چهارشنبه 20 بهمن 1400 - 15:53:32

مدرس کاشت ناخن

 

معرفی بهترین مدرس کاشت و طراحی ناخن
بهترین مدرس کاشت ناخن شرق تهران محدوده تهرانپارس

 

مدرس کاشت ناخن

 

 

فهرست مطالبی که در این آیتم مطالعه خواهید کرد:

 

آموزش کاشت ناخن بیبی بومر با مواد آکریلیک توسط مدرس کاشت ناخن

آموزش کاشت ناخن آکریلیک توسط مدرس کاشت ناخن

طراحی ناخن سه بعدی یا برجسته توسط مدرس کاشت ناخن

طراحی ناخن با فویل توسط مدرس کاشت ناخن

طراحی ناخن با پودر کروم و ژل توسط مدرس کاشت ناخن

طراحی ناخن شوگر افکت توسط مدرس کاشت ناخن

آموزش کاشت ناخن میکس توسط مدرس کاشت ناخن

آموزش کاشت ناخن گریم توسط مدرس کاشت ناخن

معرفی بهترین مدرس کاشت ناخن شرق تهران محدوده تهرانپارس

 


کاشت و طراحی ناخن به دلیل این که ظاهر زیبا و آراسته ای به دست ها می دهد، بسیار پرطرفدار است. امروزه مدل های جدید و شیک از کاشت و طراحی ناخن ترند شده است. یک مدرس کاشت ناخن حرفه ای باید کاشت و طراحی ناخن را به گونه ای انجام دهد که جلوه کاملا طبیعی و زیبایی داشته باشد. 

 


آموزش کاشت ناخن بیبی بومر با مواد آکریلیک توسط مدرس کاشت ناخن

قبل از هر گونه کاشت ناخن، ابتدا باید ناخن های مشتری را مانیکور خشک کنیم. به این صورت که ناخن را دورگیری کرده و کوتیکول های اضافه را با استفاده از ابزار کاشت ناخن نیپر و کاتر از بین می بریم. در مرحله بعد، فرم و اندازه ناخن ها را با استفاده از سوهان دستی میزان می کنیم. سوهان دستی را به صورت رفت و برگشتی روی ناخن می زنیم تا باعث شکستگی و کوتاه شدن بیش از حد ناخن ها نشود.
برای کاشت ناخن بیبی بومر با استفاده از مواد آکریلیک، ابتدا باید یک بیس ساده با استفاده از آکریلیک شفاف روی ناخن ها ایجاد می کنیم. در مرحله بعد، آکریلیک سفید را به مقدار مساوی با آکریلیک بی رنگ ترکیب کرده و آن را با استفاده از قلم روی نوک ناخن قرار می دهیم. توجه داشته باشید که رنگ سفید در کاشت ناخن بیبی بومر باید لایت و بسیار ملایم باشد. با حرکات آهسته قلمو، مواد آکریلیک را به سمت عقب هدایت می کنیم. با هر حرکت براش، مقداری از رطوبت اضافی قلم را با استفاده از دستمال می گیریم و دوباره کار را شروع می کنیم.
حدود سه چهارم ناخن را باید با آکریلیک سفید رنگ کنید. چنانچه مقدار مواد کم بود، دوباره آن را شارژ کنید. لایه های مواد آکریلیک را به مرور روی ناخن اضافه کرده و با قلم فید کنید. پس از اینکه آکریلیک سفید مقداری خشک شد، آکریلیک صورت را روی قسمت میانی ناخن قرار داده و با حرکات آرام قلم آن را رو به سمت پایین فید می کنیم. در آخر اجازه می دهیم که دو لایه آکریلیک سفید و صورتی خوب خشک شوند و سپس روی آن یک لایه آکریلیک شفاف قرار می دهیم.

 

کاشت ناخن بیبی بومر

 


آموزش کاشت ناخن آکریلیک توسط مدرس کاشت ناخن

در انواع کاشت ناخن، مانیکور ابتدایی بسیار حائز اهمیت است. چون در صورت عدم انجام صحیح این مرحله، احتمال هواگیری کاشت ناخن شما بسیار افزایش می یابد. برای مانیکور خشک یا مانیکور روسی ابتدا باید سطح ناخن را تمیز کنیم. سپس با استفاده از پوشر، کوتیکول های ناخن را به عقب بزنیم. در مرحله بعد با استفاده از کاتر باید کوتیکول های اضافه را از بین ببریم. سپس با استفاده از سوهان برقی و سری سنباده ای، کمی روی سطح ناخن خط و خش می اندازیم تا چربی آن از بین برود و آماده موادگذاری شود. در مرحله بعد باید تیپ را روی ناخن بچسبانید.
پس از چسباندن تیپ روی ناخن، کمی صبر می کنیم تا خشک شود. سپس به میزان دلخواه آن را کوتاه می کنیم. در مرحله بعد باید با سوهان دستی گوشه های ناخن را تمیز کنیم و به آن فرم دهیم. سپس با سوهان سری سمباده ای روی ناخن کمی خط و خش ایجاد می کنیم. این کار باعث می شود تا خط تیپ نیز از بین برود و جلوه طبیعی تری داشته باشد.
در مرحله بعد باید ضد قارچ و پرایمر را بزنیم. سپس کمی صبر می کنیم تا این محلول ها خشک شود. حالا نوبت به مواد گذاری آکریلیک می رسد. ابتدا باید قلم را آغشته با لیکوئید کنیم. سپس مواد را با آن گرفته و روی نوک ناخن قرار می دهیم. با بدنه قلم شروع به تخت و صاف کردن مواد روی ناخن می کنیم. در مرحله بعد باید مواد را به همین شکل برداشته و روی قسمت میانی ناخن قرار دهیم. انگشت را رو به پایین نگیرید؛ چون باعث سرازیر شدن مواد آکریلیک می شود.
دوباره مواد را روی ناخن فید می کنیم. در مرحله بعد باید مواد کمتری را برداشته و در قسمت انتهایی ناخن قرار دهیم و فید کنیم. چنانچه تمامی مراحل را مو به مو طبق آموزش های مدرس کاشت ناخن انجام دهید، بهترین و تمیزترین نتیجه را دریافت خواهید کرد.

 

طراحی ناخن آکریلیک


طراحی ناخن سه بعدی یا برجسته توسط مدرس کاشت ناخن

برای این مدل طراحی ناخن ابتدا باید لاک پایه را روی سطح ناخن ها بزنیم. سپس با استفاده از ژل به رنگ مشابه با پایه، طرح مورد نظر را پیاده سازی می کنیم. در مرحله بعد، پودر آکریلیک را به مقدار زیاد روی سطح ناخن می پاشیم تا همه قسمت ها به آن آغشته شود. چند بار پودر را روی ناخن ها می ریزیم و اجازه می دهیم خشک شود.
طراحی ناخن سه بعدی و برجسته در عین زیبایی بسیار ساده است. شما می توانید از ترکیب رنگ های مات و براق برای زیبایی هر چه بیشتر استفاده نمایید و زیبایی ناخن های خود را دو چندان کنید.

 

طراحی ناخن برجسته


طراحی ناخن با فویل توسط مدرس کاشت ناخن

برای این مدل طراحی ناخن باید ابتدا لاک بیس یا پایه را روی ناخن ها بزنیم. برای تژئین نیز از فویل های ورق طلا استفاده می کنیم. هنگام برداشتن این فویل باید بسیار دقت کنید؛ چون ورقه ها بسیار نازک و حساس هستند و امکان دارد به کوچکترین حرکتی پاره شود.
برای چسباندن فویل ابتدا باید سطح ناخن را تاپ کت بزنیم. در حالی که تاپ کت هنوز خشک نشده است، با استفاده از پنس فویل را به آهستگی روی ناخن قرار دهید. نیازی به وارد کردن فشار زیاد نیست و این کار را با ملایمت انجام دهید. با انگشت کمی روی فویل ضربه بزنید تا به ناخن بچسبد.
با یک ابزار نسبتا تیز، اطراف ناخن را تمیز کنید و اضافه های فویل را بردارید. شما می توانید از فویل های تکه شده نیز استفاده کنید. برای این کار کافیست فویل های حالت دار شده را ابتدا خرد کنید و با پنس روی ناخن از قبل تاپ کت زده شده بچسبانید. شما می توانید برای زیبایی بیشتر و در آمدن از حالت یکنواختی، چند ناخن را خرده فویل و چند ناخن را ساده بگذارید. یکی از ناخن ها را نیز می توانید تماما فویل قرار دهید.
در آخر یک لایه تاپ کت روی ناخن ها می زنیم تا دیزاین فویل ما ثابت نگه داشته شود. دست را در دستگاه یووی قرار می دهیم تا تاپ کت خشک شود.

طراحی ناخن با فویل

 


طراحی ناخن با پودر کروم و ژل توسط مدرس کاشت ناخن

در مرحله اول باید لاک پایه را روی ناخن بزنیم. برای این کار از لاک ژل استفاده می کنیم. تمام قسمت ناخن را به لاک ژل دلخواه آغشته کرده و در دستگاه یووی قرار می دهیم تا خشک شود. سپس یک لایه دیگر لاک ژل می زنیم تا پایه ناخن خوش رنگ و زیبا به نظر برسد. پس از خشک شدن در دستگاه یووی، یک لایه ژل از رنگ دیگر را از قسمت میانی ناخن تا قسمت نوک ناخن می زنیم.
مرز بین خطوط را با ضربات رفت و برگشتی یک براش نازک فید می کنیم تا جلوه زیباتر و طبیعی تری داشته باشد. پس از خشک شدن، یک لایه تاپ کت روی ناخن می زنیم. در مرحله بعد با استفاده از یک قلموی مخصوص سایه، مقداری از پودر کروم به رنگ دلخواه را روی ناخن می کشیم. تمامی قسمت های ناخن را آغشته به پودر کروم می کنیم.

 

طراحی ناخن با پودر کروم

 


طراحی ناخن شوگر افکت توسط مدرس کاشت ناخن

برای این مدل طراحی ابتدا باید کاشت ناخن را به هر یک از روش های دلخواه انجام داد. سپس یک لایه نازک از لاک ژل مورد نظر را روی ناخن ها می زنیم. دست را در دستگاه یووی قرار می دهیم تا کاملا خشک شود. در این مدل طراحی ناخن با شوگر افکت، ما تصمیم داریم طراحی دانتل را انجام دهیم. برای این که دیزاین دانتل کاملا واضح باشد، یک لایه ژل سفید روی سطح ناخن می زنیم. در مرحله بعد، پودر شوگر افکت را روی صدف ناخن می پاشیم. توجه داشته باشید که پودر باید تمامی قسمت های صدف ناخن را در بر بگیرد.
چند بار پودر شوگر افکت را روی ناخن ها می ریزیم تا فرم زیباتری به خود بگیرد. اضافات آن را دوباره داخل ظرف برمی گردانیم. شما می توانید طرح مورد نظر را روی شوگر افکت انجام دهید. برای این کار از قلم نوک گرد استفاده می کنیم. شما می توانید انواع طراحی های گل را با استفاده از این متد پیاده سازی کنید.
شما می توانید به دلخواه یکی از ناخن های دست را طراحی مدل شوگر افکت انجام دهید. سایر ناخن ها را به رنگ دلخواه لاک ژل بزنید. این نوع دیزاین ناخن به دلیل رنگ سفیدی که دارد، یکی از گزینه های مناسب برای عروس خانم ها محسوب می شود.

 

طراحی ناخن شوگر افکت


آموزش کاشت ناخن میکس توسط مدرس کاشت ناخن

برای این مدل کاشت ناخن همانند سایر روش ها باید ابتدا مانیکور خشک یا مانیکور روسی انجام دهیم. سپس تیپ گذاری می کنیم و آن را به اندازه دلخواه کوتاه می کنیم. در مرحله بعد باید با استفاده از سوهان برقی، روی ناخن و تیپ را خط و خش بیندازیم و خط تیپ را از بین ببریم.
سپس ضد قارچ و پرایمر را می زنیم تا ناخن ها آماده موادگذاری شوند. موادگذاری را از لبه آزاد ناخن شروع می کنیم و آن را رو به سمت پایین فید می کنیم. هر گاه نیاز بود از مواد بیشتری روی ناخن استفاده می کنیم. قلمو را با ضربات آهسته روی ناخن می زنیم تا تمام نواحی به خوبی آغشته شوند. از تماس مواد کاشت ناخن با قسمت کوتیکول خودداری کنید.
کمی زمان می دهیم تا مواد کاشت روی ناخن خشک شود. سپس سوهان کشی می کنیم. با استفاده از سوهان دستی، تمامی قسمت های آزاد ناخن را فرم می دهیم. پس از اینکه سوهان کشی سطح ناخن ها انجام شد، دور گیری می کنیم. دورگیری به شما این امکان را می دهید تا از هواگیری ناخن ها جلوگیری نمایید. با استفاده از بافر سطح ناخن را تمیز کرده و خط و خش ایجاد می کنیم. در مرحله بعد پولیش می زنیم. سپس از لاک ژل برای زیبایی هر چه بیشتر ناخن ها استفاده می کنیم. دست را در دستگاه یووی قرار می دهیم تا به خوبی خشک شود.

کاشت ناخن میکس


آموزش کاشت ناخن گریم توسط مدرس کاشت ناخن

در کاشت ناخن گریم همانند سایر انواع کاشت ناخن، ابتدا باید زیرساز اصولی را انجام دهیم. به این صورت که ناخن را کاملا سوهان دستی کشیده و از دورگیر ناخن استفاده می کنیم. سپس کوتیکول ها را از بین می بریم. توجه داشته باشید که انجام زیرساز ناخن بسیار حائز اهمیت است؛ چرا که در صورت عدم انجام صحیح این مرحله احتمال هواگیری بسیار افزایش می یابد.
در مرحله بعد تیپ گذاری می کنیم. قد تیپ را به اندازه دلخواه کوتاه می کنیم. سپس با استفاده از سوهان برقی، روی تیپ خط و خش ایجاد کرده و خط به وجود آمده را کاملا محو می کنیم. ابتدا کلینزر را روی سطح ناخن زده و زمان می دهیم تا خشک شود. سپس پرایمر می زنیم و دوباره زمان می دهیم تا خشک شود.
مواد ما باید نه خیلی خشک و نه خیلی تر باشد. مواد را با استفاده از قلمو روی ناخن قرار داده و فرم می دهیم. موادگذاری را تنها تا خط لبخند انجام داده و با استفاده از سوهان دورگیری، خط لبخند را کاملا فید یا محو می کنیم. با رنگ دلخواه، سر فرنچ ناخن را دیزاین می کنیم. مواد گذاری قسمت فرنچ را باید کاملا دقیق انجام دهیم تا همه نقاط به خوبی آغشته به مواد شوند.
اجازه می دهیم مواد کاملا خشک شود و با سوهان دورگیری، دور ناخن را خالی می کنیم. سپس با سوهان برقی سطح کار را صاف می کنیم. با سوهان دستی فرم ناخن را درست می کنیم. برای فیکس کردن کاشت ناخن گریم از کاور ژل استفاده می کنیم و به مدت یک دقیقه در دستگاه ال ای دی قرار می دهیم.

 

کاشت ناخن شرق تهران محدوده تهرانپارس

 

معرفی بهترین مدرس کاشت ناخن شرق تهران محدوده تهرانپارس

اگر به دنبال یکی از بهترین مدرسان و متخصصان کاشت و طراحی ناخن در شرق تهران هستید، سایت رژلب به شما سرکار خانم شراره بیگلری را پیشنهاد می کند. خانم بیگلری دارای چندین سال سابقه کاری مفید در حوزه ناخن هستند و خدمات فوق تخصصی کاشت، ترمیم و طراحی ناخن انجام می دهند. همینطور مدرس مانیکور و پدیکور تخصصی و درمانی مدرس کاشت ناخن و انجام کلیه خدمات ناخن در امور زیبایی و درمانی می باشند.

 

 

شراه بیگلری مدرس مانیکور و پدیکور تخصصی، کاشت و طراحی ناخن ‌در شرق و شمال شرق تهران 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: