شنبه 26 تیر 1395 - 11:06:45

انتخاب نام آرایشگاه

 

انتخاب اسم سالن زیبایی زنانه

چگونه یک نام مناسب برای آرایشگاه انتخاب کنیم؟

 

اسم سالن زیبایی



اگر به دنبال توسعه سالن زیبایی خود بوده و یا می خواهید یک سالن زیبایی جدید باز کنید، نکات زیادی را باید در نظر بگیرید. یکی از این نکات انتخاب نام مناسب است. بسیاری برای این کار لیست بلند بالایی را نوشته و پس از مواجه شدن با انتخاب های زیادی که دارند در تصمیم گیری دچار مشکل می شوند. به همین دلیل در این مقاله  از سایت رژلب به این موضوع بیشتر پرداخته شده است.

البته توجه داشته باشید که قبل از خواندن این مقاله از ابتدا لیست اسم های انتخابی خود را بررسی کرده و در حین خواندن این مقاله هر کدام از آن ها را سبک و سنگین کنید.

 ظاهر 
قبل از هر چیزی باید توجه کرد که شکل نام انتخابی سالن زیبایی  شما به چه صورت است و آیا می توان با این اسم تبلیغات زیبایی انجام داد یا خیر. باید توجه داشته باشید که این نام روی کارت های تبلیغاتی، تبلیغات خارجی و حتی سردر سالن زیبایی شما چاپ می شود، پس زیبایی و سادگی این نام مهم است.

 آوا
همان طور که دیده شدن نام انتخابی شما اهمیت زیادی دارد، آوا و صدای زیبای آن نیز حائز اهمیت است. به همین دلیل از انتخاب نام هایی که تلفظ آن ها نامانوس و غیرعادی است، خودداری کنید. تصور کنید که نام انتخابی شما در هنگام صحبت دو دوست به کار می رود و سالن زیبایی شما توسط یکی به دیگری توصیه می شود. پس اگر این نام آوای زیبایی نداشته باشد، نه تنها مشتری جدیدی را از دست می دهید بلکه حس خوبی را هم به افراد القا نخواهید.

 تمایز
نام انتخابی شما باید با دیگر سالن های زیبایی تفاوت داشته باشد تا افراد شما را با دیگران اشتباه نگیرند. این موضوع بر خاص بودن و تک بودن اسم سالن شما تاکید دارد. البته علاوه بر خاص بودن، بهتر است نامی را انتخاب کنید که در خاطر افراد باقی بماند و به نوع سالن و خدمات برتر شما هم تاکید داشته باشد. اگر نامی که شما انتخاب کرده اید، مشابه سالن ها دیگر باشد، مانند تبلیغات بیشتر برای رقیبان تان خواهد بود زیرا هر بار که فردی اسم سالن شما را می شنود به یاد سالن دیگر هم می افتد.

 موقعیت یابی
تشخیص شرایط نقش مهمی در انتخاب نام ایفا می کند و برای انتخاب نام سالن زیبایی خود باید از اسم هایی استفاده کنید که بدون این که مستقیما به شما اشاره کند، اما به نحوی افراد را به یاد شما، کارهایی ممتازی که انجام می دهید و یا محیط سالن تان بیاندازد. این کار به شما کمک می کند تا در خاطر افراد باقی مانده و در هر شرایطی مشتری های زیادی جذب کنید.

 عمق
هر چقدر یک اسم لایه های بیشتری داشته و برای افراد یادآور چیزهای بیشتری باشد به این معناست که اسم انتخابی شما عمق بیشتری داشته و ارزش بیشتری دارد. پس سعی کنید از اسامی پرمفهومی استفاده کنید که ارزش تفکر داشته باشند.

 احساس
حسی که اسم انتخابی شما القا می کند هم نقش مهمی در انتخاب یک اسم باید داشته باشد. آیا این نام یک حس گرما بخش و مثبت القا می کند؟ چگونه این گرما در کسب و کار سالن زیبایی  شما نشان داده می شود؟

انرژی
این که اسم شما انرژی بخش بوده و القاگر سرزندگی باشد نیز یک فاکتور مهم برای انتخاب اسم است. این اسم در یک کمپین تبلیغاتی به همان سرزندگی و شادابی لازم عمل می کند یا خیر. این نام به خودی خود و به طور اتوماتیکی همان حس و انرژی مثبت که لازمه آن است، القا می کند یا خیر؟

 پیدا کردن نقطه عطف سالن خود
مشخص است که یک سالن زیبایی نمی تواند در همه زمینه ها بهترین باشد و غالبا یک یا چند خدمات یک سالن از بقیه سرویس های آن بهتر است. پس می توانید اسم سالن خود را با توجه به این موضوع انتخاب کرده و از این فاکتور طلایی برای توسعه کار خود استفاده کنید.

 

قبل از انتخاب نام آرایشگاه خود بهتر است اسامی سالن های زیبایی دیگر را ببینید و ایده بگیرید

 

لیست آرایشگاه های زنانه

 

 

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره های رایگان وب سایت رژلب می توانید با شماره های درج شده تماس حاصل نمایید.

 

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
سومین ماه سال را وارد کنید
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (3)

اسم آرایشگاه من هلناز،اتفاقا اسم جدیدی میخواستم تااینکه اسم هلناز رو تو سایت دیدم
هلناز شیک ترین اسم برا آرایشگاه.
اسم هلناز برای آرایشگاه زنانه خیلی مناسب و شیکه
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: