دوشنبه 06 آذر 1402 - 14:45:52

از میکروپیگمنتیشن ابروی آقایان چه می‌دانید؟

تاتو ابروی آقایان

هاشور ابروی آقایان

میکروپیگمنتیشن ابروی آقایان چیست؟

میکروپیگمنتیشن ابرو، یکی از متدهای جدید است که بر اساس علم پزشکی و توسط تجهیزات مدرن، به عنوان روشی برای فرم دادن و زیباتر کردن ابروها، انجام می‌شود. در حقیقت، آرایش دائمی و نیمه دائمی به شکل و ظاهر ابروی افراد مختلف خواهد داد. میکروپیگمنتیشن ابروی آقایان، امروزه بسیار رایج شده است و اغلب مردان برای پوشاندن نقاط خالی یا قرینه‌سازی ابروهایشان، از این روش استفاده می‌کنند.
بین تاتو کردن ابرو و میکروپیگمنتیشن تفاوتی زیادی است. از جمله اینکه، در این روش آسیب کمتری به پوست وارد شده و ضمناً ماندگاری بیشتری نیز دارد.
 
 
میکروپیگمنتیشن ابروی آقایان
 
 
میکروپیگمنتیشن ابروی آقایان چگونه انجام می‌شود؟
ابرو به عنوان یکی از اجزای مهم صورت محسوب می‌شود که توجه به زیبایی و سلامت آن، باعث جذابیت و زیباتر دیده شدن چهره نیز خواهد شد. بسیاری از افراد به ویژه برخی مردان، ممکن است بنا به دلایل مختلف، ابروهای کم پشتی داشته باشند یا در برخی نواحی رشد ابرو به خوبی انجام نشده باشد. در این صورت بهترین راهکار استفاده از متد نوین یعنی میکروپیگمنتیشن ابروی آقایان است که تاثیر بسیاری در متعادل‌سازی، فرم و زیبایی نمای ظاهری ابرو خواهد داشت.
در این روش، با کمک دستگاه‌ و تجهیزات پزشکی استاندارد و مجهز، پیگمنتر یا کاربر دستگاه، رنگدانه‌های طبیعی و معدنی سازگار با پوست را توسط سوزن‌های بسیار ریز در عمق معینی از لایه‌های پوستی (لایۀ دوم پوست) تزریق می‌کند، به شکلی که پوست با کمترین آسیب و سوزش مواجه خواهد شد. لازم به یادآوری است که تمام وسایل مورد استفاده در این روش، یکبار مصرف یا استریل شده هستند و از لحاظ بهداشتی نیز مطمئن خواهند بود. 
نوع دستگاه و تجهیزات مورد استفاده، مهارت و تخصص پیگمنتر (کاربر دستگاه) و از همه مهمتر نوع جوهر، هنگام پیاده‌سازی میکروپیگمنتیشن ابرو تاثیرگذار خواهند بود. چنانچه جوهر مرغوب و استاندارد استفاده نشود، سلامت پوست صورت به خطر افتاده و آسیب جدی به ابروها وارد خواهد شد.
 
 
روش انجام میکروپیگمنتیشن ابروی آقایان چگونه است؟
 
 
میکروپیگمنتیشن ابروی آقایان با تاتو چه تفاوتی دارد؟
تصور بسیاری از مراجعه کنندگان به مراکز زیبایی در خصوص روش میکروپیگمنتیشن ابرو، اشتباه است. به این دلیل که آنها تصور می‌کنند میکروپیگمنتیشن ابروی آقایان همان تاتو ابرو محسوب می‌شود، در حالی که تفاوت زیادی بین این دو روش وجود دارد.
1- در روش میکروپیگمنتیشن ابرو با توجه به نوع پوست و ویژگی‌های کلی بدن فرد متقاضی، زخم، سوزش و التهاب پوست بسیار کمتر صورت می‌گیرد و ضمناً ماندگاری بیشتری نسبت به روش تاتو دارد.
2- در میکروپیگمنتیشن ابرو رنگدانه‌ها مانند موی نازک در جهت رویش تار ابرو، روی پوست تزریق می‌شود و تارهای مویی نازک شبیه تار مو طبیعی دیده می‌شوند. بنابراین، مانند تاتو نیاز به کادر پر رنگ و ناجور نخواهند داشت.
3- به دلیل استفاده از لوازم و تجهیزات یکبار مصرف و بهداشتی، میکروپیگمنتیشن ابرو با کمترین انتقال بیماری‌های عفونی و پوستی انجام می‌شود. رعایت نکات و موارد بهداشتی در این روش نسبت به تاتو بیشتر است و ضمناً خونریزی، زخم و التهاب کمتری در میکروپیگمنتیشن ابرو روی خواهد داد.
 
 
 
تفاوت میکروپیگمنتیشن ابروی آقایان با تاتو
 
 
 
میکروپیگمنتیشن ابروی آقایان چه مزایایی خواهد داشت؟
فواید میکروپیگمنتیشن ابروی آقایان نسبت به معایب آن، از سوی متخصصین بیشتر عنوان شده است که از جملۀ آنها:
1- قرینه‌سازی و ایجاد فرم دلخواه در ابرو، متناسب با ویژگی‌های ظاهری چهره انجام می‌شود. 
2- برای کسانی که از ریزش مو یا ابرو رنج می‌برند یا در قسمت ابرو دچار شکستگی، اسکار یا سوختگی شده‌اند و رشد ابروی خوبی نداشته‌اند، انتخاب ایده‌آلی بوده و شکل طبیعی و زیبایی به ابروها خواهد داد.
3- با میکروپیگمنتیشن ابرو، زمان کمتری را در مقابل آینه برای متعادل یا قرینه‌سازی ابروهایتان با مداد ابرو صرف خواهید کرد و همواره از آرایش و مرتب بودن ابروها لذت خواهید برد.
4- نسبت به روش‌های دیگر به ویژه تاتو، از التهاب، درد، سوزش یا حساسیت کمتری برخوردار است و به همین جهت، محدودیت استفاده از این روش در میان افراد مختسلف کمتر است.
چه مراقبت‌هایی باید پس از میکروپیگمنتیشن ابروی آقایان لحاظ شود؟
مهمترین عامل در ماندگاری و زیبایی میکروپیگمنتیشن ابرو، توجه به نکات و مراقبت‌های پس از این روش است که بسیاری از افراد نسبت به آنها بی‌توجه بوده و بنابراین، نتیجۀ دلخواه را از این روش کسب نمی‌کنند.
1- به مدت یک هفته از رفتن به استخر یا شنا کردن در آب پرهیز کنند.
2- پس از میکروپیگمنتیشن ابروی آقایان، هرگز از لوازم آرایشی به مدت 3 تا 5 روز استفاده نکنند.
3- از قرار گرفتن در معرض نور خورشید و اشعه‌های ماورا بنفش خودداری کنند.
4- مصرف داروهای محرک، سیگار و الکل را به مدت یک هفته به تعویق بیاندازند.
5- طبق نظر پزشک از پُمادهای تسکین و بهبود دهنده استفاده کنند.
بهترین مشاوره و راهنمایی برای انجام میکروپیگمنتیشن ابرو، مکانی است که در آن افراد متخصص دست به انجام چنین روشی می‌زنند یا از مدرسین حاذق در این حوزه هستند. مطمئناً  حضور در چنین مراکز و کلینیک‌های زیبایی درصد رضایت شما را از انجام این کار بیشتر خواهد کرد.
 
 

جهت شرکت در کلاس های آموزشی یا بهره مندی از خدمات بهترین مرکز میکروپیگمنتیشن غرب تهران با مدیریت سرکار خانم سمیه عبدالهی بهترین مدرس آرایش دائم تهران می توانید با شماره تلفن زیر تماس حاصل نمایید.

 

جهت انجام مشاوره خدمات و آموزش از طریق شماره های زیر در ارتباط باشید👇👇

برای دیدن نمونه کارهای بیشتر خانم مریم صدوق مدیریت سالن زیبایی مریم در پیروزی شرق تهران به پیج اینستاگرام مراجعه کنید

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
پنجمین ماه سال را وارد کنید.
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: