شنبه 10 تیر 1396 - 10:39:43

طراحی کارت ویزیت سالن زیبایی

 

5 روش متفاوت در طراحی و استفاده از کارت ویزیت سالن زیبایی

نکاتی که آرایشگران باید در طراحی کارت ویزیت رعایت کنند

 

 

کارت ویزیت

 



ممکن است، استفاده از کارت ویزیت در عصر تکنولوژی جمعی و اینترنت، روش کهنه ای به نظر برسد ولی این تکه کارت کوچک همچنان موارد استفاده زیادی دارد و با استفاده از آن می توان برای سالن زیبایی و یا آرایشگاه خود تبلیغات موثری انجام داد. به خصوص این که کسی که کارت ویزیت شما را دریافت می کند می تواند از روی کارت مورد نظر سلیقه و سبک کار شما را درک کند و سالن زیبایی شما را برای کار خود انتخاب کند.


به علاوه با انتخاب سبک خاص خود در کارت ویزیتتان می توانید شخصیت و سلیقه خود را بهتر به نمایش بگذارید. بنابراین همیشه چند کارت ویزیت خود را همراه داشته و آن ها را به مشتری های احتمالی خود بدهید. دقت داشته باشید، دادن کارت ویزیت از دست خود شما احساس صمیمیت بیشتری بین شما و مشتری ایجاد کرده و مشتری برای آمدن به سالن شما ترغیب می شود. همچنین همیشه سعی کنید ظاهری زیبا و موجه داشته باشید تا دیگران با دیدن ظاهر شما جذب شده و شما را به خاطر بسپارند.در این مقاله از سایت آرایشگری رژ لب به موضوع طراحی و استفاده از کارت ویزیت  می پردازیم.

 

 

طراحی کارت ویزیت

 

 

5 روش استفاده از کارت ویزیت


چند منظوره کردن کارت ویزیت

کارت ویزیت وسیله مناسبی برای رد و بدل کردن اطلاعات بوده و  علاوه بر حرفه شما می تواند نکات زیادی در مورد شخصیت شما نشان دهد. البته می توان کارت ویزیت ها را به صورت چند منظوره نیز طراحی کرد. به طور مثال می توان آن ها را به صورت خط کش های کوچک و یا نشانه های بین کتاب در آورده و یا حتی در مورد صنعت زیبایی اطلاعات مناسبی در پشت آن ها حک کرد. همچنین یکی از موثرترین روش های جذب مشتری با کارت ویزیت این است که این کارت ویزیت ها به صورت کوپن های تخفیف برای سالن زیبایی شما باشند. در این صورت همه کارت شما را با دقت بیشتری نگه داری می کنند.

 

 

 

  پیشنهاد برگشت پول در صورت عدم رضایت

یکی از روش هایی که باعث جلب اعتماد مشتری می شود این است که کار سالن زیبایی خود را تضمین کنید. برای این کار نیز می توانید روی کارت ویزیت خود بنویسید که در صورتی که یک مشتری رضایت نداشته باشد می تواند پولی برای کار خود نپردازد. این کار مشتری را به سالن زیبایی شما می فرستد و پس از این که کار خود را در سالن زیبایی شما انجام داده و مورد تحسین قرار گرفت نه تنها هزینه های سرویس خود را می پردازد بلکه سالن زیبایی شما را به دیگران نیز توصیه می کند.

 

 

 

  حس رضایت

حس رضایت مشتری های دیگر یکی از چیزهایی است که می تواند باعث جذب مشتری های جدید شود. به همین دلیل نیز می توانید در سالن  خود یک دفترچه برای نوشتن نظر مشتری ها برای سالن زیبایی خود قرار دهید و برخی از نظرات را در پشت کارت خود ثبت کنید تا مشتری های جدید با خواندن آن ها از کار شما مطمئن شوند.

 

 

 

 

 همکاری با شرکت های معتبر

یکی از کارهایی که باعث می شود مشتری بهتر به شما اعتماد کند، همکاری با شرکت ها و یا مجموعه های معتبر است. به طور مثال شما می توانید با یک سالن ماساژ و یا کلینیک زیبایی همکاری کرده و علاوه بر سرویس های خود در مورد سرویس های آن ها نیز تخفیف هایی ارائه دهید.

 

 

 

  خلاقیت در کار

استفاده از روش های قدیمی و کارت ویزیت دادن به افراد تنها راه برای جذب مشتری به خصوص در دنیای امروز نیست و باید از مناسبت های مختلف و یا شبکه های اجتماعی مختلفی کار خود را تبلیغ کرد. همچنین می توان با گروه ها و تشکل های مختلف آشنا شده و آن ها را به صورت گروهی با خدمات سالن زیبایی خود آشنا کرد. در هر صورت خلاقیت در کار می تواند خود بیش از هرچیز دیگر مشتری های جدید را به سالن زیبایی شما سرازیر کند.

 

 

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان وب سایت رژلب می توانید با شماره درج شده تماس حاصل نمایید.

 

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
سومین ماه سال را وارد کنید
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

شنبه 10 تیر 1396 - 23:44:45
بسیار مفید
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: