پنجشنبه 05 مرداد 1402 - 15:09:00

بهترین مرکز کراتین مو غرب تهران

 

معرفی بهترین مرکز تخصصی کرایتنه مو تهران

آموزش و خدمات کراتین و احیاء مو محدوده بلوار فردوس

 

بهترین مرکز کراتین مو غرب تهران

 

 

 

 

لیست مطالبی که در این آیتم مطالعه خواهید کرد:

 

آموزش صحیح کراتین احیاء مو

احیاء و ترمیم مو با روش بیتاکس

آموزش کامل صافی مو ژاپنی یا ریباندینگ

درمان و کراتین مو با دستگاه مایکرومیست

درمان و کراتین مو با دستگاه اسپرینکل

معرفی بهترین مرکز کراتین مو غرب تهران 

کلاس آموزش کراتین مو در غرب تهران

بسیاری از افراد دارای موهای وز و بی حالت، تمایل دارند از روش کراتین مو برای صاف کردن و احیاء موهای خود استفاده کنند. امروزه مراکز بسیاری برای انجام کراتین و صافی مو وجود دارند؛ اما پیدا کردن یک مرکز معتبر که از بهداشت خوب و مصرف مواد اورجینال و استاندارد برخوردار باشد بسیار حائز اهمیت است. در این مطلب از سایت رژلب قصد داریم بهترین مرکز کراتین مو غرب تهران را به شما معرفی کنیم. پس اگر شما هم به دنبال یک کراتین کار حرفه ای صافی و احیاء مو هستید، مطالعه این مطلب را از دست ندهید. 


آموزش صحیح کراتین احیاء مو


امروزه اکثر خانم ها از روش های زیبایی بسیاری مانند رنگ و مش، فر دائم مو و ... استفاده می کنند که در دراز مدت می تواند به موها آسیب برساند. این محصولات حاوی مقادیر بسیاری از مواد شیمیایی هستند که مصرف بیش از حد آنها باعث شکنندگی و خشک شدن کورتکس موها خواهد شد. به همین دلیل می توان از محصولات ویتامینه و کراتینه برای صافی و احیاء موها استفاده کرد. بافت مو از کراتین تشکیل شده و در صورت آسیب دیدگی می توان با عملیات کراتینه کردن، سلامت را به موها بازگرداند.
برای کراتین کردن موها لازم است که ابتدا تقسیم بندی را انجام دهیم. تقسیم بندی موها در کراتین به این صورت است که لایه های نازکی را از پشت سر جدا کرده و موادگذاری را آغاز می کنیم. برای اینکه کار به نحو احسن انجام شود، باید لایه ها بسیار نازک باشند تا همه نواحی مو به مواد کراتین آغشته شود.

 

بهترین مرکز آموزش کراتین مو

 


مواد کراتین را باید با استفاده از قلموی مخصوص رنگ به صورت ضربه ای روی لایه موی جدا شده قرار دهیم. بهتر است مواد را با فاصله یک سانتی متری از موها قرار دهیم تا به پوست سر آسیب نرسد. پس از اینکه موادگذاری کردیم، با دست کمی مو را ماساژ می دهیم تا خوب آغشته به محصول کراتینه مو شود.
پس از اینکه کل مو را به همین روش به کراتین آغشته کردیم، 30 الی 40 دقیقه به موها مکث می دهیم تا مواد تاثرگذاری خود را داشته باشد. یک کاور روی موها قرار می دهیم. پس از مدت مکث مورد نیاز، کاور را از روی موها برداشته و با استفاده از باد سرد سشوار تا چند دقیقه اقدام به خشک کردن می کنیم. پس از اینکه با استفاده از باد سرد شروع به خشک کردن موها کردیم، با استفاده از باد گرم سشوار و برس اقدام به براشینگ کردن می کنیم.
پس از اینکه براشینگ مو به اتمام رسید، دوباره موها را تقسیم بندی می کنیم و اتو می کشیم. هر لایه مو باید 5 الی 10 بار خوب و با حوصله اتو کشی شود. توجه داشته باشید که اتو نباید با ریشه سر در تماس باشد. سایر نواحی موی سر را نیز به همین ترتیب اتو مو می کشیم.


احیاء و ترمیم مو با روش بیتاکس


برای احیاء و ترمیم مو با استفاده از روش بیتاکس، ابتدا باید کیت مخصوص به آن را خریداری کرد. کیت بیتاکس مو شامل شامپو، سرم لیفتینگ و ماسک تثبیت کننده است. برای شروع کار باید موها را با استفاده از شامپو اولیه شستشو دهیم. پس از شستشو نیازی به استفاده از سشوار برای خشک کردن مو نیست. می توانید با استفاده از یک حوله موهای خیس را نم گیری کنید.
پس از شستشوی موها می توان با استفاده از دستگاه های استیمر مثل نانواستیم یا پیکو استیم، موها را یونیزه و یونیزاسیون می کنیم. در مرحله بعد، با استفاده از دستگاه مایکرومیست می توان عمل اوزون تراپی را انجام داد. این مرحله در پاکسازی و جرم گیری موها و همچنین موها را برای پذیرش مواد آماده سازی می کند.

 

مرکز تخصصی کراتین مو فردوس

 


پس از انجام اوزون تراپی، از سرم لیفتینگ برای روی موها استفاده می کنیم. برای موهای مدیوم می توان از 10 میل سرم لیفتینگ و برای موها بلند می توان از 20 میل سرم لیفتینگ استفاده کرد. لایه های متوسطی از مو را جدا کرده با سرم لیفتینگ را با استفاده از سرنگ روی هر لایه می ریزیم. سپس موها را با دست ماساژ می دهیم تا حسابی مواد به خورد آن برود.
پس از انجام موادگذاری، باید مدت 15 دقیقه به موها مکث بدهیم تا خوب جذب شود. در این مدت زمان می توان از دستگاه های مخصوص صافی و احیاء مو برای تاثیرگذاری بیشتر استفاده کرد. به این ترتیب که 7 دقیقه اول را از دستگاه کلامازون برای درما ایر و 8 دقیقه بعدی را از دستگاه مایکرومیست استفاده می نماییم.
پس از گذشت 15 دقیقه تایم مکث مواد، از ماسک تثبیت کننده استفاده کرده و به مدت 10 دقیقه تایم مکث در نظر می گیریم. در این مدت زمان می توان 3 دقیقه از هوای آزاد و 7 دقیقه از درما ایر دستگاه کلامازون استفاده می کنیم. پس از انجام این پروسه درمانی، موها را شستشو می دهیم و براشینگ می کنیم.


آموزش کامل صافی مو ژاپنی یا ریباندینگ


برای صافی مو ژاپنی می توان از برند هلندی کیون استفاده کرد. برای این کار ابتدا از فاز یک مواد ریباندینگ به میزان لازم استفاده می کنیم. دسته بندی موها را باید از پشت مو انجام داد. ابتدا یک دسته نازک از قسمت عقب سر جدا کرده و مواد را تا یک سانت به ریشه مانده روی موها قرار می دهیم. پس از این که مواد گذاری را انجام دادیم، موها را کمی ماساژ می دهیم تا همه قسمت ها خوب به مواد ریباندینگ آغشته شود.
در روش ریباندینگ شما 5 دقیقه زمان دارید تا مواد را روی تمامی نواحی موها قرار دهید. اگر فکر می کنید در این مدت زمان قادر به موادگذاری کل موها نیستید، می توانید از دستیاران خود کمک بگیرید. پس از اینکه تمام موها را موادگذاری کردید، مدت زمان مکث در نظر می گیریم. بسته به نوع مواد ریباندینگ که مصرف کردید، مدت مکث شما متغیر است. اکثر برندها از مدت زمان مکث 20 دقیقه ای استفاده می کنند.
توجه داشته باشید که روش ریباندینگ را به هیچ وجه نمی توان روی موهای دکلره شده قرار داد. چون موها بسیار آسیب پذیر می شوند. علاوه بر این، ریباندینگ مناسب خانم ها باردار نیست. در کل پروسه ریباندینگ مو نباید از شانه، گیره و کاسه فلزی استفاده کرد.

 

آموزش صافی مو ژاپنی

 


پس از مدت مکث 20 دقیقه ای، موها را شستشو می دهیم. این که موها را با آب سرد، گرم یا ولرم آبکشی کنید، به برند مواد مصرفی شما بستگی دارد. شما می توانید در 10 دقیقه کل موها را شستشو دهید. در مرحله بعد باید موها را با استفاده از حوله کاملا خشک کنید. از گره زدن موها به هم و با فشار خشک کردن موها خودداری کنید.
پس از اینکه موها را خشک کردید و آب اضافی آن را گرفتید، اتوکشی موها را آغاز می کنیم. برای عملیات مربوط به کراتین حتما از اتو مو مخصوص و با برند خوب و استاندارد استفاده کنید. برای شروع اتوکشی هیچ گاه دمای اتو را خیلی بالا نبرید. معمولا اتوکشی را باید از دمای 160 یا 180 درجه سانتی گراد شروع کرد و رفته رفته کمی آن را افزایش داد. هیچ گاه دمای اتو مو را بالاتر از 200 درجه قرار ندهید.
پس از اتوکشی موها، حدود 10 الی 15 دقیقه به موها استراحت می دهیم. بعد از این مدت زمان، از فاز 2 ریباندینگ که کار فیکساتور را انجام می دهد، استفاده می کنیم. مواد را به مقدار نیاز در کاسه ریخته و روی لایه های نازکی از مو موادگذاری می کنیم. پس از گذشت مدت زمان مورد نیاز برای مکث، موها را شستشو داده و با حوله خشک می کنیم. در مرحله آخر موها را براشینگ می کنیم.


درمان و کراتین مو با دستگاه مایکرومیست


مایکرومیست ها از خانواده میسترها هستند که مدار کاری آنها بر اساس امواج مافوق صوت یا اولتراسونیک است. این امواج با قدرت آب خالص یا پیور واتر کار می کند و ذرات آب را تجزیه کرده و اکسیژن موجود در آب را به میست یا مه غبار تبدیل می کند. این میست ها یا غبارها در حین پروسه کار درمان و احیاء مو، چه با استفاده از مواد و چه بدون آن، درون کورتکس موها نفوذ پیدا می کنند.
استفاده از دستگاه های مایکرومیست، منجر به اثر بخشی بسیار زیاد مواد در عمق نفوذ به مو می شود. علاوه بر این، ماندگاری استفاده از محصولات کراتینه مو را تا حد زیادی افزایش می دهد. زمانی که از این دستگاه ها بدون هیچ گونه متریال و موادی استفاده کنیم، کاراسترلیزاسیون و پاکسازی عمقی موها را انجام می دهد.
دستگاه های میستر شامل مایکرومیست ها و نانومیست ها هستند. همه این دستگاه ها با تکنولوژی مه غبار درمانی کار می کنند؛ اما مدار اوزون و مدار فوتوتراپی در دستگاه های مختلف متفاوت است. از مهمترین لانچ های دستگاه مایکرومیست می توان به مایکرومیست چاوبا، مایکرومیست وینگ، مایکرومیست نیگ و تری لایت اشاره کرد.

 

مرکز فوق تخصصی آموزش و خدمات کراتین مو غرب تهران

 


درمان و کراتین مو با دستگاه اسپرینکل


دستگاه اسپرینکل دستگاهی است که بر اساس فناوری نانو تولید شده و ذرات همه محصولات و متریال تراپی مو را به ذرات نانو تبدیل می کند. از دستگاه اسپرینکل هم برای پوست و هم برای مو می توان استفاده کرد. از این دستگاه بیشتر جهت آروماتراپی و همچنین فشیال کلینینگ استفاده می شود. برای آروماتراپی می توان از اویل های متناسب با هر نوع پوست جهت کارهای درمانی استفاده کرد. در مبحث فشیال کلینینگ نیز اغلب از دستگاه اسپرینکل جهت پاکسازی های عمقی پوست استفاده می شود.
استفاده از دستگاه اسپرینکل در مبحث مو بیشتر در موارد تریتمنت و تراپی است. از جمله این موارد می توان به تراپی های اسکالپ سر و ساقه موها اشاره کرد. اسپرینکل در درمان اسکالپ سر می تواند منجر به درمان شوره خشک، شوره چرب و موارد دیگر خواهد شد. از این دستگاه در درمان ساقه مو نیز بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.
برای درمان اسکالپ سر با استفاده از دستگاه اسپرینکل ابتدا باید موها را به ده قسمت تقسیم کرد. یعنی 5 قسمت طولی برای سمت چپ و 5 قسمت طولی برای سمت راست جدا می کنیم. پس از انجام تقسیم بندی ها، در داخل محفظه اسپرینکل مقداری از عوامل درمان را با توجه به نوع نیاز اضافه می کنیم. برای درمان اسکالپ اغلب مواقع از مواد روغنی استفاده می شود. سپس مقداری آب به محفظه اضافه می کنیم تا محصول دو فاز به دست بیاید. زمانی که از درمان های دو فاز برای اسکالپ سر استفاده کنیم، نتیجه بسیار بهتری را دریافت خواهیم کرد. برای استفاده از دستگاه باید ابتدا دکمه پاور را فشار داده و فشار ذرات وارده از دستگاه را به وسیله دکمه های تعبیه شده تعیین می کنیم.

 

شما می توانید جهت شرکت در کلاس های آموزشی یا بهره مندی از خدمات کراتین و رنگ و مش سرکار .....با شماره تلفن درج شده تماس حاصل نمایید.

 

 


  بهترین مدرس مو در تهران. برای بهره مندی از خدمات تخصصی ایشان روی کادر زیر کلیک کنید.


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
سومین ماه سال را وارد کنید
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

من این مرکز سالها رفتم و راضی بودم اما الان ایران نیستم متاسفانه
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: