سه شنبه 11 آذر 1399 - 12:44:29

مدیر عامل برند ویکتوریا سکرت تغییر کرد

 

 

برند ویکتوریا سکرت

 

 

 

اخیرا مدیر عامل برند معروف ویکتوریا سکرت بنا به دلایلی تغییر کرد. به جای مدیر عامل قبلی یعنی جان مهاس، مارتین واترز به عنوان مدیر عامل جدید برند مشهور لباس زیر زنانه ویکتوریا سکرت انتخاب شد.

لورا میلر به عنوان مدیر ارشد منابع انسانی ویکتوریا سکرت منصوب شده است. از طرف دیگر، بکی بهرینگر به سمت معاون اجرایی فروش و فعالیت فروشگاه های آمریکای شمالی منصوب شده است. و جانی شفر نقش مدیر ارشد برند لباس زیر زنانه ویکتوریا سکرت را بر عهده خواهد گرفت.

سارا نش، رئیس هیئت مدیره L Brands، توضیح می دهد: "من و هیئت مدیره با انتصاب این رهبران با استعداد و با سابقه، بسیار هیجان زده هستیم. مارتین واترز یک مدیر خرده فروشی باتجربه است که طی 12 سال گذشته تجارت بین المللی بسیاری کسب کرده است. او یک رهبر استثنایی است و در داخل و خارج از تجارت ما بسیار مورد احترام است. شناخت عمیق بکی از سازمان فروشگاه های ما و مشتریان، به ما کمک می کند تا با نزدیک شدن به فصل تعطیلات و فراتر از آن، موفقیت بیشتری در فروش کسب نماییم. جانی هم یک رهبر اثبات شده با سابقه ایجاد و موقعیت یابی مجدد برندها و رشد فروش سودآور در بازارهای بین المللی است.

"با تخصص همه افراد و همکاری در کنار کل تیم  Victoria's Secret، ما همچنان به پیشبرد تجارت و تغییر موقعیت آن برای موفقیت ادامه خواهیم داد. ما از مدیر قبلی یعنی جان بخاطر کمک هایش در این برند در زمان مسئولیتش تشکر می کنیم. "

 

 

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: