چهارشنبه 06 اردیبهشت 1402 - 14:13:55

مدرس کاشت ناخن تهران

معرفی مدرس کاشت ناخن در تهران

در سال های اخیر، کاشت ناخن در بین بانوان سراسر دنیا محبوبیت زیادی پیدا کرده است. چرا که، یک بانوی زیبا و اصیل، باید همواره توجه ویژه ای به مرتب بودن ظاهر خود داشته باشد. ناخن ها، یکی از آیتم هایی هستند که توجه به زیبایی آنها امری الزامی و تاثیر گذار برای داشتن دستانی زیبا و مرتب می باشد. امروزه، بانوان زیادی علاقمند به یادگیری کاشت ناخن هستند. به همین خاطر، در این مقاله تلاش نمودیم تا با بهترین مدرس کاشت ناخن تهران شما را آشنا نماییم. چرا که، آموزش کاشت ناخن نیز، همچون آموزش های دیگر، نیازمند مطالعه، دقت و تمرین مکرر می باشد.
کاشت ناخن علاوه بر علاقه، به ذوق هنری و مهارت نیز نیاز ویژه ای دارد. بنابراین، می بایست این حرفه را در کنار یک مدرس کاشت ناخن کاربلد فرا گرفت. در نتیجه، اگر به دنبال یک مدرس کاشت ناخن تهران هستید، از شما دعوت می کنیم تا با ما در ادامه ی مقاله همراه باشید.

اگر به دنبال یکی از بهترین مدرسان و متخصصان کاشت و طراحی ناخن در شمال تهران هستید، سایت رژلب به شما سرکار ......  را پیشنهاد می کند.  دارای سابقه کاری مفید در حوزه ناخن هستند و خدمات فوق تخصصی کاشت، ترمیم و طراحی ناخن انجام می دهند. همینطور مدرس مانیکور و پدیکور تخصصی و درمانی مدرس کاشت ناخن و انجام کلیه خدمات ناخن در امور زیبایی و درمانی می باشند.

 

 

 

همانطور که می دانید، اگر اندکی ذوق و اشتیاق در هر حرفه ای جاری گردد، نتایج بسیار جذاب و هیجان انگیزی به ارمغان خواهد آمد. امروزه، کاشت ناخن نیز از این غافله عقب نمانده و دستخوش تغییرات مثبت تری نسبت به گذشته شده است. به طور مثال، با مراجعه و بازدید از کارهای خانم....شاهد طراحی های منحصر به فردی خواهید بود که در کمتر مرکز و یا سالن زیبایی، ممکن است آنها را دیده باشید. به جرات می توان گفت،  بهترین مدرس کاشت ناخن تهران هستند که با طراحی مجسمه های سه بعدی کوچک و جذاب، طراحی های انیمیشنی و تزئینات خاص با انواع نگین بر روی ناخن شما، طرح هایی متفاوت و چشم نوازتر از یک کاشت ناخن عادی و معمول را برایتان رقم خواهند زد.
نکات مهم برای کاشت ناخن
کاشت ناخن، یکی از فراگیرترین اقدام های زیبایی در اکثر کشورها از جمله ایران می باشد، که می تواند دست های شما را همچون یک ملکه زیبا سازد. اما، در این حین می بایست به نکات مهمی در کاشت ناخن اشاره داشت.
سعی کنید درست سر وقت برای انجام کاشت ناخن به سالن مراجعه نمایید تا در شرایط موجود و با فراگیری ویروس کرونا، از تجمع و حضور در یک محیط شلوغ بپرهیزید.
سالن زیبایی مد نظر باید مجهز به تهویه ی مناسب باشد و از ابزار یک بار مصرف استفاده نماید.
قبل و بعد از هر مشتری نیز می بایست به صورت جدی تجهیزات ضد عفونی شوند.
استفاده از ضد قارچ با کیفیت و مورد تایید نیز از نکات بسیار مهم در پروسه ی کاشت ناخن می باشد.
با مراجعه به سالن زیبایی ....
، بهترین مدرس کاشت ناخن تهران، می توانید از کیفیت و رعایت حداکثری کلیه موارد بهداشتی و اصولی کاشت ناخن اطمینان خاطر داشته باشید.

 

 

اصول آموزش کاشت ناخن

برای شروع یادگیری آموزش کاشت ناخن، قوانین و اصول استانداردی وجود دارد.
آشنایی با ساختمان ناخن: شناخت ساختمان ناخن امری متداول و لازمه ی ورود به دوره ی آموزشی این رشته می باشد. آموزش اصولی این مطلب حائز اهمیت ویژه ای می باشد.
آشنایی با وسایل و متریال کاشت ناخن: کاشت ناخن، مستلزم مجهز بودن به ابزار و وسایل مخصوصی می باشد که علاوه بر شناخت آنها، شیوه ی اصولی کار با آنها را نیز می توانید توسط بهترین مدرس کاشت ناخن تهران،
 فرا بگیرید.
آشنایی با مراحل آموزش کاشت ناخن: کاشت ناخن دارای مراحلی می باشد که اصولا در اکثر انواع کاشت مشترک است. این مراحل عبارتند از: زیرسازی، موادگذاری، سوهان کشی و طراحی.
در طی گذراندن دوره ی آموزشی خود توسط مدرس کاشت ناخن تهران، می بایست این مراحل را با دقت و وسواس فراوان یاد بگیرید تا در مراحل بعدی دچار سردرگمی و ابهام نباشید.
زیرسازی، اولین مرحله کاشت ناخن می باشد و اجرای صحیح آن در نتیجه ی پایانی کار تاثیر مستقیم خواهد داشت. این مرحله خود شامل دو مرحله است: مانیکور خشک و خراش دادن سطح ناخن
مواد گذاری، دومین مرحله از کاشت ناخن بوده و طی آن می بایست نوع مواد و شیوه ی ترکیب کردن آن را به خوبی فرا بگیرید. مواد گذاری هم در دل خود شامل مراحلی از جمله: انتخاب قلموی مناسب، شیوه ی اصولی برداشتن مواد، میزان غلظت مواد، شیوه ی گذاردن و ضخامت مواد بر روی ناخن خواهد بود.

 

 

سوهان کشی، سومین مرحله از کاشت خواهد بود که می بایست با شناخت سری های متفاوت سوهان و به طوری کلی کار با سوهان برقی، این بخش را نیز به خوبی انجام دهید. سوهان کشی شامل: از بین بردن ناهمواری های ناخن، دورگیری، ایجاد فرم نهایی و فرم دهی می باشد. برای رفع ناهمواری های نهایی می توان از سر سوهان کاغذی بهره گرفت و فرم نهایی را روی ناخن اجرا نمود. طی این مرحله رد سر سوهان الماسه استوانه و سوهان دستی نیز کاور خواهد شد.
طراحی ناخن، چهارمین و آخرین مرحله مشترک در کلیه ی کاشت های ناخن می باشد که به سلیقه ی مشتری و همینطور پیشنهاد و مشاوره ی متخصص کاشت صورت می پذیرد.

 بهترین مدرس کاشت ناخن تهران و مبتکر مدل کاشت ماتیکی، با خلاقیت ویژه ای که در مرحله طراحی کاشت ناخن دارند سالانه هنرجویان و مشتریان زیادی به سالن زیبایی ایشان واقع در شمال تهران مراجعه می کنند.
با گذراندن دوره های آموزشی
، علاوه بر فراگیری هنر کاشت و طراحی ناخن، در مدت زمان کوتاهی قادر به کسب درآمد و کارآفرینی در این زمینه خواهید بود.
سالانه ورکشاپ ها و دوره های آموزشی ویژه ای
 برگزار می گردد و در طی دوره های آموزشی ایشان علاوه به اصول کاشت ناخن، هنرجویان با اشتباهات رایج این رشته نیز آشنا خواهند شد تا در دوره ی کاری خود با تجربه و گنجینه ای از نکات طلایی شروع به فعالیت نمایند.

 

 

دوره های آموزشی کاشت ناخنِ 

در ادامه، به چند نمونه از دوره های آموزشی ر، مدرس کاشت ناخن تهران اشاره خواهیم داشت. با ما همراه باشید.

  • آموزش اصولی شناخت ابزار و انواع مواد
  • آموزش دوره ی کاشت پودر پایه
  • آموزش آماده سازی ناخن قبل از مواد گذاری (دریپ)
  • آموزش انواع مواد گذاری صحیح و استاندارد
  • آموزش سوهان کشی اصولی و دور گیری
  • آموزش کاشت مادر، ماتیکی، بیبی بومر، بافرمر، نچرال، روسی
  • آموزش فرم دهی مدل مربع، گرد، تیز
  • آموزش طراحی فرنچ جناقی، سه بعدی، انیمیشن و...
  • آموزش ترمیم بدون لیفت (هوا گرفتگی)، ترمیم و تبدیل مواد ساده به مدل عقابی
  • آشنایی با اشتباهات رایج و ارائه نکات کلیدی راجع به انجام یک کاشت بدون لیفت و سرعتی در سه روز به صورت ورکشاپ عملی

 

 

و هزاران آموزش دیگر که قطعا با فراگیری آنها، تمرین و تکرار، همراه با صبر و شکیبایی به نتایج خارق العاده ای دست خواهید یافت. پس، اگر به حرفه ی کاشت ناخن علاقه مند هستید، تردید را کنار گذاشته و در مسیر علاقه ی خود قدم بردارید. چرا که، انسان فقط یکبار زندگی می کند، پس چهبهتر که بدون اتلاف وقت، زمان خود صرف فراگیری و آموزش نماید.

 

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
سومین ماه سال را وارد کنید
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: