شنبه 04 آذر 1402 - 12:53:48

معرفی بهترین مدرس تخصصی رنگ مو

 

بهترین رنگ و مش کار در تهران محدوده نیاوران

معرفی مرکز تخصصی آموزش رنگ و مش و کار با مواد

 

 

معرفی یکی از بهترین مدرسین رنگ و مش و کار با مواد در شمال تهران محدوده نیاوران

 

 

 

فهرست مطالبی که در این آیتم خواهید خواند:

 

رنگ کردن مو به روش آمبره

چه رنگ مویی برای آمبره مناسب است؟

راهکارهای مراقبت از رنگ موی آمبره

آموزش آمبره کردن موها در منزل

بهترین مدرس تخصصی رنگ و مش و کار با مواد

 

 

با پیشرفت روز به روز حوزه رنگ و مش، سبک های جدیدی از رنگ کردن موها وارد عرصه زیبایی شد که یکی از آن ها، آمبره است. روش آمبره بدین صورت است که رنگ از ریشه مو تیره بوده و به مراتب هر چه به سمت ساقه و نوک موها می رود، روشن تر می شود. حتی می توان بدون آسیب رساندن به ریشه موها، این قسمت را رنگ نگذاشت و مواد گذاری را از ساقه موها شروع کرد. از آن جایی که روش آمبره بسیار نوپا بوده و به تازگی وارد بازار کار زیبایی در ایران شده است، بسیاری از خانم ها در پی یافتن مراکز معتبر و حاذق برای آموزش این متد هستند. در ادامه این مقاله از وب سایت رژلب با ما همراه باشید تا به معرفی بهترین مدرس تخصصی رنگ مو در تهران محدوده نیاوران بپردازیم.


رنگ کردن مو به روش آمبره


ریشه کلمه آمبره در زبان فرانسوی است که به معنی سایه می باشد. تلفظ درست این کلمه اُمبره (Ombre) است و در بین هالیوودی ها و سلبریتی ها بسیار پرطرفدار می باشد.
آمبره روشی تقریبا جدید برای تغییر رنگ موها است. در این روش، موها از ریشه تیره هستند و همان طور که به ساقه نزدیک می شوند، روشن و روشن تر می شوند. حتی می توان تیرگی ریشه مو را همان رنگ طبیعی در نظر گرفت و فرآیند رنگ گذاشتن را از قسمت های میانی موها شروع و در قسمت نوک آن به اتمام رساند. بدین صورت، به مرور زمان و در صورت رشد مو، تغییر یا اختلالی در این سبک به وجود نیامده و نیازی به ریشه گیری ندارد. حتی جلوه آن بیشتر نیز خواهد شد.
حتی اگر ریشه موها را هم رنگ کرده باشید، باز هم به راحتی می توان آن را ریشه گیری کرد و تاثیری در ساقه و نوک موها ایجاد نخواهد کرد. برای رنگ موی آمبره می توان از همه تم های رنگی استفاده کرد. در این سبک حدودا نصف یا یک سوم قد مو روشن می شود که اصولا در پایه 9 و 10 انجام می شود.
روش آمبره در سال 2000 میلادی، زمانی که خواننده معروف بریتنی اسپیرز، موهای خود را به رنگ هایی از طیف تیره و روشن درآورد، شهرت یافت. از آن به بعد، این مدل رنگ مو کم و بیش مورد استفاده قرار می گرفت تا این که در سال 2010 به یک ترند آرایشی تبدیل شد. هنوز هم این سبک توسط بسیاری از افراد مشهور مانند لوسی هیل، نیکول کیدمن، بیانسه و حتی هنرپیشه مرد جرد لتو مورد استفاده قرار می گیرد.


چه رنگ مویی برای آمبره مناسب است؟


فرقی نمی کند کدام رنگ مو را برای مدل آمبره خود بر می گزینید؛ از هر دسته رنگ باید درجات تیره تا روشن و متوسط آن را انتخاب کنید. به عنوان مثال، بلوند اروپایی، بلوند روشن نسکافه ای، بلوند متوسط نسکافه ای و بلوند تیره نسکافه ای انتخاب های خوبی به شمار می روند. اگر به رنگ موهای گرم علاقه مندید، می توانید بلوند ماهگونی، قرمز شعله و قرمز یاقوتی را انتخاب کنید. ترکیب بلوند کاراملی روشن، بلوند شنی مدیترانه ای روشن و بلوند شنی مدیترانه ای تیره نیز ترکیب های جالب و فوق العاده ای هستند.
اگر موهای بلندی دارید، می توانید فقط در مرز دکلره رنگ مو را انجام دهید تا تضاد رنگی حالت ملایم تر و ملیح تری به خود بگیرد. اما اگر موهایتان خیلی بلند نیست، می توانید از اندکی بالاتر از مرز دکلره شروع به گذاشتن رنگ کنید. برای رنگ زدن مو به دو شیوه می توانید عمل کنید که در ادامه به بررسی هر یک خواهیم پرداخت.

 

معرفی بهترین مدرس تخصصی رنگ مو


راهکارهای مراقبت از رنگ موی آمبره

 

هر چند میزان آسیب رساندن رنگ موی آمبره نسبت به سایر روش ها کمتر است، اما به دلیل آن که از دکلره برای به پایه رساندن ساقه و نوک مو استفاده می شود، باز هم احتمال بروز آسیب در این نواحی وجود دارد. در ادامه راهکارهایی را برای شما گردآوری کرده ایم که با به کار گیری آن ها می توانید این احتمال را به حداقل برسانید.

استفاده از یک شامپوی ملایم

پس از این که موهای خود را به روش آمبره رنگ کردید، احتمالا دوست دارید به مدت زمان طولانی از آن بهره مند شوید و درخشش موها به مرور زمان از بین نرود. برای این کار، کافیست یک شامپوی ملایم انتخاب نمایید تا طی شستشوی روزانه، درخشش موها درست مانند روز اول حفظ شود.

تغذیه موها با انواع ماسک ها

آیا موهای شما پس از رنگ کردن دچار آسیب شده اند؟ از آن جایی که رنگ کردن می تواند به لایه چربی محافظ مو صدمه بزند، باید به فکر راه حلی برای جبران آن باشید. بهترین راهکار آن است که از انواع ماسک های موی غنی شده استفاده نمایید تا موها تغذیه شده و ظاهر زیباتری را به همراه داشته باشند.

مراجعه به سالن های تخصصی رنگ مو

برخی روش های رنگ مو مانند آمبره نیاز به تخصص و مهارت بالایی دارد. از این رو بهتر است به جای آن که این کار را در حمام منزل تان انجام دهید، به سالن های تخصصی رنگ مو مراجعه نمایید. همچنین از مصرف مرغوب ترین مواد اطمینان حاصل کنید.

 

محافظت از موها

اگر موهایتان را به خوبی تغذیه کنید، در واقع بهترین زمینه برای رنگ جدید را پدید آورده اید. برای این که موهای شاداب و جذابی داشته باشید، سعی کنید از استرس های روزانه دور باشید. به خاطر داشته باشید که نمک و کلر می تواند برای موهای شما مضر باشند؛ از این رو هر گاه از استخر و دریا برگشتید، موهای خود را کاملا آبکشی کنید.

استفاده از محصولات چند کاره

برای درخشندگی موهای خود به دنبال محصولاتی باشید که هم موهایتان را به طور مناسب تغذیه کنند و هم آن را درخشان نمایند. برای این کار می توانید از نرم کننده های مخصوص کمک بگیرید که فرمولاسیون خاص آن ها، تمامی تارهای موی شما را از درون ترمیم می کند.

محافظت از موها در برابر اشعه مضر خورشید

نور خورشید می تواند به موهای شما و به ویژه رنگدانه های آن آسیب بزند. این عامل در رنگ پریدگی موها بسیار تاثیرگذار است. این امر به خصوص زمانی که شما به ایده آل ترین رنگ موی آمبره رسیده اید، بسیار ناراحت کننده خواهد بود. برای محافظت از موها در برابر نور خورشید می توانید از کلاه و روسری استفاده کنید.

 

معرفی بهترین مدرس تخصصی رنگ مو


آموزش آمبره کردن موها در منزل


همان طور که می دانید، پایین موها در روش آمبره روشن تر از قسمت بالا و ریشه است. برای کسب نتیجه بهتر از رنگ مو آمبره، بهتر است ابتدا قسمت مورد نظر را به رنگ پایه برسانیم. برای این کار به پودر دکلره و اکسیدان نیاز خواهید داشت. پیش از این، مقالات بسیاری درباره طرز استفاده از پودر دکلره و ترکیب آن با اکسیدان را منتشر کرده بودیم که می توانید مورد مطالعه قرار دهید. بهتر است قبل از دکلره کردن موها، ابتدا موها را تقسیم بندی کنید. اگر حجم موها زیاد هستند یا مهارت کافی برای رنگ و مش ندارید، موها را با کش پلاستیکی ببندید. بدین صورت که کل موها را به دسته های باریک و منظمی تقسیم کرده و آن ها را با کش پلاستیکی ببندید. توجه داشته باشید که به جای کش پلاستیکی از کلیپس فلزی استفاده نکنید؛ چرا که احتمال دارد با مواد دکلره واکنش نشان دهد.
بعد از این که موها را تقسیم بندی کردید، نوبت به مواد گذاری می شود. یک بخش از موها را باز کنید و از جایی که تعیین کرده بودید، رنگ گذاشتن را شروع کنید. دقت کنید که موها به درستی و به صورت یکسان رنگ شوند. همچنین، بهتر است که موها را در یک خط افقی رنگ نکنید. چرا که تغییر رنگ در روش آمبره باید تدریجی باشد. برای این منظور، قلموی مخصوص رنگ را به شکل نامنظم روی موها حرکت دهید تا محل دکلره موها به صورت نامنظم باشد.


زمان قرار دادن مواد رنگ روی موها با توجه به درجه روشنی موها و همچنین مقاومت آن متفاوت است. اگر موهای روشن و بی رنگ می خواهید، حداقل باید 20 دقیقه اجازه دهید که مواد روی موها باقی بمانند. البته برخی از جنس موها دارای مقاومت بیشتری هستند و مواد باید تایم بیشتری روی آن بماند. توجه داشته باشید که افزایش تایم دکلره می تواند به موها آسیب برساند. می توانید در بین زمان گفته شده چند بار موها را چک کنید تا از رنگ دلخواه خود اطمینان کسب کنید.
بعد از زمان گفته شده، موها را به خوبی بشویید تا عاری از هرگونه مواد شوند. توجه داشته باشید که ماندن حتی مقدار کمی از مواد در لا به لای موها می تواند موجب روشن تر شدن آمبره شود. شستشوی موها را با آب گرم و شامپوی بدون سولفات انجام دهید. سپس موها را کاملا خشک کنید تا آماده فرآیند بعدی شوند.


دوباره موها را به بخش های مختلف تقسیم بندی کرده و آماده رنگساژ کردن شوید. رنگ موی مورد نظر را به صورتی که در دستور روی جعبه اش نوشته شده است، آماده کنید. توجه داشته باشید که روش آماده کردن انواع مختلف رنگ مو با هم متفاوت است. رنگ را ابتدا روی بخش دکلره شده قرار دهید و سپس روی بخشی که لایه محو آمبره می باشد را رنگ کنید.
در اینجا رنگ ریشه موها و بخش بالایی، دقیقا رنگی طبیعی خود موها می باشد؛ ولی اگر تمایل داشته باشید که مثلا رنگ دیگری به آن دهید، می توانید بخش بالایی موها را با همین رنگی که آماده کرده اید، رنگ کنید. در این صورت باید ابتدا بخش بالایی و بعد از یک مدت تعیین شده، بخش پایینی را رنگ کنید. زیرا بخش دکلره شده، زودتر رنگ می گیرد. بعد از زمان تعیین شده روی جعبه رنگ مو، موها را به خوبی شستشو داده و خشک کنید. سپس می توانید موها را براشینگ کنید و جلوه بیشتری به مدل مو آمبره خود بدهید.


بهترین مدرس تخصصی رنگ و مش و کار با مواد

 

دوره های مبتدی تا عالی کار با مواد درکنار بهترین مدرس کار با مواد در شمال تهران محدوده نیاوران
شامل کاتالوگ خوانی،
شناخت محصولات کاربردی همچون رنگ و پودر و... ،
آموزش تکنیکهای برطرف کردن معایب رنگ و لایت،
مسئله رنگ،
شناخت ابزارهای لایت،
معرفی بیش از 30 مدل لایت و
آموزش انواع لایت با کلاه

و ...

 

علاوه بر تمامی مواردی که در بالا به آنها اشاره کردیم، آموزش و خدمات کراتین و احیا مو،  بهترین مدرس کار با مواد انجام می گیرد. علاقه مندان به یادگیری این لاین های آرایش و زیبایی می توانند با مراجعه به ایشان، دانسته ها و مهارت های خود را آپدیت کنند. 

 

خانم نگار سبزعلی بهترین متخصص رنگ و لایت و احیا مو در تجریش تهران. برای بهره مندی از خدمات ایشان روی کادر تماس زیر کلیک کنید.


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
سومین ماه سال را وارد کنید
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

khoob bood
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: