یکشنبه 10 اردیبهشت 1402 - 17:42:18

مدرس میکاپ عروس

مدرس میکاپ عروس

در این مقاله قصد داریم به شما بهترین مدرس میکاپ عروس را که بسیار در کار خود مهارت و تجربه بالایی را دارد معرفی کنیم. پیشنهاد میکنم حتما در ادامه مطالب سایت رژلب با ما همراه باشید.

 

 

فهرست مطالب:

معرفی بهترین مدرس میکاپ عروس

آموزش آرایش پلک پف دار توسط بهترین مدرس میکاپ عروس

آموزش کشیدن خط چشم توسط بهترین مدرس میکاپ عروس

آموزش آرایش چشم گود رفته توسط بهترین مدرس میکاپ عروس

 

 

معرفی بهترین مدرس میکاپ عروس

یکی از بهترین مدرس میکاپ عروس که با سبکی لایت و بسیار زیبا میخواهیم به شما معرفی کنیم، خانم خوش اخلاق و پر انرژی، عارفه ....میباشد. خانم ....با میکاپ هایی نچرال و بی نقص،زیبایی و شادابی را به صورت شما هدیه می دهد. ایشون دارای دوره‌های آموزش تخصصی گریم، میکاپ، خود آرایی به همراه چهره شناسی، متعادل سازی، کانتورینگ و هایلایت صورت است. در کللاس های بهترین مدرس میکاپ عروس، شما با تمامی مباحث درباره شناخت انواع صورت، انواع پوست و آموزش تکنیک های میکاپ اروپایی آشنا خواهید شد. بدون شک خانم ....از بهترین مدرس ها می باشد و ما در ادامه به شما چند مدل از نحوه آرایش ایشان را به شما توضیح می دهیم.

 

آموزش آرایش پلک پف دار توسط بهترین مدرس میکاپ عروس

برای شروع باید زیر ساز سایتون رو بزنید. زیر ساخت سایه کرمی می باشد که پلک چشمتون می زنید و پودر فیکسی که میزنید و بعد سایه بیسی که استفاده میکنید. ما در مرحل اول از کرمی که به صورتمان میزنیم، پشت پلک خود هم نیز میزنیم..بعد از از یک کرم زیرساز سایه نیز باید استفاده کنیم. نکته ای که برای زدن زیر ساز سایه خیلی اهمیت دارد، این است که بعد از استفاده از زیر ساز حتما بعدش از پودر فیکس استفاده کنیم. بعد از استفاده از این موارد زیر سازمان تمام میشود.و باید به سراغ کانتور زیر ساز سایمون هست که با آن کانتور میتوانیم پف های پشت پلکمان را بگیریم. سپس از گوشه فرو رفته پلکمون شروع میکنیم قلم را به حرکت دادن و روی پف خوردن. میتوانید برای آموزش فرض کنید که بالای پلک چشممون، پف چشممون هست. و بر همون اساس آموزش را یاد بگیریم. سپس قلم را به صورت دورانی بر این قسمت بکشید. کانتور ما تا جایی ادامه داره که پف چشم ما ادامه دارد. یعنی اگر گوشه چشممون پف داره، فقط همون گوشه چشممان را بکشیم و اگر کل چشممون پف داشت، به صورت کامل کانتور زدن را ادامه میدهیم. برای جذاب تر شدن سایه می توانید از رنگی تیره تر استفاده کنید. و از گوشه بیرونی پلکتون به سمت پف بکشید که سایتون خوشگل تر و چشمتون کشیده تر بشه. حالا از رنگی روشن (ترجیحا شیری) استفاده میکنیم و گوشه زیر ابرو و گوشه چشمتون و یکم روی پلکتون میزنید که چشمتون درشت تر دیده بشه.

نکته دیگری که برای اونایی که میخوان خط چشم داشته باشند و پلک پف دار دارند این است که اصلا خط چشم پهن بهشون نمیاد، و پیشنهاد مدرس میکاپ عروس این است که خط چشمی نازک و گوشه دار بکشند که به چشمشون بیاد.

 

 

آموزش کشیدن خط چشم توسط بهترین مدرس میکاپ عروس

در ادامه با کمک یک مداد مشکی، یدونه قلم سر کج کوچک توسط بهترین مدرس میکاپ عروس به شما آموزش میدهیم که برای خودتان خط چشم بکشید. برای شروع، اول ریمل میزنیم و سپس خط چشم میکشیم. چون اگر شما اول ریمل بزنید، حالت مژه و فرم چشمتون مشخص میشه و در دامه خط چشم کشیدتون رو میکشید. اول از فر مژه شروع می کنیم. نکته ای که باید در مورد فر مژه بگم این است که همه فر مژه را میگذارند انتهای مژشون و نگه میدارند و بعد ریمل رو میزنند. این کار غلطه! برای اینکه حالت بهتری بگیره مژه هاتون اول فر مژه را میزنید انتهای مژتون و یک مقدار نگه می دارید و بعد کمی میایید جلو تر و فر مژه را میزنید. این کار باعث میشه که مژه های شما فر طبیعی تری داشته باشد. حالا نوبت زدن ریمل. برای ریمل زدن نکته مهم این است که همیشه گوشه بیرونی چشمتون رو بیشتر بزنید و گوشه داخلی چشمتون را کم تر بزنید. وقتی ریملتون رو زدید همه ی چشم ها یک فرمی داره که برای همه یکسان است، یعنی از گوشه میاد به سمت بالا و میاد به سمت پایین. وقتی میخوایید خط چشم گربه ای بکشید، جای قرار گرفتن مدادتون دقیقا از اون قسمتی شروع میشه که چشم شما به سمت پایین رفته. شما از اونجا نقطه گذاشتن مدادتون هست و به سمت بالا. فقط باید حواسمون باشه که از اونجایی که به سمت پایین رفته، نباید خط چشم را به سمت پایین بکشیم. باید آن را به سمت بالا ادامه بدیم. وقتی که وسط چشمتون رو به سمت بالا کشیدید پایین چشمتون (مرکز مژتون) را پر بکنید. وقتی که کامل پر کردید، برای اینکه طبیعی ترشون بکنیم میاییم از قلم سر کج کوچک استفاده میکنیم و با استفاده از اینقلم سر کج، انتهای خط چشمی که کشیدیم رو با این قلم به سمت بالا میکشیم که تیز و کشیده تر بشه. فقط برای اینکه بخوایید چشمتون قرینه در بیاد، وقتی شروع به کار میکنید، مرحله به مرحله کار را روی دوتا چشماتون انجام بدهید. یعنی بعد از کشیدن مداد چشم چپ، مداد چشم راست را هم بزنیم.

 

 

آموزش آرایش چشم گود رفته توسط بهترین مدرس میکاپ عروس

 برای شروع میکاپ، اول زیر ساز سایه را میزنیم  و بعد تارت و بعد از آن پودر فیکس. برای زدن سایه بیس برای چشمایی که گود رفته شما باید از گوشه چشمتون سایه بیس رو بزنید  و کمی به سمت بالا بدهید و اصلا به سمت داخل چشمتون نیایید. بعد از زدن سایه بیستون اگر دوست دارین که چشمتون کشیده تر باشه با انتخاب رنگ اصلی سایتون گوشه چشمتون رو به سمت سایه بیس میزنید. بعد از اینکه سایه چشمتون رو زدین، میزان پر رنگ و کمرنگ بودنش دست شماست. و برای تناژ رنگی که برای سایه اصلیتون استفاده کردید حتما باید مناسب با تناژ رنگی سایه ای باشه که میخواهید روی پلکتون بزنید. قسمت مهم سایه برای کسانی که پلکی فرو رفته دارند، این است که حتما از یک سایه شاینی، با شاین زیاد استفاده بکنید که خطای دید اینجاد بکنه و گودی چشم شما را بگیره. برای زدن سایه شاینی پودری پشت پلک، خیلی ها این مشکل رو دارن که یا بعد این که آن را میزنند، اون سایه پودر به طور کامل از بین میره. که میتوان از چسب پلک اول استفاده کرد و بعد از برای ماندگاری بیشتر، از سایه استفاده کرد. که البته بعد از تایمی خط میافته پشت چشمشون که زیاد جالب نمیشه. حال ترفندی به شما میدهیم که این اتفاق نیافته و سایه شاینی روی پلک شما بمونه. برای این کار میایم روی براشی که میخواییم سایه شایمی رو بزنیم، اسپری فیکساتور استفاده می کنیم. سپس قلم را میزنید به سایه شاینیتون و میزنید پشت پلکتون. نکتی بسیار مهمی که در زدن سایه شاینتون اهمیت دارد، این است که فقط تا خط پریس پلکتون بزنید و اصلا بالاتر نرید. چون شما فقط میخوایید گودی چشمتون رو با اون شاین بگیرید. و نکته ای که برای مدرس میکاپ عروس مهم است. اینه که اول چشمتون را آرایش کنید و سپس صورتتان را.

 

 

بهترین میکاپ آرتیست عروس در شمال تهران

....با سابقه طولانی در زمینه آرایش و گریم، بهترین میکاپ آرتیست است. ایشان، بهترین گریمور عروس و مدرس بین المللی گریم در تهران است.

 

 

 تلفن بهترین میکاپ آرتیست عروس شمال تهران

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: