دوشنبه 10 آبان 1395 - 15:45:45

آموزش شینیون کلاسیک مواج

آموزش شینیون مرحله به مرحله

آموزش شینیون مواج

مدل شینیون جدید

 

در این مقاله خانم بخشی مولف و مدرس رشته شینیون شما را با شینیون کلاسیک مواج یا شینیون فینگر ویو آشنا خواهند کرد که به صورت تصویری در زیر خواهید دید

 

مرحله اول آموزش شینیون کلاسیک مواج
 
 
 

ابتدا موها را جدا جدا تقسیم بندی می کنیم. چتری ها را تا بغل گوش جدا می کنیم پشت چتری ها یعنی تاج سر را هم تا پایین سر جدا می کنیم. موهای باقیمانده پشت سر را  تا مرکز سر با کش می بندیم  و  بصورت پایه در می آوریم. پایه ها را می توانیم در شکل ها و ابعاد مختلف درست کنیم. با توجه به فری که مد نظرمی باشد.

 

مرحله دوم آموزش شینیون کلاسیک مواج

 

 
 در تصویر شماره 2 همانطور که می بینیم موها را با بابلیس فر کردیم،  در جهتی که بخواهیم مو حالت بگیرد لایه ای نازک از مو را برمیداریم  هیچ موادی به مو نمی زنیم  و شروع می کنیم به فر کردن .وقتی بر اثر حرارت بابلیس  موها حالت  گرفت با گیره نگه می داریم تا سرد شود. 
 
 
مرحله سوم آموزش شینیون کلاسیک مواج
 
 
 
 در تصویر شماره 3 همانطور که می بینیم موها کاملا فر شده و فرها را باز می کنیم.
 
مرحله چهارم آموزش شینیون کلاسیک مواج
 
 
 
در تصویر بعدی همانطور که می بینیم موها را با کش دم اسبی بسته شده  شروع می کنیم به لایه لایه  پوش دادن ، پوش باید غلیظ باشد و لابه لای پوش ها  را اسپری  نگه دارنده مو می زنیم  و موها را بصورت یک ابزار نیم هلال در میاوریم به صورت کج  از مرکز سر به سمت گوش امتداد می دهیم این بستگی به پایه ای دارد که می خواهیم روی مو ایجاد کنیم.
 
 
مرحله پنجم آموزش شینیون کلاسیک مواج
 
 
 
 برای شینیون های مواج  باید فر را در جهتی که می خواهیم حالت داشته باشد فر کنیم. موهای تاج سر را بصورت  مواج فر کردیم همتنطور که در فیلم شینیون  کاملا مشخص است بعد از اینکه موها را کاملا شانه کردیم مو را به سمت پایین حالت می دهیم گیره نگاه می داریم امتداد مو را به سمت بالا می بریم  فضایی که می خواهیم پر کند با  فینگر ویو  پر می کنیم و مو را حالت می دهیم. فینگر ویو یعنی موج هایی که با انگشت داده می شود که به شینیون کلاسیک مواج در دنیا نام گرفته است.
 
 
مرحله ششم آموزش شینیون کلاسیک مواج
 
 با این موها روی ابزار مو را کاملا می پوشانیم و موج ها را تا پایین سردرامتداد مو روی شانه ها می آوریم سپس لایه های مو را نازک بر می داریم و موج ها را باز می کنیم و اسپری سبک می زنیم که چسبندگی زیاد نداشته باشد چون لایه ها نازک است  موها به همین حالت می ماند و با دست حالت می دهیم  که بسیار مهم است و پایین موها را می توانیم بصورت فر نگه داریم.
 
مرحله هفتم آموزش شینیون کلاسیک مواج
 
 
آموزش شینیون
 
 
شینیون کلاسیک مواج
 
 
آموزش شینیون کلاسیک
 
 
 اگر بخواهیم چتری موج یکدست داشته باشد و چتری ها زییابی خود را حفظ کند بهتراست چتری یکدست ایجاد کنیم . چتری ها را دو قسمت می کنیم حالت اریب جدا میکنیم ریشه مو را اسپری میزنیم و با گیره نگه می داریم ابتدا مو را می کشیم به سمت صورت . اسپری می زنیم و گیره نگه می داریم. امتداد  مو را به سمت بالا و دوباره به سمت پایین، یعنی موج را دقیقا به صورت نیم دایره نزدیک به هم، پایین و بالا تا جایی که مو امتداد داشته باشد می کشیم.
 
مرحله هشتم آموزش شینیون کلاسیک مواج
 
 
 
برای شینیون مواج ابتدا اسپری می زنیم  با گیره یا با سنجاق مویی مو را نگه می داریم و اجازه می دهیم خشک شود  حداقل 20 دقیقه .می توانیم این کار را با سشوار انجام دهیم بعد گیره ها را برداریم.
 
 
مرحله نهم آموزش شینیون کلاسیک مواج
 

چتری شینیون

 

تیکه دوم موی چتری را که همان  قسمت اصلی مو است  دوباره به حالت موج در آوردیم یعنی به سمت صورت پایین و دوباره به سمت بالا اسپری و گیره  میزنیم، امتداد مو را می چسبانیم به لایه اولی که توی چتری برداشته بودیم که وقتی موها به هم چسبیده می شود دقیقا نمای ظاهریش بصورت یک موج در می آید.

مرحله دهم آموزش شینیون کلاسیک مواج

 
آموزش شینیون
 
 
باز هم یادآوری می کنیم،  برای اینکه موج های زیبایی روی مو ایجاد کنیم ، ابتدا موها را فر می کنیم می گذاریم سرد شود،  لایه های نازک مو را بر می داریم اسپری می زنیم با گیره نگه می داریم اجازه می دهیم مو خشک شود بعد از اینکه موها خشک شد ، گیره ها را بر می  داریم  و موج ها به همین حالت می ماند و باز نمی شود.
 
 
 
 
 
 
 
 

نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (9)

جمعه 25 آبان 1397 - 00:11:00
خیلی خوشگله ،ممنون از توضیحاتتون
سه شنبه 27 شهریور 1397 - 15:04:37
آخه این کجاش قشنگه؟
شنبه 20 آبان 1396 - 01:14:46
خیلی عالی وباتوضیحات کامل بود.خیلی ممنون خانم بخشی
دوشنبه 30 مرداد 1396 - 15:05:56
مدل پشتش زیاد جالب نیست ولی روی پیشونی رو عالی کار کردن
خیلی عالی بود
ممنون خانم بخشی اتفاقا این هفته یه مشتری نامزدی دارم عکس مدل مویی که نشانم داده بود تقریبا همین بود و نگران بودم نتونم دربیارم
ممنون ویس تون را هم گوش دادم خیلی کامل توضیح داده بودید
خدا سلامتستون بده
اصلا جالب نبود .خیلی هم زشته واقعا به نظر ایشون یه عروس با این مدل زیبا میشن من که فکر نمیکنم
چهارشنبه 28 تیر 1396 - 12:10:14
عالی بود
یکشنبه 31 اردیبهشت 1396 - 13:32:56
عالی
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: