چهارشنبه 07 آبان 1399 - 12:13:34

آموزشگاه آرایشگری | آموزش آرایش با مدرک معتبر | آموزشگاه آرایشگری شمال تهران زعفرانیه

 

 

معرفی بهترین آموزشگاه آرایشگری شمال تهران زعفرانیه

آموزش کلیه لاین های آرایشی با مدرک معتبر

 

آموزشگاه آرایشگری

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالبی که در این آیتم خواهید خواند:

 

کلاس آموزش آرایش و گریم شمال تهران محدوده زعفرانیه

آموزشگاه آرایشگری و رنگ مو شمال تهران محدوده زعفرانیه

کلاس آموزش کراتین و اسپای مو شمال تهران محدوده زعفرانیه

کلاس آموزش شینیون و مدل مو شمال تهران محدوده زعفرانیه

معرفی بهترین آموزشگاه آرایشگری شمال تهران زعفرانیه

 

 

گرایش به زیبایی در انسان از گذشته تاکنون وجود داشته است. انسان در گذشته از انواع مواد طبیعی برای زیبایی و آراستگی خود استفاده می کرد. امروزه اما سالن های زیبایی و تکنیک های آرایشی بسیاری پدیدار شده اند که در زیبایی و آراستگی هر چه بیشتر انسان تاثیرگذار هستند. به طبع با افزایش میل انسان به زیبایی و گشایش سالن های زیبایی بسیار، آموزشگاه های آرایشگری زیادی نیز تاسیس شدند. در ادامه این مطلب از سایت رژلب قصد داریم بهترین آموزشگاه آرایشگری شمال تهران محدوده زعفرانیه به نام آکادمی هرمس را به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید.


کلاس آموزش آرایش و گریم شمال تهران محدوده زعفرانیه


آرایش و گریم از جمله مهمترین لاین های آرایشی در کل دنیا محسوب می شوند. معمولا به طور ماهیانه متدهای جدید از گریم و میکاپ روانه بازار می شود. افرادی که در این حوزه فعالیت دارند، حداکثر هر 6 ماه یکبار باید معلومات آرایشی خود را آپدیت کنند تا بتوانند مشتریان بیشتر و به طبع درآمد بالاتری کسب نمایند. اگر به دنبال بهترین آموزشگاه آرایشگری در شمال تهران هستید تا جدیدترین متدهای آرایش و گریم را آموزش ببینید، پیشنهاد ما به شما آکادمی هرمس واقع در زعفرانیه است.
کلیه متدهای آرایش و گریم از جمله آرایش عروس، آرایش برنزه، انواع مدل های سایه چشم مانند سایه چشم کات کریس، جدیدترین تکنیک های کانتور و هایلایت صورت و ... آموزش داده می شود. تکنیک های گریم نظیر کوچک نشان دادن بینی، کوتاه نشان دادن پیشانی بلند، زاویه دار کردن چهره با آرایش و ... از جمله پرطرفدارترین ها هستند که همگی به طور کامل در آکادمی هرمس آموزش داده می شوند.


آموزش آرایش عروس در آموزشگاه آرایشگری زعفرانیه


آرایش عروسی باید بالاترین میزان ماندگاری روی پوست را داشته باشد. همچنین نباید پس از گذشت مدتی روی پوست شما برق بیفتد یا به اصطلاح آرایش ماسیده جلوه کند. برای مرحله اول از آرایش عروسی باید از پرایمر مناسب استفاده نمایید. برای این که بدانید چه پرایمری مناسب پوست شما است، ابتدا باید نوع پوست مشتری را بشناسید. افراد دارای پوست چرب باید از نوع پرایمری استفاده کنند که ترشح سبوم یا غدد چربی را کنترل کرده و چهره را براق نشان ندهد. برعکس، افراد دارای پوست خشک باید از نوع پرایمری استفاده کنند که پوست آنها را آبرسان و مرطوب کند و پس از مدتی خشک و پر از خطوط ریز جلوه ندهد.
پرایمر استی لودر یکی از بهترین پرایمرهای موجود در بازارهای جهانی است و دارای انواع مختلف برای پوست های متفاوت می باشد. اگر پوست شما مختلط است، یعنی در برخی نقاط چرب و در برخی نقاط دیگر صورت معمولی است، می توانید از دو نوع پرایمر استفاده کنید. پرایمر را با نوک انگشتان به صورت دورانی روی پوست ماساژ دهید تا گرمای پوست تان باعث جذب هر چه بهتر و زودتر محصول شود.
برای این که نتیجه بهتری از مصرف کرم پودر بگیرید، پیشنهاد می کنیم حتما به نوع و رنگ پوست خود توجه داشته باشید. شما می توانید دو رنگ کرم پودر از برند مشابه را با هم ترکیب کنید تا رنگ مورد نظر پوست تان به دست بیاید. این کار را می توانید روی پشت دست خود انجام دهید و با استفاده از یک براش رنگ ها را خوب ترکیب نمایید. سپس روی پوست قرار داده و با ضربات آهسته فید کنید. توجه داشته باشید که اگر لباس عروسی شما دارای یقه باز است، حتما از کرم پودر روی قسمت دکلته بدن و همچنین دست های خود نیز بزنید. اینکه رنگ پوست صورت شما با رنگ بدن شما متفاوت باشد، اصلا جلوه خوبی نخواهد داشت.

 

آموزشگاه آرایشگری زعفرانیه

 


پس از اینکه زیرساز آرایش صورت را تا حدودی انجام دادیم، نوبت به استفاده از کانسیلر می رسد. استفاده از کانسیلر باعث می شود تمامی نقاط تیره مخصوصا دایره های تیره دور چشم پوشانده شود و چهره شما حالت بهتری بخصوص در تصاویر پیدا کند. شما می توانید علاوه بر دور چشم، از کانسیلر در سایر نواحی پوست مانند زیر استخوان فک و اطراف لب ها نیز استفاده کنید. کانسیلر را با استفاده از نوک انگشت خود فید کنید. هنگام انتخاب پودر فیکس نیز باید به نوع پوست خود توجه داشته باشید. استفاده از این محصول باعث می شود که دوام آرایش شما تا حد زیادی افزایش پیدا کند و پوست جلوه زیبا و مات داشته باشد. یک پد آرایشی پنبه ای را در دست گرفته و آغشته به مقداری پودر فیکس کنید. سپس با ضربات آهسته به روی پوست بزنید. تمامی قسمت های صورت به خصوص دور پلک را آغشته به پودر بیک کنید.
این کار باعث می شود تا آرایش چشم شما نیز ماندگاری بالایی داشته باشد. پس از این که پودر بیک را با استفاده از پد روی کل نواحی پوست قرار دادید، چند دقیقه صبر کنید تا جذب پوست شود و سپس از یک براش بزرگ برای فید کردن آن استفاده کنید. امروزه سبک های ملایم و اروپایی آرایش عروس بیشتر ترند هستند. برای انتخاب سایه چشم مناسب می توانید به سلایق و علایق خود رجوع کنید؛ اما اگر به دنبال ظاهری طبیعی و زیبا هستید، پیشنهاد ما به شما استفاده از سایه چشم به رنگ نچرال و ملایم است. آموزش کامل آرایش عروس به همراه سایر متدهای گریم و آرایش در آموزشگاه آرایشگری هرمس ارائه خواهد شد.


آموزشگاه آرایشگری و رنگ مو شمال تهران محدوده زعفرانیه


رنگ مو نیز از جمله لاین های آرایشی دشوار و پرتکنیک اما در عین حال پول ساز است. تکنیک های رنگ و مش نیز مرتبا در حال آپدیت هستند و اگر در حال فعالیت در این شاخه هستید، نباید از آنها عقب بمانید. از جمله پرتکرارترین و محبوب ترین متدهای رنگ و مش می توان به هایلایت، بیبی لایت، آمبره، بالیاژ، سامبره و ... اشاره کرد. اگر شما هم می خواهید دانش خود را در حوزه رنگ مو و کار با مواد ارتقاء دهید، پیشنهاد ما به شما آکادمی هرمس است.
در بهترین آموزشگاه آرایشگری شمال تهران محدوده زعفرانیه، از برترین اساتید کشور جهت آموزش کلیه تکنیک های رنگ مو استفاده می شود. هنرجویان پس از اتمام دوره آموزشی خود موفق به دریافت مدرک می شوند و می توانند در بهترین مراکز و سالن های زیبایی سراسر کشور مشغول به کار شوند.


آموزش آمبره و بالیاژ در آموزشگاه آرایشگری زعفرانیه


برای آمبره مو ابتدا موها را از پشت به صورت مایل به دو قسمت تقسیم بندی می کنیم. اگر قصد داشتید تنها از متد آمبره استفاده کنید باید از فویل استفاده کنید و می توانید پوش ریشه بدهید. به این صورت که لایه نازکی از موها را به صورت مایل در دست گرفته و شانه را چند بار حرکت می دهیم تا نیمی از لایه مو پوش داده شود. موادگذاری را انجام داده و از تخته به همراه فویل برای فیکس کرده و موادگذاری استفاده می کنیم.
در تکنیک آمبره، زاویه دست ها باید صفر درجه باشد. فید کردن موها در لایه های کنار هم باید به طور قرینه انجام شود تا نتیجه بهتری حاصل شود. لایه های بعدی را نیز به همین ترتیب جدا کرده و موادگذاری انجام می دهیم. توجه داشته باشید که موادگذاری اصلی در پایین مو انجام می شود و باید به طور کامل صورت بگیرد. قسمت های کناری لایه مو را نیز به صورت پرتابی موادگذاری می کنیم.
متد آمبره یا بالیاژ که از فویل یا سوییت مش استفاده نمی شود، اصطلاحا مش در هوای آزاد گفته می شود. در این سبک رنگ و مش، موها به پایه دکلره نمی رسد. اگر موها به رنگ نچرال باشد، خیلی راحت می توان از انواع رنگ موها با پایه 6، 7 و 8 استفاده کرد. اما اگر قبلا از رنگ تیره روی موها استفاده شده باشد، حتما باید از دکلره برای به پایه رساندن موها استفاده کنیم.
در تکنیک بالیاژ باید قسمت پشت موها را به دو دسته تقسیم کنیم. دسته بندی موها به صورت مایل و زیگزاگی می باشد. موادگذاری در متد بالیاژ باید در زاویه صفر درجه انجام شود. در این تکنیک باید قلمو را رو به سمت بالا روی موها بکشیم و خوب مواد را روی مو فید کنیم. فید کردن رنگ مو در متدهای بالیاژ و آمبره به دو روش انجام می شود. یک مدل فید با استفاده از مواد دکلره و مدل دیگر فید با استفاده از مواد رنگ مو انجام می شود.
ما به شما تکنیک های فید کردن با رنگ مو را توصیه می کنیم. به دلیل اینکه زردی و نارنجی کمتری را برای موها به دنبال دارد. فید کردن مو از پایین به بالا باعث می شود از مواد کمتری در متد بالیاژ استفاده شود. اینکه فید کردن را تا چه حد به ریشه موها نزدیک کنیم، به سلیقه مشتری و بیس رنگ موهای وی بستگی دارد. پس از اینکه قسمت پایین موها کاملا موادگذاری شد، روی موها را با یک ورق سوییت مش می پوشانیم. آمبره و بالیاژ و سایر متدهای رنگ مو در آموزشگاه آرایشگری هرمس به طور کامل و دقیق ارائه خواهند شد.

 

آموزشگاه آرایشگری شمال تهران


کلاس آموزش کراتین و اسپای مو شمال تهران محدوده زعفرانیه


موهای افرادی که به وفور از مواد رنگ مو و دکلره استفاده می کنند، پس از گذشت مدت زمانی خشک و شکننده می شود. استفاده از پودر دکلره باعث می شود موهای شما دهیدراته شود. با استفاده از روش های کراتین و اسپای مو می توان آسیب موها را تا حد زیادی درمان کرد. کراتین مو در صافی مو نیز بسیار تاثیرگذار خواهد بود.
متدهای کراتین و اسپای مو نیز روز به روز در حال تغییر و بروزرسانی هستند. دستگاه های مختلفی برای کراتین مو به بازار معرفی شده اند که هر کدام دستورالعمل های خاص خودشان را دارند. در بهترین آموزشگاه آرایشگری شمال تهران محدوده زعفرانیه آموزش کامل کراتین مو همراه با نحوه کار انواع دستگاه های کراتینه مو ارائه خواهد شد.
یکی از دستگاه های پرکاربرد در لاین کراتین مو، مایکرومیست است. مایکرومیست ها از خانواده میسترها هستند که مدار کاری آنها بر اساس امواج مافوق صوت یا اولتراسونیک است. این امواج با قدرت آب خالص یا پیور واتر کار می کند و ذرات آب را تجزیه کرده و اکسیژن موجود در آب را به میست یا مه غبار تبدیل می کند. این میست ها یا غبارها در حین پروسه کار درمان و احیاء مو، چه با استفاده از مواد و چه بدون آن، درون کورتکس موها نفوذ پیدا می کنند.
استفاده از دستگاه های مایکرومیست، منجر به اثر بخشی بسیار زیاد مواد در عمق نفوذ به مو می شود. علاوه بر این، ماندگاری استفاده از محصولات کراتینه مو را تا حد زیادی افزایش می دهد. زمانی که از این دستگاه ها بدون هیچ گونه متریال و موادی استفاده کنیم، کاراسترلیزاسیون و پاکسازی عمقی موها را انجام می دهد.
دستگاه های میستر شامل مایکرومیست ها و نانومیست ها هستند. همه این دستگاه ها با تکنولوژی مه غبار درمانی کار می کنند؛ اما مدار اوزون و مدار فوتوتراپی در دستگاه های مختلف متفاوت است. از مهمترین لانچ های دستگاه مایکرومیست می توان به مایکرومیست چاوبا، مایکرومیست وینگ، مایکرومیست نیگ و تری لایت اشاره کرد که در کلاس های آموزشی آموزشگاه آرایشگری به طور کامل در مورد آن صحبت خواهد شد.


کلاس آموزش شینیون و مدل مو شمال تهران محدوده زعفرانیه


مدل مو تاثیر بسزایی در زیبایی و آراستگی چهره دارد. بسیاری از خانم ها برای مراسم های رسمی و مهمانی ها، مدل موی شینیون را ترجیح می دهند. برای یادگیری انواع مدل های جدید شینیون مو، آکادمی هرمس می تواند بهترین انتخاب باشد. بهترین مدرسان شینیون و مدل مو در آموزشگاه آرایشگری آکادمی هرمس مشغول به فعالیت هستند و جدیدترین متدهای شینیون مو را به هنرجویان عزیز آموزش می دهند.
یکی از ترندترین و ساده ترین مدل های شینیون مو، شینیون مو اروپایی است. امروزه بیشتر از شینیون اروپایی برای عروس خانم ها استفاده می شود. در واقع هر چه مدل موی عروس ساده تر باشد، شکیل تر و جذاب تر خواهد بود. یک آرایشگر حرفه ای باید قبل از انجام شینیون سر، در مورد مدل مورد نظر مشتری با وی صحبت کند و مشاوره هایی را ارائه نماید. برای این کار می توان چند تصویر مختلف از قبل آماده کرد و به مشتری نشان داد تا از روی آنها مدل مورد نظر خود را انتخاب کند. البته در انجام شینیون، باید به نکات دیگری مانند فرم چهره و نوع لباس نیز توجه کرد.
بهتر است برای انجام شینیون، موها کاملا تمیز باشند. توصیه می شود موها را صبح همان روزی که قصد انجام شینیون دارید، شستشو دهید. پس از اینکه از تمیز بودن موها اطمینان حاصل کردیم، باید از اسپری حالت دهنده لابلای موها استفاده کنیم تا حجم آن زیادتر شود.
برای افزایش حجم موها، به این ترتیب عمل می کنیم که موها را از قسمت پشت سر لایه لایه جدا می کنیم و اسپری را تنها روی ریشه موها می زنیم. سپس موها را رها کرده و انگشت ها را لابلای موها فرو می بریم و رو به سمت بالا می کشیم. دوباره لایه دیگری از مو را جدا کرده و همین کار را تکرار می کنیم.
شینیون اروپایی را باید از پشت سر شروع کرد. برای این کار ابتدا یک لایه با حجم متوسط از موها را جدا می کنیم و باقی مانده موها را با کلیپس در بالای سر فیکس می کنیم. پس از این که لایه مورد نظر را جدا کردیم، شروع می کنیم ریشه موها را خوب پوش می دهیم. سپس از اسپری حالت دهنده استفاده می کنیم تا پوش ها ثابت بمانند. در مرحله بعد از اسپری درخشان کننده برای کل موهای لایه ای که پوش دادیم استفاده می کنیم. سپس از اتو مو برای کرلی کردن دنباله موها استفاده می کنیم. این مراحل را برای سایر لایه ها مو نیز اجرا می کنیم. آموزش کامل شینیون اروپایی به همراه سایر روش های شینیون جدید در آکادمی هرمس ارائه خواهد شد.

 

معرفی بهترین آموزشگاه آرایشگری شمال تهران محدوده زعفرانیه

 

توجه داشته باشید که ظرفیت شرکت در کلاس های بهترین آموزشگاه آرایشگری زنانه شمال تهران محدوده زعفرانیه محدود است؛ پس اگر قصد فراگیری جدیدترین تکنیک های آرایش و زیبایی را دارید، عجله کنید و فرصت را از دست ندهید.

هنرجویان عزیزی که از شهرستان جهت آموزش آرایش و زیبایی در بهترین آموزشگاه آرایشگری زنانه شمال تهران محدوده زعفرانیه مراجعه می کنند، از بابت اقامت خیالشان کاملا آسوده باشد. آکادمی هرمس برای این عزیزان محل اقامت ترتیب داده است. کلاس های آموزشی آرایشگری همراه با پذیرایی و میان وعده بوده و با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

 

جهت شرکت در کلاس آموزش کلیه لاین های آرایش و زیبایی بهترین آموزشگاه آرایشگری شمال تهران محدوده زعفرانیه می توانید با شماره های ذیل تماس حاصل نمایید.

 

 

 

 

 

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (2)

ممنون
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: