دوشنبه 18 بهمن 1400 - 16:28:57

بهترین مرکز کاشت و طراحی ناخن شرق تهران محدوده تهرانپارس

 

 

معرفی بهترین مرکز کاشت و طراحی ناخن تهرانپارس

آموزش و خدمات تخصصی ناخن شرق تهران

معرفی بهترین مرکز کاشت و طراحی ناخن در تهرانپارس

 

 

 

مطالبی که در آیتم مطالعه خواهید کرد:

 

کاشت ناخن گریم در شرق تهران محدوده تهرانپارس

ژلیش ناخن طبیعی شرق تهران محدوده تهرانپارس

کاشت ناخن بیبی بومر شرق تهران محدوده تهرانپارس

ترمیم کاشت ناخن شرق تهران محدوده تهرانپارس

معرفی بهترین مرکز کاشت و طراحی ناخن شرق تهران محدوده تهرانپارس

آموزش کاشت و طراحی ناخن شرق تهران محدوده تهرانپارس

 

 

 

ناخن ها تاثیر مستقیمی روی جذابیت ظاهر افراد دارند؛ از این رو رسیدگی به آنها برای هر خانم شیک پوش و آراسته بسیار حائز اهمیت است. بسیاری از خانم هایی که قادر به بلند کردن ناخن ها یا مانیکور نیستند، ترجیح می دهند این کار را به متخصصان واگذار کنند. به همین دلیل امروزه روش های کاشت و طراحی ناخن بسیار باب شده است و به دلیل ماندگاری بالایی که دارند، بسیار مورد توجه قرار گرفته اند. اگر شما هم به دنبال بهترین مدرس و متخصص کاشت و طراحی ناخن در شرق تهران محدوده تهرانپارس هستید، وب سایت رژلب به شما سرکار خانم ... را پیشنهاد می دهد. در ادامه این آیتم قصد داریم شما را با انواع کاشت و طراحی ناخن در این مرکز آشنا کنیم.


کاشت ناخن گریم در شرق تهران محدوده تهرانپارس


در اولین مرحله از کاشت ناخن گریم، باید مانیکور خشک انجام دهیم. سپس روی سطح ناخن پرایمر می زنیم. پس از پرایمر، یک لایه نازک از ژل بیس روی بستر ناخن ها می زنیم. سپس با توجه به سلیقه مشتری، روی ناخن را دیزاین می کنیم. پس از این که کار دیزاین کردن ناخن ها به اتمام رسید، دست را به مدت یک دقیقه در دستگاه یووی قرار می دهیم.
پس از اینکه دست را از دستگاه خارج کردیم، یک لایه ژل بیلد روی ناخن ها قرار داده و لایه دیگر دیزاین را انجام می دهیم. دوباره دست را در دستگاه یووی قرار می دهیم و مرحله به مرحله ژل بیلد زده و دیزاین های مورد نظر را انجام می دهیم. پس از این که ناخن کاملا خشک شد، با استفاده از سوایپ ناخن را تمیز کرده و سپس سوهان کشی انجام می دهیم.
از سوهان برقی برای صیقل شدن بستر ناخن استفاده می کنیم و از ضخامت آن می کاهیم. سپس با استفاده از سوهان دستی به ناخن ها فرم می دهیم. گرده های ناخن که در اثر سوهان کشی ایجاد شده اند را پاک می کنیم و یک لایه تاپ کات روی ناخن ها می زنیم تا جلوه خیره کننده ای داشته باشند.

 

کاشت ناخن در شرق تهران


ژلیش ناخن طبیعی شرق تهران محدوده تهرانپارس


توجه داشته باشید که قبل از انجام ژلیش ناخن طبیعی، حتما باید ابتدا مانیکور خشک یا روسی انجام دهیم. به این صورت که ابتدا با استفاده از سوهان دستی، فرم ناخن ها را به سلیقه مشتری در می آوریم. سپس با استفاده از فرز دورگیر، سطح ناخن ها را دورگیری می کنیم. به این ترتیب، کوتیکول های ناخن را به عقب می رانیم.
از بین بردن کوتیکول های مرده سطح ناخن بسیار حائز اهمیت است. چرا که اگر این کار را به درستی انجام ندهیم، زیر ناخن هوا می گیرد و جلوه زیبایی ندارد. در مرحله بعد، با استفاده از نیپر، کوتیکول های سطح ناخن را جدا می کنیم. برای از بین بردن چربی سطح ناخن می توان از بافر استفاده کرد. یک بافر نرم را روی ناخن می کشیم تا چربی طبیعی ناخن برداشته شود.
برای ژلیش ناخن طبیعی حتما نیاز به یک پرایمر، بیس کات و تاپ کات مخصوص ژلیش نیازمند هستیم. در مرحله اول باید ضد قارچ را روی ناخن ها بزنیم. تمام سطح ناخن باید تحت پوشش ضد قارچ قرار بگیرد. پس از اینکه ضد قارچ خشک شد، نوبت به زدن پرایمر می رسد. در مرحله بعد بیس کوت را روی ناخن ها زده و میگذاریم در دستگاه ال ای دی به مدت یک دقیقه خشک شود.
پس از اینکه بیس کوت خشک شده، لاک ژل را به سلیقه مشتری روی ناخن ها می زنیم. توجه داشته باشید که فاصله یک میلی متری بین صدف ناخن و کوتیکول ها باید رعایت شود. پس از اینکه ژلیش همه ناخن های یک دست را انجام دادیم، دوباره ناخن ها را به مدت 60 ثانیه در دستگاه ال ای دی قرار می دهیم تا خشک شود. در مرحله آخر از تاپ کوت برای افزایش دوام لاک ژلیش و جلوه زیبای آن استفاده می کنیم.

 

ناخن طبیعی شرق تهران محدوده تهرانپارس

 


کاشت ناخن بیبی بومر شرق تهران محدوده تهرانپارس


برای کاشت ناخن بیبی بومر ابتدا باید مانیکور خشک انجام داده و چربی سطح ناخن را با استفاده از سوهان برقی برطرف کنیم. سپس با استفاده از سوهان دستی نوک ناخن ها را به فرم دلخواه در می آوریم. قسمت تیپ را کامل چسب زده و روی ناخن قرار می دهیم. چند ثانیه صبر می کنیم تا خشک شود و اندازه آن را تا حد مورد نظر کات می کنیم. سپس فرم ناخن را با استفاده از سوهان شکل می دهیم.
در مرحله بعد باید ضد قارچ و پرایمر را بزنیم و شروع به موادگذاری کنیم. ابتدا پودر سفید را از قسمت سر تیپ روی ناخن قرار می دهیم و به سمت پایین فید می کنیم و تا قسمت میانی ناخن ادامه می دهیم. در ادامه از پودر هلویی استفاده کرد و آن را روی قسمت میانی ناخن قرار می دهیم و آرام آرام آن را رو به سمت بالا فید می کنیم تا کمی با پودر سفید ترکیب شود و هاله زیبایی را ایجاد کند.
در صورت نیاز می توانید پودر هلویی را دوباره تمدید کنید. مقداری پودر روی قسمت کوتیکول قرار داده و با قلم به سمت بالا به آهستگی فید نمایید. البته باید توجه داشته باشید موادی که در انتهای ناخن قرار می گیرد نباید با کوتیکول برخورد داشته باشد. در ادامه یک لایه پودر کلیر روی ناخن اضافه می کنیم. باید دقت داشته باشید که کل سطح ناخن به مواد آغشته شود.
پس از اینکه پودر کلیر را روی ناخن قرار دادیم و به آن زمان دادیم تا کامل خشک شود، شروع به سوهان کشی می کنیم. با استفاده از سوهان برقی و سری دور گیری، شروع به دورگیری کردن ناخن ها می کنیم. برای یکدست شدن سطح کار نیز از سوهان الماسی استفاده می کنیم تا از ضخامت ناخن کاشت کاسته شود. در مرحله بعد از سری سمباده ای استفاده کرده و سطح ناخن را کمی خط و خش ایجاد می کنیم. در مرحله آخر نیز با استفاده از سوهان دستی به ناخن ها فرم می دهیم.
در پایان کار جهت براق تر شدن و جلوه زیباتر کار کاشت ناخن هلویی می توان از کاور ژل استفاده کرد. سپس دست را به مدت 60 ثانیه داخل دستگاه یووی قرار می دهیم و از ناخن های بیبی بومر زیبا و بی نقصی که ایجاد کردیم لذت می بریم.

 

نمونه کار کاشت ناخن بهترین مدرس شرق تهران محدوده تهرانپارس

 


ترمیم کاشت ناخن شرق تهران محدوده تهرانپارس



برای ترمیم کاشت ناخن احتیاج به یک زیرسازی خوب داریم که بتوانیم مواد را راحت تر روی ناخن قرار دهیم. برای زیرسازی کاشت ناخن ابتدا باید به وسیله سوهان برقی، ژل روی ناخن که قبلا انجام شده را پاک کنیم. پس از اینکه ژل قبلی را از روی ناخن پاک کردیم، ضد قارچ را به وسیله پد مخصوص روی ناخن می زنیم. چند ثانیه صبر می کنیم تا خوب خشک شود. پس از ضد قارچ، نوبت به زدن پرایمر می رسد. پرایمر را روی تمامی قسمت های بستر ناخن می زنیم.

پس از اینکه پرایمر را روی ناخن زدیم، چند ثانیه صبر کرده تا کاملا خشک شود. سپس قلم مخصوص را به لیکوئید آغشته کرده و مقدار کمی از پودر را بر می داریم. پودر را روی نوک ناخن ها قرار می دهیم و با حرکات برعکس قلم، به آن فرم می دهیم و تا قسمت انتهایی ناخن ها می کشانیم. اگر مقدار مواد کم بود می توان دوباره قلم را به مقداری لیکوئید و پس از آن پودر آغشته می کنیم و از ادامه کار روی ناخن  قرار می دهیم. دوباره مواد کاشت ناخن را با حرکات برعکس قلم، به آهستگی فید می کنیم. توجه داشته باشید مواد گذاری را باید به گونه ای انجام دهیم که روی گوشت اطراف آن نچسبد.
پس از این که مواد کاشت ناخن خشک شد، به سراغ سوهان کشی می رویم. از سوهان دور گیری استفاده کرده و مواد را از دور گوشت ناخن جدا می کنیم. پس از اتمام کار با سوهان برقی، با استفاده از سوهان دستی برای فرم دادن و تعیین قد ناخن استفاده می کنیم. پس از این که قد و فرم ناخن کاشت مشخص شد، از سوهان برقی برای صاف کردن بستر ناخن استفاده می کنیم. سوهان برقی را باید با حرکات افقی روی ناخن به کار برد تا مقداری از برآمدگی سطح ناخن کاهش یابد. توجه داشته باشید که در این کار نباید زیاده روی کرد، چون احتمال دارد بستر ناخن را به شدت نازک و شکننده کند.
در این مرحله ترمیم کاشت ناخن ما به اتمام می رسد. شما می توانید به سلیقه مشتری خود از انواع رنگ ها و طرح های لاک ناخن برای جلوه بیشتر کاشت ناخن استفاده نمایید.

 

کاشت ناخن تهرانپارس

 

معرفی بهترین مرکز کاشت و طراحی ناخن شرق تهران محدوده تهرانپارس


اگر به دنبال یکی از بهترین مدرسان و متخصصان کاشت و طراحی ناخن در شرق تهران محدوده تهرانپارس هستید، سایت رژلب به شما سرکار خانم ... را پیشنهاد می کند. خانم ... دارای چندین سال سابقه کاری مفید در حوزه ناخن هستند و خدمات فوق تخصصی کاشت، ترمیم و طراحی ناخن انجام می دهند. 

 

 

آموزش کاشت و طراحی ناخن شرق تهران محدوده تهرانپارس

اگر به دنبال یکی از بهترین مدرسان و متخصصان کاشت و طراحی ناخن در شرق تهران هستید، سایت رژلب به شما سرکار خانم ... را پیشنهاد می کند. خانم ... دارای چندین سال سابقه کاری مفید در حوزه ناخن هستند و خدمات فوق تخصصی کاشت، ترمیم و طراحی ناخن انجام می دهند. همینطور مدرس مانیکور و پدیکور تخصصی و درمانی مدرس کاشت ناخن و انجام کلیه خدمات ناخن در امور زیبایی و درمانی می باشند.

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

چهارشنبه 04 فروردین 1400 - 18:39:52
سلام عصر بخیر خوبی عید نوروزت هم مبارک باشه منتظر پست های بعدیت هستم .
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: