پنجشنبه 30 مرداد 1399 - 18:20:01

آموزش و خدمات تخصصی پوست و زیبایی

 

 

بهترین مرکز جوانسازی پوست و زیبایی تهران

آموزش و خدمات زیبایی پوست و مو 

 

مرکز مراقبت های پوستی تهران

 

 

 

 

مطالبی که در این آیتم مطالعه خواهید کرد:

 

آموزش پاکسازی پوست با دستگاه هیدرودرمی

آموزش پاکسازی پوست تهران

جوانسازی پوست با لیزر کم توان

معرفی بهترین مرکز آموزش و خدمات پوست و زیبایی

 

 

پوست تاثیر مستقیمی در زیبایی چهره دارد و اگر توجهی به سلامت و شادابی آن نداشته باشیم، هر چقدر هم که از لوازم آرایشی برای زیبایی بیشتر استفاده کنیم، آن نتیجه دلخواه را به ارمغان نخواهد آورد. بسته به نوع پوست و مشکلات آن اعم از جوش و آکنه، کم آبی یا دهیدراته شدن، جای جوش و زخم و ... باید از روش خاص همان مشکل برای برطرف سازی استفاده کرد. در ادامه این مطلب قصد داریم نکاتی اساسی خدمات پوست و زیبایی را به شما معرفی کنیم و مورد بررسی قرار دهیم. با وب سایت رژلب همراه باشید.


آموزش پاکسازی پوست با دستگاه هیدروفشیال


برای افرادی که دارای پوست بسیار کدر و گرفته ای هستند، باید فکری به حال پاکسازی عمقی پوست کرد. یکی از بهترین روش های پاکسازی عمقی پوست، استفاده از دستگاه هیدروفشیال است. دستگاه هیدروفشیال دارای چندین آیتم است. از این قسمت نوری تشعشع می شود که جهت پاکسازی عمقی پوست و جذب بهتر مواد مغذی و ویتامین ها به کار می رود.

 

مرکز پوست و زیبایی 

 


برای استفاده از قسمت دزن دستگاه هیدرودرمی، ابتدا باید پروب مخصوص را روی آن قرار دهیم. سپس پروب ارث یا زمین را نیز به دست مشتری قرار می دهیم. گازی که به دور محصول پیچیده ایم را آغشته به نرمالسالین کرده و روی سطح پوست فیکس می کنیم. ولوم 0 دستگاه را روشن می کنیم و افزایش ولوم را آرام آرام انجام می دهیم. این افزایش ولوم را باید تا جایی ادامه دهیم که مشتری در دهان خود احساس گزگز کند. سپس پروب را روی سطح پوست حرکت می دهیم.
انجام این عملیات باعث می شود چربی بیش از حد پوست یا چربی های بسیار عمیق موجود در پوست به خارج هدایت شوند. استفاده از دزن برای افرادی که پوست فوق العاده چربی دارند و همیشه از افزایش میزان ترشح سبوم پوست خود گلایه دارند، گزینه بسیار خوبی است. دستگاه دزن را حدود 3 تا 5 دقیقه روی نواحی چرب تر پوست ماساژ می دهیم. پس از بلند کردن دستگاه از روی پوست، دوباره نباید آن را به همان حالت روی صورت قرار دهیم. بلکه باید ابتدا دستگاه را خاموش کرده و ولوم را روی صفر قرار دهیم. دوباره دستگاه را فیکس و روشن کرده و روی پوست قرار می دهیم. در صورت لزوم، دوباره دستگاه را به مدت 3 تا 5 دقیقه روی نواحی چرب پوست حرکت می دهیم.
روش های دیگری نیز برای پاکسازی عمقی پوست وجود دارد که از جمله آنها می توان به اتوی پوست، دستگاه درما اف و ... اشاره کرد. دستگاه اتوی پوست نیز دارای ارتعاشاتی است که در از بین بردن چربی بیش از حد پوست بسیار خوب و حرفه ای عمل می کند.

 

مرکز پوست و زیبایی تهران 

 


آموزش پاکسازی پوست تهران 


اگر تمایلی به پاکسازی حرفه ای پوست در مراکز پوست و زیبایی ندارید، خودتان به راحتی می توانید پوست تان را در منزل پاکسازی کنید. البته باید توجه داشته باشید که انجام پاکسازی و کلیه خدمات پوستی در مراکز تخصصی پوست، بسیار حرفه ای تر انجام می شود. با این حال در ادامه با آموزش پاکسازی پوست در خانه آشنا خواهید شد.
برای انواع مختلف پوست باید از محصول متناسب استفاده نماییم. به عنوان مثال، شیر پاک کن مختص پوست چرب باید فاقد هر گونه چربی باشد تا استفاده از آن منجر به بروز چربی بیشتر و افزایش ترشح سبوم نشود. شیر پاک کن و انواع پاک کننده های مخصوص پوست چرب اغلب اوقات از نوع ژل یا لوسیون است. برعکس، برای افراد دارای پوست خشک می توان از شیرپاک کن دارای چربی استفاده کرد تا سطح پوست این افراد چرب و روان شود و زمینه را برای بروز چین و چروک و پیری زودرس پوست به وجود نیاورد.


در مرحله اول از پاکسازی پوست در منزل، ابتدا از شیرپاک کن مخصوص نوع پوست خود استفاده می کنیم. سپس از تونر برای از بین بردن ذرات باقی مانده شیرپاک کن استفاده می کنیم. تونر یک نوع محلول است که به طور مکمل همراه با شوینده ها و پاک کننده های پوست برای برطرف کردن هر چه بهتر آلودگی از سطح پوست به کار می رود. علاوه بر این، استفاده از تونر باعث متعادل سازی سطح PH پوست نیز می شود.
توجه داشته باشید که نوع تونر نیز با توجه به انواع مختلف پوست متفاوت است. به این معنی که برای افراد دارای پوست خشک باید از تونر فاقد الکل استفاده کرد. بهترین گزینه برای پاکسازی پوست خشک این است که از تونر حاوی قطرات روغن استفاده شود. برعکس، برای افرادی که دارای پوست چرب هستند می توان از تونر حاوی الکل استفاده کرد تا چربی بیش از حد سطح پوست برداشته شود.

 

پاکسازی پوست تهران

 


برای قرار دادن این مواد روی پوست می توانید از پنبه یا انواع پدهای آرایشی تمیز استفاده کنید. البته پدهای آرایشی به دلیل اینکه فاقد پرز هستند و روی صورت پوسته پوسته نمی شوند، گزینه بهتری محسوب می شوند. سعی کنید پد آرایشی آغشته به مواد را از قسمت چانه صورت رو به بالا بکشید تا مواد اضافی از روی پوست برداشته شوند.
بعد از این مرحله که پوست را تمیز کردیم و ذرات گرد و غبار و همچنین پسماندهای آرایشی را از روی پوست برداشتیم، یک حوله یکبار مصرف آغشته به آب ولرم را روی کل صورت پهن می کنیم. این حوله به دلیل این که نم دار است، استفاده از آن باعث می شود جرم های سطحی از منافذ باز پوست به طور کامل خارج شوند و لایه های شاخی نرم تر شوند. از این رو، لایه برداری یا پیلینگ ما در مراحل بعدی راحت تر صورت خواهد گرفت.


از آنجایی که بخور صورت ممکن است برخی عوارض مانند خشکی پوست را به همراه داشته باشید، بهتر است از این گزینه استفاده نشد. کمپرس مرطوب را می توانید حدود 5 دقیقه روی پوست قرار دهید. دلیل اینکه از آب گرم برای خیس دادن حوله استفاده کردیم این است که حرارت باعث باز شدن منافذ می شود و پوست را آماده خارج شده مواد مضر و لایه برداری اصولی می کند. استفاده از آب سرد باعث بسته شدن منافذ پوست می شود و ما در این مرحله باید منافذ پوست را باز نگه داریم.
در مرحله بعد باید از ترکیبات لایه بردار یا اسکراب استفاده کنیم. کرم پیلینگ و انواع محصولات لایه بردار بهترین گزینه برای لایه برداری پوست در منزل محسوب می شوند. توجه داشته باشید که اسکراب ها دارای انواع مختلفی هستند. اسکراب را نیز باید با توجه میزان اسیدیته آن یا دانه هایی که خاصیت سایندگی دارند، برای انواع مختلف پوست انتخاب و استفاده کرد. برای انواع پوست حساس یا آسیب پذیر می توان از اسکراب های فاقد دانه یا دانه های بسیار لطیف استفاده کرد تا منجر به بروز التهاب و آسیب نشود.

 

پاکسازی و جوانسازی پوست در تهران

 


برای افرادی که دارای پوست نرمال هستند، بهتر است از کرم لایه بردار ملایم استفاده کرد. چون قصد انجام لایه برداری قوی را نداریم. اما اگر پوست فرد خیلی چرب باشد و نیاز به لایه برداری قوی تری داشته باشد، باید از محصولات متناسب با همان نوع پوست استفاده کرد. برای افراد دارای پوست چرب می توان از کرم حاوی میزان اسیدیته 10 درصد استفاده کرد. همچنین دانه های موجود در پیلینگ می تواند از نوع زبرتر باشد.
برای پاکسازی پوست دست، پا و به طور کلی بدن می توان از انواع اسکراب های قوی تر و دارای دانه های درشت تر استفاده کرد. اسکراب ها معمولا حاوی اسانس هایی هستند که هر کدام مزایای منحصر به فرد خود را به همراه دارند. به عنوان مثال، استفاده از اسکراب طلا می تواند منجر به براقیت و شفافیت هر چه بیشتر پوست شود. انواع اسکراب های میوه ای نیز گزینه های بسیار خوبی برای پاکسازی و لایه برداری پوست در منزل محسوب می شوند.


جوانسازی پوست با لایت تراپی یا نور درمانی


دستگاه لایت تراپی یا نور درمانی دارای 7 طیف رنگی مختلف است که هر یک از این طیف ها جهت یک کاربرد پوست و زیبایی به کار می روند. به طور مثال، نور قرمز رنگ جهت تحریک کلاژن سازی کاربرد دارد. از نور آبی این دستگاه برای درمان جوش و آکنه و همچنین منافذ باز پوست استفاده می شود. از طیف سبز رنگ دستگاه لایت تراپی جهت درمان لک و پیس روی صورت و به همین ترتیب سایر رنگ ها برای مقاصد مختلف پوست و زیبایی به کار می روند. از دستگاه پلاژن برای جوانسازی، روشن سازی و لیفت یا سفت سازی پوست استفاده می شود. 

 

جوانسازی پوست با لایت تراپی

 


معرفی بهترین مرکز آموزش و خدمات پوست و زیبایی 


بیوتی تراپیست تبسم با در اختیار داشتن به روز ترین دستگاه های فشال با استفاده از محصولات یانسن آلمان، آراکایای آلمان، ناتادرم کانادا و تگودر اسپانیا پوستی زیبا و جوان را به شما هدیه می کنیم. خانم تبسم ساسانی دارای مدرک بین المللی پوست و مو از انگلستان هستند و می توانند بهترین نتیجه از خدمات و آموزش مراقبت های پوستی را در اختیار شما قرار دهند.


شما می توانید جهت شرکت در کلاس های آموزشی یا بهره مندی از خدمات پوست و زیبایی خانم تبسم ساسانی با شماره تلفن درج شده تماس حاصل نمایید.

 

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (2)

دوشنبه 13 اردیبهشت 1400 - 08:28:12
ممنون از نظر شما کاربر گرامی
جمعه 31 مرداد 1399 - 18:50:32
عالی و فوق العاده و زیباست .
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: