چهارشنبه 06 اردیبهشت 1402 - 14:38:47

آموزشگاه تخصصی گریم عروس تهران

آموزشگاه گریم عروس

آموزش گریم فوق تخصصی عروس


گریم عروس

 

شغل آرایشگری
آرایشگری هنری است که تکنیک های خاص خودش را دارد و امروزه حرفه ای تخصصی شده است. طبق بررسی های صورت گرفته شغل آرایشگری از شادترین شغل های دنیاست که در هشت رشته تحت عنوان مراقبت و زیبایی تعریف شده است. یکی از گرایش های این رشته، میکاپ و گریم است.

 

گریمور عروس
گریمور فردی است که در خصوص گریم مهارت کافی دارد، بدین معنا که با توجه به شناخت پوست و نحوه آماده سازی پوست یک میکاپ تخصصی را انجام میدهد. میکاپ آرتیست حرفه ای، باید با تمام حالت های مختلف گریم  صورت در شکل و مدل های مختلف که در آرایش صورت عروس کاربردی است آشنایی داشته باشد. می دانیم هر حرفه ای دارای مزایا و معایبی است و از مزایای شغل گریمورعروس میتوان به درآمد بالا و شاد بودن محیط کار و از معایب آن به ایستادن های طولانی  اشاره کرد. قابل ذکر است که به روز بودن یک میکاپ آرتیست بسیار مهم است و همچنین گذراندن دوره های تکنیکی پر هزینه میباشد.

 

ویژگی های بهترین میکاپ آرتیست

اگر دوست دارید گریمورحرفه ای شوید و در این رشته پیشرفت کنید، باید مانند سایر شغل ها ویژگی هایی داشته باشید. آیا میدانید خصوصیات بهترین گریمور عروس چیست؟

  • مهارت چهره شناسی و ذوق هنری 
  • صبور، مهربان و مسئولیت پذیر 
  • روابط اجتماعی بالا 
  • مهارت شنود قوی
  • دقیق و خلاق

 

درآمد میکاپ آرتیست

 یکی از معیارهای مهم درانتخاب شغل میزان درآمد است و حدود دستمزد یک گریمورعروس با توجه به مواردی مثل موقعیت جغرافیایی سالن عروس، سابقه کاری گریمور، تعداد سالن های اطراف و تبلیغات سالن عروس این رقم متفاوت می باشد. البته در مواردی برای یک شب گریم و میکاپ عروس رقم ها بسیار بالاتر و نجومی هم دیده شده. 

 

ساعات کار میکاپ آرتیست

معمولا ساعات کار میکاپ آرتیست تمام وقت است. ساعت کار در روزهای خاص مثل اعیاد و جشن ها طولانی تر است و با توجه به رزرو مشتری وعروس ها معمولا از ساعت 5 یا 6 صبح تا 4 یا 5 عصر گریمور مشغول به کار می باشد

با توجه به آشنایی شغل گریمورعروس و شناخت معایب و مزایای این شغل اگر هنوز تمایل دارید یک گریمورحرفه ای شوید باید بدانید مهمترین نکته آموزش شماست.اما در نهایت بستگی به تایم خروج عروس شما دارد.

 

نمونه کار بهترین گریمور عروس شمال تهران

 

کدام آموزشگاه گریم عروس در تهران را انتخاب کنیم؟

برای انتخاب آموزشگاه گریم عروس باید فاصله آموزشگاه تا منزل را در نظر داشته باشیم. از دیگر معیارهای انتخاب آموزشگاه تخصصی گریم عروس که بسیار حائر اهمیت است، فن بیان و شیوه آموزش مدرس گریم و نحوه ارتباط برقرارکردن او با هنرجو است. همچنین باید سبک کار مدرس گریم با سلیقه هنرجو مطابقت داشته باشد. بعضی از امکاناتی که آموزشگاه دراختیار هنرجو قرار می دهد نیز از موارد مهم میباشد، مثلا برخی از آموزشگاه های گریم عروس مدل رایگان برای تمرین و تکرار در اختیار هنرجویان قرار میدهند، یا بعضی دیگر مواد و محصولات گریم را بصورت رایگان برای تمرین در اختیار هنرجو قرار می دهند. برخی دیگر از آموزشگاه های تخصصی گریم عروس در تهران امکانات اقامتی و پذیرایی را ویژه هنرجویان سایر شهرها ارائه می دهند.

 

در آموزشگاه گریم تخصصی عروس چه مواردی را آموزش می دهند؟

  • شناخت انواع پوست وانتخاب فن مناسب برای هر پوست
  • شناخت مبانی رنگ
  • شناخت تنالیته ها، کنتراست ها، ترکیب بندی، آنالیز ها
  • شناخت جام چهره و انواع آن
  • آموزش گریم کامل صورت و متعادل سازی آن
  • آموزش برطرف کردن لک ها و کک و مک ها و پوشاندن جوش ها
  • آموزش گریم وآرایش استخری و ضد آب
  • چرب و ترکیب بندی بیش از ٤٠ نوع سایه
  • آموزش ترکیب رنگ های سایه عروس
  • گریم هم خوان با آرایش چشم عروس
  • طراحی ابرو همسو با تکنیک چرب در طرح های مختلف
  • آموزش زیر ساز و فوندیشن مناسب برای عروس
  • آموزش گونه سازی آرایشی متناسب با نوع میکاپ
  • آموزش سه بعدی سازی و حجیم سازی لب در در مدل های مختلف
  • آموزش سایه های لایت و اروپایی به روش خشک
  • آموزش تکنیک های سایه زدن به روش خشک
  • آموزش طراحی فوق حرفه ای ابرو (هاشوری، پرزی، آبرنگی،٣بعدی)
  • آموزش تخصصی و فوق حرفه ای ابرو در تکنیک ها وطرح های مختلف ( مداد ابرو، آکوا ابرو، سایه ابرو ) به روش های هاشور ابرو، روتوش ابرو، پرز سازی ابرو، آبرنگی، ابرو سه بعدی، فانتزی

نمونه کار بهترین گریمور عروس شمال تهران

 

هزینه آموزشگاه تخصصی گریم عروس در تهران
آموزش سرمایه است و در هر رشته آموزش تئوری کافی نیست. در رشته گریم، مهارت، تجربه، سرعت کار و خلاقیت بسیار مهم است. آموزش تکنیکی و تخصصی زیر نظر یک مدرس خوب میتواند یک تجربه چند ساله را در مدت کوتاهی بصورت تخصصی انتقال دهد. آموزش گریم می تواند در سه سطح انجام گیرد.

  1. در سطح مقدماتی  هنرجو می تواند در یک آموزشگاه آرایشگری با هزینه مشخص، که به تصویب سازمان فنی و حرفه ای است ثبت نام کند و مدرک متعادل ساز چهره بگیرد.
  2.  در آموزشگاه های آرایشگری رشته ای تحت عنوان آرایشگر عروس تدریس می شود که علاوه بر آموزش گریم عروس به مباحثی مثل شینیون و مدل مو عروس و دیزاین ناخن عروس هم می پردازند.
  3. برای گذراندن دوره گریم عروس از مبتدی تا فوق تخصصی بهتر است در آموزشگاه تخصصی گریم عروس ثبت نام کرد تا علاوه بر آموزش های تئوری با شرکت در کارگاه های عملی گریم و میکاپ مهارت خود را بالا ببرید و زودتر وارد بازار کار شوید. هزینه آموزش گریم فوق تخصصی عروس با توجه به مدرس و موارد آموزش داده شده و یا خصوصی و گروهی بودن کلاس متغییر می باشد.

 

 

میکاپ آرتیست وقتی اول تکنیک بعد ابتکار و سلیقه را در کنار هم داشته باشد قطعا موفق خواهد بود. اگر به هنر گریم علاقمند هستید و تصمیم دارید، باید وقت بگذارید و از یک آموزشگاه تخصصی گریم عروس خوب  و موفق شروع کنید، در مورد آموزشگاه تحقیق کنید و بعد از گرفتن مدرک، به کسب تجربه و مهارت بپردازید. 

 

بهترین گریمور عروس شمال تهران

مژده به خانم هایی که به دنبال بهترین میکاپ آرتیست عروس و حرفه ای برای آرایش عروس هستند، .... گزینه مناسب و مورد اعتمادی برای انتخاب میکاپ عروس میباشد.  استفاده از بهترین برندهای آرایشی با دوام،  ظرافت در اجرای کار آرایش VIP عروس و صبر و حوصله و سلیقه منحصر به فرد ایشان در تشخیص آرایش مناسب هر چهره از دیگر ویژگی های منحصر به فرد ایشان میباشد.

 

 

 دوستانی که تجربه یادگیری گریم عروس را دارند، از طریق کامنت تجربیاتشان را با ما به اشتراک بگذارند.


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (2)

دوشنبه 26 اردیبهشت 1401 - 09:05:15
کارشون حرفه ای و پرفکته ، تو عروسیم همه ازم پرسیدن پیش کی رفتی
یکشنبه 10 بهمن 1395 - 14:22:35
مرجان عزیز لطفا آموزشگاه میکروپیگمنتیشن هم معرفی کنید
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: