شنبه 08 آذر 1399 - 17:19:43

آموزش و خدمات اکستنشن مو در کرج

 

 

معرفی بهترین مرکز اکستنشن مو کرج

انواع اکستنشن مو خطی و لیزری

 

آموزش و خدمات اکستنشن مو کرج

 

 

فهرست مطالبی که در این آیتم خواهید خواند

 

کراتین سر بست در بهترین مرکز اکستنشن مو کرج

کراتین سر نصب در مرکز اکستنشن مو کرج

ریموو اکستنشن در بهترین مرکز اکستنشن مو کرج

اکستنشن مو طبیعی در بهترین مرکز اکستنشن مو کرج

 

 

خانم هایی که موهای کوتاه و کم پشت دارند و می خواهند حجم موهایشان را چند برابر جلوه دهند، باید از روش اکستنشن مو استفاده کنند. اکستنشن مو یکی از لاین های تخصصی و حساس آرایشی است که نیاز به مهارت و دقت بالایی دارد. اگر به دنبال بهترین مرکز اکستنشن مو کرج هستید، پیشنهاد سایت رژلب به شما مرکز اکستنشن مو یاسمن بیوتی است. در این مرکز انواع اکستنشن مو آموزش و خدمت رسانی می شود. علاوه بر این، اکستنشن مو با موهای صد در صد طبیعی و از سر چیده شده انجام می شود و کیفیت بالایی دارد.


کراتین سر بست در بهترین مرکز اکستنشن مو کرج


برای انجام اکستنشن مو ابتدا باید کراتین سربست انجام دهیم. کراتین سربست به این صورت است که ابتدا موهای ترجیحا طبیعی را به دسته های دلخواه تقسیم بندی کرده و صاف و مرتب می چینیم. سپس کراتین را کاملا ذوب کرده و مقداری از آن را روی موهای دسته بندی شده قرار می دهیم. توجه داشته باشید که موهای اکستنشن طبیعی باید به طور کامل آغشته به کراتین شود تا پس از مدتی دچار ریزش نشود.
پس از انجام کراتین سربست، موها را به وسیله انبر به خوبی فیکس می کنیم. انجام کراتین سربست باعث می شود سرعت عمل کار شما تا حد زیادی افزایش یابد. معمولا از کراتین سرنسب زمانی استفاده می شود که قصد انجام اکستنشن مو در شاخه های بالای 200 تا را داشته باشید. کلیه خدمات کراتین سربست و سرنصب در بهترین مرکز اکستنشن مو کرج یاسمن بیوتی انجام می شود. تمامی موهای به کار رفته در اکستنشن طبیعی هستند و با خیال راحت می توانید این مرکز را برای انجام کار اکستنشن تخصصی انتخاب نمایید.

 

آموزش و خدمات اکستنشن مو کرج

 


کراتین سر نصب در مرکز اکستنشن مو کرج


پس از کراتین سربست، موها را به روش مورد نظر تقسیم بندی می کنیم. سپس کراتین سر نسب شده را زیر لایه جدا شده قرار داده و با اتو آن را کاملا ثابت می کنیم. دقت داشته باشید که موها را باید از بالا کاملا ببندیم تا هیچ فاصله ای بین اکستنشن و موی طبیعی وجود نداشته باشد. نصب اکستنشن مو انواع مختلفی دارد که در ادامه به برخی از آنها خواهیم پرداخت:

اکستنشن مو تیپی یا استیکری

ابتدا باید تقسیم بندی موها را از جایی که قصد داریم مش ایجاد کنیم یا اینکه موها را پرپشت تر نشان دهیم، انجام دهیم. یک لایه بسیار نازک جدا می کنیم و اطمینان حاصل می کنیم که همه تارهای مو کاملا در یک خط صاف قرار دارند. لایه اکستنشن تیپی را از نیم سانت مانده به ریشه روی موها می چسبانیم. یک لایه دیگر از اکستنشن تیپی یا استیکری را برداشته و دقیقا روی همان لایه مو که چسبانده بودیم، قرار می دهیم. یعنی بین دو اکستنشن استیکری باید یک لایه از موهای طبیعی قرار داشته باشد.
مزیت اکستنشن مو تیپی یا استیکری نسبت به بقیه روش های اکستنشن مو این است که هیچ گونه برجستگی روی موها ایجاد نمی کند. پس از اینکه دو طرف اکستنشن مو کاملا روی هم منطبق شدند، از اتو مو با درجه حرارت خیلی کم برای فیکس کردن این نوع اکستنشن استفاده می کنیم. این کار را دوباره برای سایر لایه های مو نیز انجام می دهیم.

اکستنشن مو لیزری

برای اکستنشن مو لیزری ابتدا دسته نازکی از مو را جدا می کنیم. سپس هولدر را روی آن قرار می دهیم تا ثابت بماند. اکستنشن موی طبیعی که از قبل سر بست کردیم را روی لایه تقسیم بندی شده قرار داده و با دستگاه لیزر آن را فیکس می کنیم. دستگاه را باید تا موقعی که چراغ آن روشن شود، روی موها نگه دارید. سپس با دست کمی فشار می دهیم تا تثبیت شود. باقی قسمت های مو را نیز به همین روش که توضیح دادیم انجام دهید. اکستنشن مو لیزری یکی از ماندگارترین روش های اکستنشن مو است.

اکستنشن مو خطی

برای انجام اکستنشن مو خطی، ابتدا از جایی که قصد داریم موها را اضافه کنیم، تقسیم بندی را انجام می دهیم. تقسیم بندی مو باید در یک خط راست و افقی انجام شود. سپس موها توسط مهره به هم گره زده می شود تا سطح کار آماده انجام اکستنشن شود. برای این کار ابتدا موها را به صورت شطرنجی جدا می کنیم. یعنی یک لایه نازکی از مو را در دست گرفته و لایه بعدی را رها کرده و مجددا لایه بعدی را در دست می گیریم. در واقع تقسیم بندی شطرنجی را به صورت لایه های یکی در میان انجام می دهیم. سپس مهره را از داخل موهایی که جدا کردیم، رد می کنیم.

پس از این که تمام اتصال ها را به وجود آوردیم، موی سردوخت آماده را به وسیله نخ و سوزن روی مهره ها می دوزیم. روش دوخت اکستنشن، دندان موشی است. بعد از هر اتصالی که انجام دادیم، یک گره کوچک می زنیم. دوخت اکستنشن مو را تا انتهای لاین انجام می دهیم. برای این که موهای نصب شده از استقامت بالایی برخوردار باشند، باید از نخ مخصوص دوخت اکستنشن استفاده کرد.

 

آموزش و خدمات اکستنشن مو کرج



ریموو اکستنشن در بهترین مرکز اکستنشن مو کرج


اگر کار اکستنشن مو را طبق استانداردها و از روش کاملا اصولی انجام داده باشیم، هیچ گونه آسیبی به موها نباید وارد شده باشد. برای ریموو اکستنشن مو می توان از روش لیزر استفاده کرد. پس از دسته بندی موها، چند لایه از موی اکستنشن شده را در کف دست گرفته و مواد ریموور را روی قسمت کراتین سر بست قرار می دهیم. با نوک انگشت ها کمی این قسمت را ماساژ می دهیم تا تاثیرگذاری بیشتری داشته باشد.
پس از این که مواد ریموور را روی موها قرار دادیم و کمی ماساژ دادیم، با استفاده از انبر مخصوص روی اکستنشن مو فشار می آوریم تا له شود. این کار را تا برای سایر دسته های مو نیز انجام می دهیم و منتظر می مانیم تا ریموور عمل کند. در صورت نیاز این مراحل را دوباره تکرار می کنیم. یعنی روی دسته موها مواد ریموور می ریزیم و با انبر فشار می دهیم. توجه داشته باشید که ریموو اکستنشن مو باید بدون هیچ گونه فشار اضافی از روی موهای طبیعی خارج شود.

با یک دست قسمت ریشه موها را خوب نگه می داریم تا موها را ریشه کنده نشوند. سپس دنباله اکستنشن مو را کمی می کشیم. خواهید دید که موهای اکستنشن شده به راحتی و بدون هیچ فشار اضافی از روی موها برداشته می شوند. ریموو اکستنشن مو در بهترین مرکز اکستنشن مو کرج کاملا تخصصی و حرفه ای انجام می شود.

 

اکستنشن مو طبیعی در بهترین مرکز اکستنشن مو کرج


اگر به دنبال بهترین مرکز اکستنشن مو طبیعی هستید که کار خود را با استاندارد بسیار بالا انجام دهند و از مرغوب ترین مواد استفاده کنند، ما به شما مرکز خدمات و آموزش اکستنشن مو یاسمن بیوتی را پیشنهاد می دهیم. در بهترین مرکز اکستنشن مو کرج از موهای طبیعی از سر چیده شده برای انواع اکستنشن مو استفاده می شود. همچنین از جدیدترین متدهای روز دنیا برای انجام اکستنشن مو استفاده می شود که کاملا بدون ضرر برای موهای طبیعی سر هستند.
یاسمن بیوتی، بهترین مرکز اکستنشن مو کرج است که کلیه خدمات و آموزش های مربوط به اکستنشن مو را در محیطی زیبا و لوکس همراه با پذیرایی ارائه می دهد. شما عزیزان می توانید جهت شرکت در کلاس های آموزشی یا بهره مندی از خدمات اکستنشن بهترین مرکز اکستنشن مو کرج با شماره تلفن درج شده تماس حاصل نمایید.

 

 

 

:

 

 

www.instagram.com/yasamanbeauty2020/

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: