یکشنبه 16 آذر 1399 - 12:34:50

یک شرکت اندونزیایی، پلتفرم آرایش مجازی ابداع می کند

 

 

 

 

Perfect Corp با همکاری Ultima II که یک شرکت اندونزیایی برای مراقبت از پوست و آرایش است، پلتفرم آرایش مجازی AR & AI را در وب سایت این برند راه اندازی کرده است.

تجربه آرایش مجازی AR به کاربران این امکان را می دهد تا طیف وسیعی از محصولات آرایشی و بهداشتی برند Ultima را به صورت مجازی روی چهره خود امتحان کنند و محصول مورد نظر خود را راحت تر خریداری نمایند.

Virtual Insta-Makeover برای دسک تاپ و مرورگرهای تلفن همراه در دسترس است. در واقع این نرم افزار روی هر دستگاه مجهز به دوربین، سازگار است.

از آنجا که خرید آنلاین در خانه در سال 2020 به دلیل شیوع COVID-19 افزایش یافته است، بنابراین تمایل شرکت ها برای آزمایش آرایش واقعیت مجازی AR افزایش می یابد.

آلیس چانگ ، مدیر عامل و بنیانگذار Perfect Corp گفت: "با رشد خرید آنلاین لوازم آرایش و زیبایی، ارائه یک تجربه خوب و ایمن برای مصرف کنندگان از اهمیت ویژه ای برای برندهای زیبایی برخوردار است. "ما از همکاری با ULTIMA II خوشحالیم که AR Virtual Insta-Makeover نوآورانه را معرفی می کند که باعث می شود برند ما از این طریق به حیات خود ادامه دهد. همچنین، مصرف کنندگان را به روشی کاملاً نوین و حرفه ای، علاقمند و درگیر خود کند. مصرف کنندگان می توانند قبل از نهایی کردن خرید لوازم آرایشی مورد نظر خود، ابتدا محصول را روی چهره خود امتحان کنند تا ببیند با ویژگی هایشان سازگار است یا خیر. همه این کارها از خانه میسر است و نیازی به مارجعه به فروشگاه های لوازم آرایشی ندارد. "

 

 

 

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
اولین ماه پاییز چه نام دارد؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: