سه شنبه 08 مهر 1399 - 19:09:02

کلاس آموزش آرایش و مستر کلاس میکاپ در شمال تهران محدوده زعفرانیه

 

 

معرفی بهترین مرکز آموزش گریم و میکاپ در شمال تهران

آموزش آرایش عروس و مستر کلاس سه روزه میکاپ و گریم

 

 

 

 

برگزاری کلاس آموزش آرایش و مستر کلاس میکاپ در بهترین آموزشگاه آرایشگری شمال تهران محدوده زعفرانیه آکادمی هرمس به مدیریت سرکار خانم شیدا صمدیان

 

این ورکشاپ از تاریخ 11 مهرماه آغاز شده و تا 13 مهرماه ادامه دارد. برگزاری این مستر کلاس به صورت یک روز تئوری و دو روز عملی می باشد و پس از پایان دوره، هنرجویان عزیز موفق به کسب مدرک می شوند. در این کلاس آموزش آرایش علاوه بر تدریس جدیدترین متدهای آرایشگری روز دنیا، آموزش مشتری مداری و ورود به بازار کار نیز که بسیار حائز اهمیت است، ارائه می شود. علاوه بر این، نحوه صحیح مشاوره به عروس نیز به شما هنرجویان گرامی آموزش داده خواهد شد.

توجه داشته باشید که ظرفیت شرکت در کلاس های آموزش آرایش بهترین آموزشگاه آرایشگری زنانه شمال تهران محدوده زعفرانیه محدود است؛ پس اگر قصد فراگیری جدیدترین تکنیک های آرایش عروس و فوت و فن های میکاپ را دارید، عجله کنید و فرصت را از دست ندهید.

هنرجویان عزیزی که از شهرستان جهت آموزش آرایش در بهترین آموزشگاه آرایشگری زنانه شمال تهران محدوده زعفرانیه مراجعه می کنند، از بابت اقامت خیالشان کاملا آسوده باشد. آکادمی هرمس برای این عزیزان محل اقامت ترتیب داده است. کلاس های آموزشی آرایشگری همراه با پذیرایی و میان وعده بوده و با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

 

جهت شرکت در کلاس آموزش آرایش و مستر کلاس میکاپ بهترین آموزشگاه آرایشگری شمال تهران محدوده زعفرانیه می توانید با شماره های ذیل تماس حاصل نمایید.

 

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: