دوشنبه 01 شهریور 1395 - 11:08:03

رفع دائم موهای پشت لب

موی پشت لب

موی زائد

 

‌ ✅رفع موهای زائد پشت لب با روشهای خانگی :

 موهای زائد پشت لب،  دسته ای از مزاحم ترین موهای زائد هستند که همیشه خانم ها با از بین بردن آنها برای مدت طولانی مشکل دارند. یکی از نواحی متداول موهای زائد، موهای پشت لب است. احتمالا از روش های متعدد مو زدا نظیر وکس، بند یا کرم های مو بر برای از بین بردن آنها استفاده می کنید. این روش ها تنها به صورت موقت به شما کمک خواهند کرد. از بین بردن موهای زائد پشت لب اگر بخواهید نتیجه بلند مدت تری داشته باشید، بهتر است محصولات طبیعی ، خانگی و محافظ پوست را امتحان کنید.در این مطلب سه دستورالعمل خانگی موزدا انتخاب شده که می توانند در کاهش موهای زائد حیرت انگیز عمل کنند.

1. سفیده تخم مرغ و آرد ذرت -- یک تخم مرغ را شکسته و سفیده آن را جدا کنید و سپس آن را با آرد ذرت و شکر مخلوط کرده تا یک خمیر چسبنده درست شود. این خمیر را به پشت لب زده و اجازه دهید 30 الی 40 دقیقه باقی بماند. سپس آن را کشیده و بردارید

2. زردچوبه و شیر-- زردچوبه یکی از محصولات شگفت انگیز در محصولات زیبایی است و بله می تواند به پاکسازی موهای زائد صورت نیز کمک کند. شما باید یک قاشق غذاخوری پودر زردچوبه را با مقداری شیر مخلوط کنید. این خمیر را روی محل مورد نظر زده و اجازه دهید خشک شود. پس از خشک شدن آن را با مالش از پوست جدا کنید.

3. لیمو و شکر-- لیمو، شکر و مقداری آب را با هم مخلوط کنید. سپس این مخلوط را پشت لب زده و اجازه دهید 15 الی 20 دقیقه باقی بماند. پس از آن با آب سرد بشویید. نباید انتظار داشت که تنها پس از یک جلسه استفاده از این مواد، شاهد معجزه باشید. همانند دیگر محصولات طبیعی نتایج آن به مرور مشخص خواهد شد. بنابراین این درمان را دو بار در هفته امتحان کرده تا به طور قابل ملاحظه ای، کاهش یافتن موها را ملاحظه کنید.

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

سه شنبه 14 دی 1395 - 22:57:37
سلام خانم کاظمی این روش رفع موهای زاید پشت لب اثرگذار هس؟برای خط ریش چطور
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: