شنبه 04 آذر 1402 - 12:47:40

رنگ و مش کار حرفه ای شمال تهران

بهترین آرایشگاه برای رنگ و مش نیاوران

آرایشگاه خوب برای رنگ مو شمال تهران

 

رنگ و مش با برترین تکنیک های روز دنیا 

 

چگونه موها را دکلره کنیم که نسوزد؟

برای آن که موها به سلامتی به پایه برسند و از بروز سوختگی در آن پیشگیری کنیم، باید صبوری زیادی به خرج دهیم. بدین معنی که ابتدای کار به جای استفاده از اکسیدان 12% که روند کار را تسریع می بخشد اما با خشک کردن مایع کورتکس مو باعث آسیب به آن می شود، از اکسیدان با ولوم پایین تر استفاده کنیم. به طور مثال اگر قصد دکلره کردن موی نرم و نازک را داریم، می توانیم از اکسیدان 6% و پودر دکلره سفید برای شروع کار استفاده کنیم. سپس زمانی که موها به پایه 7 یا رنگ زرد رسیدند، از اکسیدان آنتی قرمز به همراه پودر دکلره به کار ببریم.

 

رنگ و مش با برترین تکنیک های روز دنیا 

 

مدرس رنگ و مش در شمال تهران


 یکی از بهترین مدرسین رنگ و مش در شمال تهران. ایشان با بهره گیری از جدیدترین متدهای روز دنیا و همچنین مواد استاندارد و مرغوب، از مدرسین با تجربه در زمینه کاربامواد میباشند. کلاس های آموزشی رنگ و مش فوق تخصصی ایشان با جدیدترین تکنیک های رنگ مو و کاربامواد برگزار میشود.

شما می توانید جهت شرکت در کلاس های آموزشی یا بهره مندی از خدمات رنگ و کراتینه مو در شمال تهران منطقه نیاوران با شماره تلفن زیر تماس حاصل نمایید.

 

 

خانم نگار سبزعلی بهترین متخصص رنگ و لایت و احیا مو در تجریش تهران. برای بهره مندی از خدمات ایشان روی کادر تماس زیر کلیک کنید.


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (3)

مرسی
مرسی
بد نبود
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: