دوشنبه 21 مهر 1399 - 18:05:38

خرید رژگونه اصل


سلام دوستان خوبم.
امروز میخوام یه رژگونه خیلی خوشکل و خوش رنگ بهتون معرفی کنم...

معرفی اجمالی

پالت رژ گونه نیکس


رژگونه یکی از لوازم آرایش فوق العاده در آرایش صورت است که دوست داران زیادی دارد و باعث افزایش رنگ در چهره و زیبایی بیشتر آرایش می شود.پالت رژگونه Sweet Cheeks نیکس شامل 8 رنگ جذاب و خوش رنگ است که مناسب برای هر رنگ پوستی می باشد.رنگ های این پالت دارای 2 طیف رنگ براق و 6 طیف رنگ مات می باشد که با استفاده از آن می توانید رنگ دلخواه خود را در چهره داشته باشید.

رژگونه‌ی پودری بهترین نوع رژگونه برای پوست‌های چرب است. برای ماندگاری بهتر رژگونه‌های پودری بهتر است قبل از مصرف یک کرم مرطوب، کرم نرم‌کننده و حتی کرم‌پودر استفاده کنید تا ذرات پودری رژگونه تثبیت بهتری داشته باشند و ماندگارتر باشند. افرادی که پوست چرب دارند رژگونه‌ی پودری بهتر روی پوستشان می‌ماند و دیگر نیازی به استفاده از کرم قبل از رژگونه ندارند و به‌همین دلیل است که می‌گوییم رژگونه‌ی پودری برای پوست چرب بهتر است. بافت نرم و سبک رژگونه‌ی نیکس بسیار پرتراکم است و با لطافتی که دارد پوست را آزار نمی‌دهد و احساس سنگینی بر روی پوست ایجاد نمی‌کند.

از رنگ های براق این پالت میتوان به عنوان هایلایتر صورت جهت ایجاد برجستگی در گونه ها نیز استفاده کرد.رنگ های سرد و گرم موجود در این پالت مناسب برای آرایش های تیره و روشن شماست و برای هر سلیقه ای انتخابی در دل دارد. بافت پودری و سبک این رژگونه به آسانی پوششی صاف و یکدست بر روی گونه ها ایجاد کرده و رنگی پر نشاط و سر زنده به چهره شما می بخشد.بسته بندی این محصول در یک پالت مستطیلی شکل به رنگ مشکی با دربی شفافی است که رنگ های رنگارنگ آن از بیرون قابل مشاهده می باشد .پالت رژگونه 8 رنگ نیکس مدل Sweet Cheeks یک انتخاب هوشمندانه برای داشتن آرایش خوش رنگ و دلپذیر است که با آن میتوانید حس خاص بودن را در چهره خود احساس کنید.



ویژگی ها:

دارای بافت پودری و ابریشمی
دارای رنگدانه های قوی
دارای رنگ های مات و براق
ماندگاری بالا
دارای 8 رنگ در یک پالت
روش استفاده:
توصیه می کنیم حتما از براش مخصوص رژگونه استفاده کنید. مقدار مناسب رژگونه را با برس برداشته و به آرامی روی برجستگی گونه بمالید.



📞تماس : 09146734545

 


آگهی ها

نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: