شنبه 08 آذر 1399 - 17:10:04

ژاپن، آینه مجهز به هوش مصنوعی را روانه بازار می کند

 

 

عرضه آینه هوشمند توسط ژاپن

 

 

ژاپن یک نوع آینه مجهز به هوش مصنوعی را ساخته است که کاربران با کمک آن می توانند از متخصصان زیبایی جهت روش های اصولی آرایش خود کمک بگیرند. این آیینه هوشمند که Mirroria نام دارد، یک آینه ساده است که داخل آن یک مانیتور تعبیه شده است. این آیینه به کاربران اجازه می دهد لوازم آرایشی را به طور واقعی روی چهره خود آزمایش کنند تا ببیند کدام تکنیک آرایشی با چهره آنان بیشتر مطابقت دارد.
کمپانی AGC ژاپن قصد دارد آیینه هوشمند خود را اوایل سال 2021 روانه بازار کند. همچنین، احتمالا با سایر شرکت ها جهت ارائه خدمات مرتبط با واقعیت افزوده و هوش مصنوعی شراکت خواهد کرد.
آیینه هوشمند در ابعاد 30 × 60 با قیمت حدودی 2880 تا 3840 دلار عرضه خواهد شد. شرکت ژاپنی AGC انتظار دارد تا پایان سال 2021 میلادی، رقمی بالغ بر 100 میلیون ین از فروش این محصول کسب کند.
فروشگاه های لوازم آرایشی می توانند از این آیینه هوشمند جهت ارائه بهتر خدمات خود استفاده کنند. در واقع مشتریان می توانند با مشاهده چهره خود در آیینه، مشاوره عالی درباره نحوه صحیح آرایش مطابق با چهره خود را دریافت کنند و خرید کارآمدتری در مورد لوازم آرایشی داشته باشند.

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: