چهارشنبه 15 تیر 1401 - 16:34:26

مرکز تخصصی آموزش و خدمات کاشت ناخن شمال تهران

 

 

معرفی بهترین مرکز کاشت و طراحی ناخنش شمال  تهران

مرکز کاشت و دیزاین ناخن شمال تهران

 

بهترین مرکز کاشت ناخن تهران

 

 

 

فهرست آیتم هایی که در این مطلب خواهید خواند

 

طراحی ناخن سه بعدی در مرکز کاشت ناخن شمال تهران

طراحی ناخن کروم در مرکز کاشت ناخن شمال تهران

طراحی ناخن پلنگی در مرکز تخصصی کاشت ناخن شمال تهران

طراحی ناخن گل در مرکز کاشت ناخن شمال تهران

کاشت ناخن گریم در مرکز تخصصی کاشت ناخن شمال تهران

معرفی انواع ابزار کاشت ناخن

معرفی بهترین مرکز کاشت ناخن شمال تهران

 

 

کاشت و طراحی ناخن زیبا و جدید، تاثیر بسیاری در آراستگی ظاهر خانم ها دارد. از این رو متخصصان کاشت و طراحی ناخن تمام سعی خود را می کنند تا بهترین و زیباترین دیزاین ها را انجام دهند. در مرکز تخصصی آموزش و خدمات کاشت ناخن تهران نیز به همین صورت است؛ شما با انواع مدل های کاشت و طراحی ناخن جدید و شیک روبرو خواهید بود. در این آیتم از سایت رژلب قصد داریم مرکز کاشت ناخن شمال تهران به مدیریت سرکار خانم هوشیار را به شما همراهان گرامی معرفی کنیم. با ما همراه باشید.


طراحی ناخن سه بعدی در مرکز کاشت ناخن شمال تهران


طراحی ناخن سه بعدی یکی از به روز ترین و زیباترین روش های دیزاین ناخن است. در این نوع طراحی، با استفاده از اکریلیک طرح های برجسته ای روی ناخن ایجاد میشود که ماندگاری فوق العاده بالایی دارد و تقریبا تا زمانی که کاشت روی ناخن وجود دارد این طراحی نیز روی سطح ناخن باقی می ماند. مهمترین کلید اجرای این طراحی ناخن تمرین مداوم تا رسیدن به ظرافت و دقت مورد نیاز است.
- مقدار بسیار کمی از اکرلیک سفید ( برای اجرای رنگ مختلف آکریلیک میتوانید آکریلیک را با پودر رنگ یا لاک مخلوط کنید) را مثل یک توپ کوچک روی ناخن قرار دهید.
- توسط قلمو آن را به میزان کمی روی سطح ناخن پخش کنید تا یک دایره کوچک به وجود بیاید.
- با ابزرا ساخت گل چینی (یا یک ابزار کاشت و مانیکور نوک تیز) درون دایره را خالی کرده و لبه های آن را به سمت بالا سوق دهید.
- بار دیگر قلمو را برداشته و اینبار با ملایمت حرکاتی به سمت عقب انجام دهید تا گلبرگ ها ایجاد شود.
- این کار را تا جایی انجام دهید تا به شکل و فرم مد نظر خود برسید.
- برای بیشتر کردن زیبایی کار میتوانید از یک نگین ناخن در مرکز گل استفاده کنید.
شما می توانید در مرکز کاشت ناخن شمال تهران بهترین دیزاین های ناخن از جمله طراحی ناخن سه بعدی را تجربه کنید.

 

بهترین مرکز کاشت ناخن شمال تهران

 


طراحی ناخن کروم در مرکز کاشت ناخن شمال تهران


افرادی که اهل زرق و برق هستند می توانند از طراحی ناخن کروم استفاده کنند. این مدل لاک ها برخلاف لاک ناخن مات، بسیار براق هستند. هر زمان که قصد داشتید لاک ناخن تان حسابی جلب توجه کند، از لاک ناخن کروم استفاده کنید. البته اگر قصد دارید لاک ناخن کروم را در منزل بزنید، باید توجه داشته باشید که احتمال دارد حین زدن این نوع لاک ناخن، خط هایی روی آن ایجاد شود. به همین دلیل توصیه ما به شما این است که برای زدن لاک ناخن کروم به متخصص مراجعه کنید تا نتیجه کار بهتر شود. در مرکز کاشت ناخن شمال تهران می توانید بهترین تجربه را از طراحی ناخن کروم کسب کنید.
برای طراحی ناخن با پودر کروم، ابتدا یک لایه بیس کت روی ناخن ها بزنید تا نقش محافظ داشته باشد. سپس یک لایه نازک از لاک ناخن ژلیش را روی ناخن ها بزنید. حال دست ها را درون دستگاه UV قرار دهید تا لاک خشک شود. دوباره یک لایه از بیس کت روی ناخن ها زده و اجازه دهید خشک شود. در این مرحله یک اپلیکاتور کوچک و تمیز بردارید و پودر کروم را به آرامی روی سطح ناخن بزنید. اضافه پودر کروم را از روی ناخن ها بردارید و یک لایه دیگر تاپ کت بزنید تا درخشندگی آن چند برابر شود.


طراحی ناخن پلنگی در مرکز تخصصی کاشت ناخن شمال تهران


طراحی ناخن پلنگی از جمله دیزاین هایی است که همیشه ترند است و می توانید در مراسم مختلف از آن استفاده کنید. روش کار بسیار ساده است. ابتدا باید لاک بیس ناخن را بزنید. پس از خشک شدن، از رنگ مورد نظر برای ایجاد خال ها استفاده کرده و آن را با استفاده از قلمو مخصوص طراحی ناخن پیاده سازی می کنیم. دوباره پس از خشک شدن دور خال ها را چند خط می کشیم تا طراحی کامل شود. شما می توانید بسته به سلیقه خود طراحی ناخن پلنگی را تنها روی یک یا دو ناخن انجام دهید یا مانند تصویر زیر، از متد ترکیبی فرنچ و پلنگی استفاده کنید. در مرکز کاشت ناخن شمال تهران انواع طراحی های ناخن پلنگی شیک را می توانید تجربه کنید.

 

بهترین مرکز کاشت ناخن شمال تهران

 


طراحی ناخن گل در مرکز کاشت ناخن شمال تهران


دیزاین ناخن گل یکی از پرطرفدارترین طراحی ها در بین خانم ها خصوصا عروس خانم ها می باشد. در این طراحی ناخن گل از مواد کاشت استفاده شده است. ابتدا برق ناخن زده و پس از خشک شدن، با استفاده از مواد طراحی کاشت، شکل گل را طراحی می کنیم. برای زیباتر شدن طراحی خود می توان از انواع مروارید و سنگ های تزئینی در سایزهای مختلف استفاده کرد. انواع طراحی ناخن گل با استفاده از سنگ و اکسسوری در مرکز تخصصی کاشت ناخن شمال تهران میسر است.


کاشت ناخن گریم در مرکز تخصصی کاشت ناخن شمال تهران


کاشت ناخن گریم یکی از مدرن ترین شیوه های کاشت ناخن است که برای ناخن های کوتاه و پهن بسیار مناسب می باشد. دلیل این امر نیز کاوری که روی ناخن های زیری می کشند است که آن را بسیار زیبا نشان داده و اثرات استفاده از این روش در پایان کار بسیار نمایان است. در روش کاشت ناخن گریم، ترمیم ناخن های آسیب دیده که از طریق مشکلات ساختاری از قبلی کوتاهی پایه، بد رنگی و ظاهر نه چندان زیبا به وجود آمده اند، به راحتی صورت می گیرد.
از متداول ترین شیوه های گریم و کاشت ناخن می توان به ساخت بیس و پس از آن اعمال تغییرات روی آن و برعکس اشاره کرد. در روش گریم ناخن، استحکام ناخن بسیار بیشتر از زمان کاشت ناخن به روش های دیگر است. چرا که در صورت آسیب دیدگی، از خط لبخند ناخن به بالا قابل تعویض است و صدف ناخن نیز معمولا سالم می ماند. این روش به دلیل آن که مهارت بالایی را در کنترل مواد و استفاده از قلم های گرد و همچنین سرعت دست بالا می طلبد، روشی پر چالش تر، محبوب تر و صد البته پر هزینه تر خواهد بود. دو نوع اصلی و پرکاربرد کاشت ناخن گریم شامل چند نوع کاشت ناخن گریم استیند گلس و فول گلس، موزاییکی و ... است که در ادامه با آنها بیشتر آشنا خواهید شد.


کاشت ناخن گریم استیند گلس


در این روش، صدف سازی با پودر هلویی انجام شده و فرنچ آن به رنگ دلخوه صورت می گیرد. در سبک استیند گلس، قسمت فرنچ آن شیشه ای و رنگی است. برای آن که قسمت فرنچ شیشه ای باشد و نور از آن عبور کند، به لیکویید رنگی احتیاج خواهیم داشت.
می توانید لیکویید را با لاک خاویار پیگمنت رنگی یا رنگ های ویترای ترکیب کنید. این روش کاشت را می توان هم با فرمر و هم با تیپ انجام داد؛ اما توجه داشته باشید که تیپ مورد استفاده باید شیشه ای باشد.
روش کاشت استیند گلس به این صورت است که پس از انجام مانیکور خشک و زیرسازی، فرمر یا تیپ ها را نصب می کنیم. سپس خط تیپ را محو کرده و ضد قارچ می زنیم. اجازه می دهیم به خوبی خشک شود و با پودر هلویی اقدام به صدف سازی می کنیم. با استفاده از پینک کاتر، خط اسمایل را درست کرده و با لیکویید رنگی و پودر کلییر قسمت فرنچ را موادگذاری می کنیم. در آخر کار، یک الی دو لایه کلییر روی ناخن ها کشیده تا دوام کار افزایش یابد. سپس سوهان کشی سطحی و دورگیری انجام می دهیم.

 

کاشت ناخن گریم فول گلس


در کاشت ناخن فول گلس، صدف سازی انجام نشده و از هیچ پودری به جز پودر کلییر یا کریستالی استفاده نمی شود. همان طور که از نام این نوع کاشت مشخص است، تماما شیشه ای و شفاف بوده و می توان در آن از تیپ یا فرمر استفاده کرد. البته بهترین حالت برای انجام آن فرمر است. در این نوع کاشت می توان بنا به سلیقه از دیزاین های مختلف نیز استفاده کرد؛ ولی باید به خاطر داشت که حالت شیشه ای خود را از دست ندهد و کل کاشت تحت پوشش قرار نگیرد.
برای کاشت ناخن فول گلس ابتدا مراحل اولیه را طی کرده و فرمر را روی ناخن ها فیکس می کنیم. سپس با پودر کلییر و لیکوئید مواد گذاری را انجام می دهیم. برای جلوه بیشتر کار می توانید کاشت را در مرحله بافر کشی انجام داده و پس از آن از تاپ شاین استفاده کنید. در پایان نیز می توانید با استفاده از نگین اتریشی، زیبایی کار خود را دو چندان کنید.


کاشت ناخن گریم موزاییکی یا گلاشیر


این نوع کاشت را نیز می توان هم با فرمر و هم با تیپ انجام داد. چنانچه قصد استفاده از فرمر را داشتید، باید فویل ضخیم به کار برده و برای زیبایی بیشتر از لیکویید رنگی استفاده کرد.
در کاشت موزاییکی نیز مانند سایر کاشت های گریم باید صدفسازی را با پودر هلویی انجام دهیم. سپس با پودر کلییر و لیکویید رنگی فرنچ را مواد گذاری کرده و در آخر یک لایه کلییر روی ناخن می کشیم. در مرحله بعد، سوهان و بافرکشی انجام می دهیم.


کاشت ناخن گریم اج Edge


اج به معنی لبه است که یک کاشت زاویه دار بوده و نوع فرمر گذاری و سوهان کشی در آن متفاوت است. کاشت اج جزء کاشت های فانتزی است که در آن فرمر را از وسط تا می کنیم و زیر صدف ناخن قرار می دهیم. سپس مواد را به موازات خط تا شده فرمر زاویه دار می زنیم. سوهان کشی این نوع کاشت بسیار حائز اهمیت است. نباید سوهان کشی را به گونه ای انجام دهیم که زاویه های ناخن از بین برود.

در مرکز تخصصی کاشت ناخن شمال تهران شما می توانید بهترین دیزاین های کاشت ناخن گریم را انجام دهید.

 

 

بهترین مرکز کاشت ناخن شمال تهران

 

معرفی انواع ابزار کاشت ناخن


وسایل طراحی ناخن زیادی  در مارکت ها وجود دارند که می توانید برای زیبایی هر چه بیشتر دیزاین از آن ها بهره مند شوید. در ادامه با پرکاربردی ترین این ابزارها آشنا خواهید شد.

برچسب و استیکر

این برچسب ها دارای چسب خیلی قوی هستند. باید آنها را روی لاک و یا ناخنی که خشک شده بگذارید و با برق ناخن یا تاپ کات، آن را روی ناخن فیکس کنید. این استکیرها در طرح های مختلف مثل گل یا کارتونی در اکثر مغازه ها وجود دارد.

ابزارهایی برای گذاشتن نقطه و خط

این ابزارها یکی از مهمترین ابزارها در طراحی ناخن به حساب می آید. ابزارهای فوق، کشیدن خط روی ناخن را برای شما سریع تر و راحت تر می گرداند. اصولا این ابزارها دارای 5 سایز مختلف هستند که هر کدام دارای دو سر متفاوت اند.

سنگ و نگین تزیینی

سنگ ها در سایز ها، اندازه ها و رنگ های مختلف وجو دارند. این وسایل طراحی ناخن، درخشش و جلوه خاصی به ناخن می دهند.

لمه های نواری برای ناخن

این لمه ها به عنوان فرنچ روی ناخن قرار میگیرند و دارای رنگ ها و مدل های مختلفی هستند.

دانه ها و سنگ های برجسته

این سنگ های ریز روی ناخن توسط  ژل قرار گرفته و حالت 3 بعدی به ناخن میدهند.

اکلیل و پودرهای براق

به جای لاک های اکلیلی که پاک شدن آنها خیلی سخت و دشوار است میتوانیم از این پودرها و اکلیل های متنوع در طراحی ناخن استفاده کنیم. به عنوان تیپ فرنچ یا حتی طراحی نقطه ای نیز می توان از این پودر ها استفاده کرد. مزیت این پودرها این است که داخل کاشت قرار می گیرند و با ژل کاور می شوند؛ به همین دلیل می توانیم تا زمان ترمیم از این طراحی استفاده کنیم.

لاک

همیشه مدل های مختلفی از لاک را داشته باشید تا بتوانید از رنگ های مختلف برای طراحی هایتان استفاده کنید. رنگ مشکی و سفید جز اصلی ترین رنگ ها به حساب می آیند که باید همیشه آن ها را در کنار دیگر لاک هایتان داشته باشید. لاک های جدیدی که هر روز به مد اضافه میشود را امتحان کنید. لاک های آینه ای یا کروم، براق و اکلیلی. در حال حاضر لاک هایی که امروزه روی بورس هستند، لاک های آینه ای و کروم به خصوص در رنگ نقره ای است.

مهرهای طراحی

این مهر ها دارای طرح ها و شکل های مختلفی هستند که شما میتوانید با فشار دادن روی ناخن و لاک از این طرح ها استفاده کنید.

لاک بیس و پایه و برق ناخن

تاپ کات ها یا برق ناخن ها بیشتر برای دوام بیشتر ناخن استفاده می شود. و برق خاصی به ناخن ها می بخشد. لاک های بیس و پایه بیشتر برای تغذیه ناخن و همچنین استحکام ناخن ها به کار می رود. همچنین بعضی از این لاک ها بهتر است قبل از شروع طراحی و زدن لاک استفاده شوند.

قیچی و موچین

موچین برای گذاشتن سنگ های تزیینی روی ناخن وسیله ای سبک و راحتی به حساب می آید. همچنین می توان از قیچی برای بریدن نوارهای تزیینی و استکیرها به کار برد.

لاک پاک کن

همیشه سعی کنید در کیف خود لاک پاکن داشته باشید. پدهای لاک پاکن وسیله های خوبی برای پاک کردن ناخن ها به حساب می آیند. همچنین این پدها برخلاف استون ها حاوی مواد طبیعی هستند. البته برای ناخن های کاشت بهتر است از لاک پاکن هایی که مخصوص این ناخن ها هستند استفاده شود.

گوش پاک کن و پد آرایشی

با داشتن این ابزارها و اغشته کردن آن به استون خیلی راحت تر می توانید لاک های خود را پاک کنید.

انواع قلم های طراحی ناخن

این قلم ها در سایز های مختلف وجود دارند که کمک شایانی به کشیدن طرح ها می کنند.

 

معرفی بهترین مرکز کاشت ناخن شمال تهران

 

اگر به دنبال یکی از بهترین مدرسان و متخصصان کاشت و طراحی ناخن در شمال تهران هستید، سایت رژلب به شما سرکار خانم هوشیار را پیشنهاد می کند. خانم هوشیار دارای چندین سال سابقه کاری مفید در حوزه ناخن هستند و خدمات فوق تخصصی کاشت، ترمیم و طراحی ناخن انجام می دهند. همینطور مدرس مانیکور و پدیکور تخصصی و درمانی مدرس کاشت ناخن و انجام کلیه خدمات ناخن در امور زیبایی و درمانی می باشند.


خانم هوشیار مدرس برتر در زمینه خدمات ناخن در اندرزگو، برای مراجعه و بهره مندی از خدمات ایشان با شماره زیر تماس بگیرید

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: