سه شنبه 20 تیر 1396 - 10:00:17

طراحی تابلو آرایشگاه زنانه

 

نکاتی مهم در طراحی تابلوی یک سالن زیبایی

انتخاب طرح برای تابلو آرایشگاه

 

تابلو آرایشگاه

 

 

 

هر آرایشگاه  یک تابلو و نماد مخصوص به خود را دارد که آن را از دیگر سالن ها مجزا می کند. همچنین همان طور که به روز بودن و ارائه خدمات مناسب برای یک آرایشگاه مهم است، برند خود آن سالن نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. بنابراین لازم است طبق نیاز، تابلوی سالن تعویض شده و با توجه به نیاز روز طراحی مناسبی برای آن انتخاب شود. این تغییر حتی می تواند مشتری های جدید جذب کند و به مشتری های شما نشان دهد که شما همیشه و در همه حال به روز هستید. اما انتخاب  تابلو آرایشگاه زنانه و علامت سالن زیبایی نیاز به توجه و رعایت نکات خاصی دارد که در این مقاله از سایت آرایشگری رژ لب به بررسی برخی از آن ها پرداخته می شود.

 

 

 

اصول  مهم در طراحی تابلو آرایشگاه


طراحی تابلو ساده و تمیز

یک تابلوی زیبا، باید به دور از طرح های پیچیده بوده و آرایشگاه  شما را به دور از هرگونه تبلیغ فرهنگی یا قومی خاص تبلیغ کند. گرافیک مناسب و یکدست، رنگ های مکمل و یک جمله تبلیغاتی مخصوص به خود شما که بر روی تابلو قرار می گیرد، می تواند این تابلو آرایشگاه را زیباتر نشان داده و یک تصویر حرفه ای از شما نمایش دهد. برای ایده گرفتن بیشتر می توان از خدماتی که در سالن ارائه می شود و حس کلی سالن، کمک گرفت.

 

 

 نشان دادن استایل آرایشگاه در تابلو

با انتخاب هوشمندانه تابلو آرایشگاه می توان استایل و سبک کار در یک سالن زیبایی را نشان داد. به طور مثال در صورتی که می خواهید سالن خود را متفاوت و پر سر و صدا نشان دهید می توانید از زوایای تیزتر و رنگ های دراماتیک در تابلوی خود استفاده کرده و در صورتی که به دنبال این هستید که سالن خود را محیطی آرام نشان دهید بهتر است از اشکال گردتر که زاویه چندانی ندارند، در طراحی خود استفاده کنید. در صورتی که می خواهید تابلوی شما حس زنانگی و لطافت القا کند، می توانید از گل و طبیعت روی تابلوی خود کمک بگیرید. در هر صورت بهتر است طراحی تابلو آرایشگاه  متناسب با خدماتی باشد که در سالن زیبایی عرضه می شود.

 

 

 

استفاده هوشمندانه از رنگ ها در تابلوآرایشگاه

استفاده از رنگ ها ممکن است کمی دشوار باشد اما می توان با توجه به خدمات ارائه شده و حسی که  آرایشگاه شما القا می کند، رنگ مناسب برای تابلو آن را انتخاب کرد. به طور مثال اگر سالن شما از محصولات طبیعی و ارگانیک استفاده کرده و ماساژهای مختلف و محیطی آرام ارائه می دهد، رنگ سبز برای القای حس آن مناسب است. اما در صورتی که سالن شما یک سالن شلوغ در مرکز شهر است و نیازمند القای حس شهرنشینی هستید، می توانید از رنگ مشکی و ترکیب رنگ های مختلف مثل سفید با آن برای طراحی تابلو آرایشگاه خود کمک گیرید.

 

 

 

طرح تابلو آرایشگاه زنانه

تابلو سالن زیبایی

 

استفاه از فونت های مدرن

برای طراحی تابلو آرایشگاه خود می توانید از فونت های مدرن، شیک و جدید استفاده کنید. دقت داشته باشید که فونت به کار رفته روی تابلوی سالن اهمیت زیادی دارد و نشان دهنده استایل سالن شماست. به علاوه فونت یک سالن می تواند توجه افراد را جلب کرده و مشتری های بیشتری به سوی شما روان کند.

 

 

 

اندازه تابلو آرایشگاه

یکی از چیزهایی که در تبلیغات  آرایشگاه موثر است، اندازه تابلو آن است. متاسفانه بسیاری از سالن داران بر این باورند که یک سالن زیبایی باید خیلی بزرگ باشد تا بهتر دیده شود. این در حالی است که اندازه تابلو باید با طرح، فونت و گرافیک به کار رفته روی آن تناسب داشته باشد و نباید با استفاده از طرح های بزرگ و یا فونت های اغراق آمیز سلیقه شما و استایل سالن شما زیر سوال رود. همچنین فراموش نکنید که بر روی تابلوی خود از طرحی استفاه کنید که بتوانید آن را بر روی کارت ها و تبلیغات سالن خود نیز به کار برید.

 

 

جهت دریافت مشاوره رایگان وب سایت رژلب با شماره تلفن ذبل تماس حاصل نمایید.

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (2)

جمعه 23 تیر 1396 - 22:58:27
خیلی عالی و جالب بود ممنون که به نکته های ریز ولی کاربردی اشاره میکنین
سه شنبه 20 تیر 1396 - 18:34:39
عالی بود
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: