چهارشنبه 28 اسفند 1398 - 15:34:57

هر آنچه در مورد BB Glow باید بدانید

 

بی بی گلو یا مزووایت چیست؟

همه چیز درباره BB Glow

 

 


بی بی گلو یا کرم پودر دائم، دارای مزایای بارزتری نسبت به سایر درمان های صورت و زیبایی است. این نوع میکروپیگمنتیشن صورت، پوشش زیبا و ماندگاری را روی پوست ایجاد می کند. بهبود چین و چروک، روشن تر شدن رنگ پوست و افزایش درخشندگی از جمله مزایای BB Glow هستند. در ادامه این مطلب از سایت رژلب با ما همراه باشید تا به بررسی همه چیز در مورد بی بی گلو یا مزووایت بپردازیم.


بی بی گلو چگونه کار می کند؟


طی فرآیند بی بی گلو، یک لایه از کرم مواد فعال به پوست تزریق می شود تا به آن یک پایه طبیعی ظاهری بدهد. درمان پوست صورت با مزووایت می تواند در روشن شدن آن موثر باشد. همچنین، به تغییر رنگ پوست ناشی از آکنه یا لکه های کهولت سن نیز کمک شایانی خواهد کرد.


ماندگاری کرم پودر دائم چقدر است؟


با توجه به وضعیت پوست و میزان مراقبت های لازم، ماندگاری کرم پودر دائم متغیر است. با انجام پارت اول بی بی گلو، سه روز تا یک هفته دوام خواهد داشت. جلسات بیشتر و ترمیم کرم پودر دائم می تواند طول عمر ماندگاری بی بی گلو را افزایش دهد. به همین دلیل به شما توصیه می کنیم که اگر تمایل دارید کرم پودر دائم مدت زمان بیشتری روی پوست دوام داشته باشد، آن را در چند جلسه انجام دهید. هر جلسه بی بی گلو حدود 1.5 ساعت طول می کشد.

 

روش انجام بی بی گلو


روش انجام BB Glow


بی بی گلو مانند یک سرم است که بی خطر بوده و داخل لایه پوست تزریق می شود. به این روش درماوایت نیز گفته می شود. BB از خاصیت کاهش چین و چروک و ضد پیری نیز برخوردار است.
مزووایت با استفاده از دستگاه میکرونیدلینگ با سوزن های 0.25 میلی متری به منظور جوانی و ترمیم پوست در آن تزریق می گردد. پروسه انجام بی بی گلو حتما باید در مراکز معتبر توسط اشخاص متخصص انجام شود.


سایر روش های درمان پوست


علاوه بر روش بی بی گلو، روش های درمانی دیگری نیز برای پوست وجود دارند که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت.

کربوکسی تراپی

در روش درمانی فوق، ابتدا ژل کربوکسی روی پوست قرار می گیرد. سپس یک ماسک پارچه ای حاوی اسید لیمو روی صورت گذاشته می شود. پس از گذشت چند لحظه، مشتری احساس گرما، سوزن سوزن شدن و خستگی می کند. جای نگرانی نبوده و این واکنش ها طبیعی می باشند. پس از گذشت دو دقیقه، واکنش های فوق کاهش می یابند. بعد از آن احساس راحتی و دلپذیری به وجود خواهد آمد. کربوکسی درمانی در ریختن پوست کمک کرده و خاصیت ارتجاعی و چین و چروک را کاهش می دهد. همچنین، به خلاص شدن از شر سموم نیز کمک بسیاری می کند. در درخشندگی پوست و روشن تر شدن آن نیز موثر است. این ژل به مدت 20 دقیقه روی پوست قرار می گیرد تا فرآیند جذب محصول راحت تر و سریع تر انجام شود.

 

کربوکسی تراپی چیست و چه کاربردی دارد؟

 

LED نور درمانی

فرکانس های خاصی از نور منجر به کاهش خطوط چین و چروک ها، تحریک تولید کلاژن و افزایش رشد بافت جدید می شود. قبل از قرار دادن LED روی صورت، ابتدا سرم مخصوص روی پوست زده می شود تا جذب محصول و تولید کلاژن بهتر صورت گیرد.

 

نور درمانی چیست و چه خواصی دارد؟


خدمات بی بی گلو یا مزووایت توسط چه مراکزی ارائه می شود؟


این خدمات را می توانید در مراکز میکروبلیدینگ و میکروپیگمنتیشن، سالن های آرایش و زیبایی، سالن های اسپا و ... دریافت کنید. اگر تمایل به آموزش حرفه ای مزووایت دارید نیز باید به شما بگوییم که شغل بسیار رضایت بخش و سودآوری خواهد بود. جهت آموزش مزووایت نیز می توانید به مراکز معتبر میکروپیگمنتیشن و تاتو یا مراکز پوست و زیبایی مراجعه نمایید.

 

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: