دوشنبه 06 آذر 1402 - 14:48:05

میکروبلیدینگ ابرو

 

میکروبلیدینگ ابرو

تکنیک های جدید آرایش و زیبا سازی ابرو هر یک در جایگاه خود مزیت ها و معایب هایی را به همراه دارند. که حتما نیاز است قبل از انجام دادن آن ها کمی در این مورد اطلاعات داشته باشید. یکی از تکنیک های جدیدی که برای زیبا سازی ابرو این روزها طرفداران زیادی پیدا کرده است، میکروبلیدینگ ابرو می باشد. در این مقاله به صورت مختصر در مورد مزیت ها و نکات مهم میکرو ابرو به شما توضیحاتی می دهیم.

 

فهرست مطالب:

میکروبلدینگ ابرو چیست؟
مراحل انجام میکروبلدینگ ابرو
مزایا و معایب میکروبلدینگ ابرو
آموزش میکروبلیدینگ ابرو
کدام افراد امکان انجام میکروبلیدینگ ابرو را ندارند؟
تفاوت میکروبلدینگ و میکروپیگمنتیشن چیست؟
سوالات متداول در مورد میکروبلیدینگ ابرو

 

 

میکروبلیدینگ ابرو

 

میکروبلدینگ ابرو چیست؟

میکروبلیدینگ ابرو یکی از جدیدترین روش‌های پر کردن ابروهاست که ماندگاری نسبتا طولانی دارد. و برای پر کردن قسمت‌های خالی ابرو یا اصلاح فرم آن‌ها استفاده می‌شود. این روش کمی تهاجمی است و خراش‌های بسیار کوچکی بر روی پوست ایجاد می‌کند. این خراش‌ها باید با استفاده از رنگ‌دانه‌های همرنگ موهای طبیعی ابرو پر شوند تا قسمت‌های خالی آن را به‌طور کامل پر کنند و ابرو کمی پرتر و جذاب‌تر به نظر برسد. نتایج این روش در مقایسه با سایر روش‌های پر کردن ابرو مانند تاتو، هاشور و… طبیعی‌تر است و ماندگاری بیشتری هم دارد.
نکته مهم این است که میکرو ابرو باید توسط یک فرد ماهر و متخصص انجام شود تا ابروها کاملا قرینه و یکدست باشند و مقدار مناسبی رنگ‌دانه وارد پوست شود. با توجه به این موضوع توصیه می‌کنیم به جایی مراجعه کنید که متخصص آن دانش کافی در خصوص شناسایی آناتومی چهره فرد و تعیین بهترین فرم ابرو برای او را دارد. نکته دیگر این که این کار نیاز به ترمیم دارد و حدود 4 تا 6 هفته بعد از جلسه اول باید مجددا مراجعه کنید تا فرم ابروها طبیعی‌تر و زیباتر شود و ماندگاری آن نیز بالاتر برود.

 

سالن زیبایی منیر هنرمند در سعادت آباد شهرک ولیعصر غرب تهران

 

با توجه به اینکه میکروبلیدینگ ابرو روشی جدید است؛ ممکن است هزینه‌های آن برای شما کمی گران باشد. البته بعضی از مراکز و سالن ها هم قیمت‌هایی عجیب و غریب پیشنهاد می‌دهند که با کمی تحقیق می‌توانید متوجه این موضوع بشوید. اگر به دنبال جایی معتبر هستید پیشنهاد ما به شما مراکزی می باشد که در این مقاله به شما معرفی میکنیم.

 

 

میکروبلیدینگ ابرو

 

مراحل انجام میکروبلدینگ ابرو

قبل از انجام میکروبلیدینگ ابرو، ابتدا لوازم مورد نیاز انجام تاتو را تهیه کنید. که عبارت است از:

قلم دستی نقره ای سنگین
سوزن یک بار مصرف سرکج
بی حس کننده
مواد استریلیزه سوزن تاتو
+ خط کش و کولیس

 

مراحل انجام میکرو به شرح زیر می باشد :

+ طراحی ابرو: ابتدا قبل از شروع کار با حوصله و دقت ابرو ی مشتری را طراحی کنید. ابرو را طبق سلیقه، فرم صورت، حالت چشم ها و اندازه پیشانی مشتری طراحی کنید.

قرینه سازی ابرو: پس از کشیدن هاشور ابرو، به وسیله خط کش، نخ و کولیس ابروها را با هم قرینه سازی کنید. ابروهای ناهماهنگ، زیبایی ابرو و چهره را کم می کند.

+ انجام تاتو: پس از طراحی و قرینه سازی در روش میکروبلیدینگ ابرو، به وسیله قلم و فشار دست، روی ابروها را هاشور بزنید. هاشور به خط های ریز و ظریفی که شبیه موهای ابرو هستند گفته می شوند.

تزریق رنگ دانه ها: در میکروبلیدینگ ابرو، با ایجاد خراش روی ابرو رنگ دانه های تاتو، به پوست تزریق می شوند. بعد از پایان هاشور زدن ابرو، کل ابرو را با رنگ تاتو پوشش دهید. با پاک کردن رنگ از روی ابروها و بررسی تثبیت رنگ ابرو، دوباره این مرحله انجام دهید. این مرحله را تا جایی که رنگ تاتو ابرو، ثابت بماند تکرار کنید.

 

 

 

خانم نسترن خورشیدی مدرس و پیگمنتر متخصص با سابقه کار و دارای مدرک بین المللی آکادمی Axford انگلیس- دارای مدارک رژووی آمریکا- کمپانی pcms استرالیا و دارای مدرک انجمن پزشکی سازمان ملل متحد UN در زمینه میکروپیگمنتیشن میکروبلیدینگ و مدرک پداگوژی می باشد

 

 

میکرو ابرو

 

مزایا و معایب میکروبلدینگ ابرو

از اصلی ترین مزایای میکروبلیدینگ ابرو می توان به متقارن سازی و پرشدن ابرو ها، کاملا طبیعی و شبیه سازی موی ابرو به صورت سه بعدی اشاره کرد. دیگر مزیت این روش کاهش زمان آرایش برای خانم ها می باشد، که صبح ها بعد از بیدار شدن از خواب دغدغه آرایش نخواهید داشت و ابروهای آراسته ای خواهید داشت. مزیت دیگر میکرو ابرو آن است که مدل ابروی شما در زمان استحمام و یا استخر ثابت مانده و پاک نخواهد شد. مورد دیگر نیز آن است که به دلیل آن که ماندگاری میکروبلیدنگ ابرو بین 1 تا 3 سال است. در صورتی که به دلیل تغییر مد یا حتی سلیقه شخصی تمایل به تغییر مدل آن داشته باشید به راحتی این امکان برای شما وجود خواهد داشت.
همینطور از معایب میکرو ابرو میتوان نام برد که: میکرو یکی از روش های غیرتهاجمی و بسیار بی ضرر است. که می توان آن را به عنوان یک فرمول مناسب برای ترمیم ابرو و به دست آوردن زیبایی آن در نظر گرفت. اما به یاد داشته باشید که تمام این مزایا و نکات مثبت در صورتی قابل ذکر هستند که انجام این کار به وسیله شخص متبهر و در رعایت کامل نکات و اصول بهداشتی انجام بپذیرد. در غیر این صورت نمی توان انتظار داشت که در نتیجه این اقدام ترمیمی زیبایی، مشکلاتی را نداشت.

یکی از نکات مهم در میکرو بلیدینگ ابرو این است که در صورتی که فشار دست پیگمنتر در زمان انجام میکرو بیش از حد باشد و سوزن با عمق زیاد استفاده شود موجب ایجاد اسکار و فرورفتگی پوست می شود. نکته دیگر آن است که اگر از مواد اولیه نامرغوب استفاده شود باعث پخش و تغییر رنگ و قرمزی خواهد شد.

 

جهت انجام مشاوره خدمات و آموزش از طریق شماره های زیر در ارتباط باشید👇👇

برای دیدن نمونه کارهای بیشتر خانم مریم صدوق مدیریت سالن زیبایی مریم در پیروزی شرق تهران به پیج اینستاگرام مراجعه کنید

 

آموزش میکروبلیدینگ ابرو

دوره آموزش میکروبلیدینگ در بهترین مرکز میکروبلدینگ ابرو شامل دو مرحله تئوری و عملی است. طی این دو دوره، هنرجو موارد زیر را می آموزد:
بهداشت فردی، شناخت عوامل ایجاد بیماری در انجام میکروبلیدینگ، آشنایی با آناتومی صورت و رنگ پوست، آشنایی با ابزارهای انجام میکروبلیدینگ، نحوه انجام میکروبلیدینگ: شامل نحوه طراحی، نحوه حرکت دست، نحوه انتخاب رنگ متناسب با صورت، توصیه ها و نکات بهداشتی پس از انجام میکروبلیدینگ.

در مرحله عملی آموزش میکروبلیدینگ ابرو، هنرجو با استفاده از مداد آرایشی، شکل اولیه ابرو را ترسیم می کند. پس از تایید مشتری، رنگ مورد نظر برای رنگدانه ها را انتخاب می کند. برای از بین بردن هرگونه درد و احساس ناخوشایند، از ژل بی حس کننده در محل انجام میکرو ابرو استفاده می کنند. سپس با استفاده از ابزاری قلمو مانند که در انتهای آن، 10 الی 12 سوزن کوچک تعبیه شده است، بلید را انجام می دهد.
در این روش، مربی با استفاده از این ابزار و با تکیه بر نیروی دست، خطوط منحنی شکل و یا صافی را در محل ابرو ایجاد کرده که رنگدانه ها تا عمق لایه اپیدرم پوست وارد می شوند. یکی از نکاتی که در این دوره آموزشی حتما باید یاد بگیرید: میزان کشیدن پوست پیشانی جهت انجام میکروبلیدینگ است. در صورتیکه پوست زیاد کشیده شود، برش ها عمیق شده و باعث تورم و حس ناخوشایند در فرد می شود. از طرفی اگر میزان کشیدگی کم باشد، رنگدانه ها به عمق مناسبی تزریق نشده که عملا میزان کارآمدی میکروبلیدینگ ابرو را کاهش می دهد.

 

 

میکرو ابرو

 

جهت شرکت در کلاس های آموزشی یا بهره مندی از خدمات بهترین مرکز میکروپیگمنتیشن غرب تهران با مدیریت سرکار خانم سمیه عبدالهی بهترین مدرس آرایش دائم تهران می توانید با شماره تلفن زیر تماس حاصل نمایید.

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: