریم و آرایش عروس و همچنین شینیون نوبت به چه کاری می رسد؟ بله کاشت و طراحی ناخن عروس. ناخن ها همیشه تکمیل کننده ظاهر افراد هستند. هر چقدر هم که ظاهر شما شکیل باشد و از اکسسوری های گران قیمت استفاده کرده باشید اما توجهی به مدل ناخن های خود نداشته باشید، انگار یک جای کار می لنگد. مدل های ناخن بسیاری برای کاشت و طراحی ناخن عروس وجود دارند که می توان با توجه به سلیقه خود از آنها استفاده کرد. در بهترین سالن زیبایی پونک از حرفه ای ترین متخصصان و نیل آرتیست ها استفاده می شود تا بهترین تجربه کاشت و طراحی ناخن را برایتان رقم بزنند.


امروزه مدل های ساده تری از کاشت و طراحی ناخن عروس روی مد هستند. پس عروس خانم هایی که قادر به بلند کردن ناخن هایشان نیستند و تمایلی به انجام کاشت ناخن نیز ندارند، می توانند با خیال راحت فقط یک ژلیش ناخن روی ناخن های طبیعی خود ایجاد کنند. در این بین استفاده از رنگ های روشن مانند سفید، هلویی، کرم همراه با دیزاین ناخن مانند فرنچ، طراحی با سنگ و نگین، آمبره ناخن و ... از جمله پرطرفدارترین ها هستند.


اگر به دنبال سالن زیبایی هستید که همه این خدمات را به بهترین شکل ممکن ارائه دهید، وب سایت رژلب به شما بهترین سالن زیبایی پونک به نام آرایشگاه الهام آزاده واقع در خیابان اشرفی اصفهانی را پیشنهاد می دهد. این مرکز با داشتن کادر حرفه ای گریم و آرایش عروس، رنگ مو، شینیون، ناخن و ... تجربه خوبی از زیبایی را در اختیار شما قرار می دهد. جهت شرکت در کلاس های آموزشی یا بهره مندی از خدمات سالن زیبایی الهام آزاده، کافیست با شماره تلفن زیر تماس حاصل نمایید.

 

 

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: