چهارشنبه 05 آذر 1399 - 13:23:23

BEIERSDORF اولین برند تجاری مراقبت از پوست خود به نام CHAUL را در کره جنوبی ارائه می دهد

 

 

 

 

محصولات مراقبت از پوست کره ای

 

 

 

Beiersdorf اعلام کرد اولین برند تجاری خود را که به طور انحصاری برای بازار آسیا تولید می شود، معرفی کرده است. این خط تولید مراقبت از محصولات پوست صورت Chaul نام گرفته است. این برند جدید به عنوان نوع جدیدی از محصولات مراقبت از پوست صورت شناخته می شود.

محصولات پوستی چائول، قبل از عرضه انبوه، در چین و کره جنوبی فروخته می شود. این برند تجاری از همکاری نزدیک با کمپانی NX Accelerator، که مدیریت راه اندازی پروژه را بر عهده دارد، بوجود آمده است. محصولات مراقبت از پوست برند Chaul در کمتر از 10 ماه شروع به تولید، در بازار عرضه شده است.

در حالی که اروپا و ایالات متحده هنوز در حال دست و پنجه نرم کردن با ویروس همه گیر کرونا هستند، آسیا جایی است که رشد بیماری در آن بیشتر است. همانطور که استفان دی لوکر، مدیر عامل شرکت Beiersdorf توضیح می دهد: "بازار کره از ابتدای تولید محصولات زیبایی و فن آوری های دیجیتال در آسیا نقشی پیشگامانه دارد. با راه اندازی حط تولید محصولات مراقبت از پوست 'CHAUL' ، ما در حال عرضه طیف وسیعی از محصولات مراقبتی هستیم که توسط تیم کره ای ما منحصراً برای نیازهای مصرف کنندگان بازار آسیا تولید شده است.

 

 

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: