دوشنبه 06 آذر 1402 - 14:46:47

آموزش میکروپیگمنتیشن

 

آموزش میکروپیگمنتیشن

شاید شما هم تاکنون با خانم هایی برخورد داشته اید که همیشه ظاهر آراسته و آرایش کرده دارند و احتمالا اولین چیزی که از خود پرسیده اید این است که چگونه امکان دارد آرایش یک شخص برای مدت زمان طولانی خوب به نظر برسد. با اندکی جستجو در وب سایت ها و شبکه های اجتماعی به این نتیجه خواهید رسید که آراستگی همیشگی ظاهر چیزی نیست جز میکروپیگمنتیشن یا آرایش دائم که طی آن، رنگ ها به صورت دائم روی صورت فرد می نشینند.  در این مقاله در سایت رژلب به آموزش میکروپیگمنتیشن می پردازیم.
 

فهرست مطالب:

میکروپیگمنتیشن چیست؟
مزایا و معایب میکروپیگمنتیشن
انواع تکنینک در آموزش میکروپیگمنتیشن
تفاوت میکروپیگمنتیشن و میکروبلیدینگ

 

 

آموزش میکروپیگمنتیشن

 

 

جهت انجام مشاوره خدمات و آموزش از طریق شماره های زیر در ارتباط باشید👇👇

برای دیدن نمونه کارهای بیشتر خانم مریم صدوق مدیریت سالن زیبایی مریم در پیروزی شرق تهران به پیج اینستاگرام مراجعه کنید

 

 

 

 

میکروپیگمنتیشن چیست؟

میکروپیگمنتیشن جهت بازسازی طبیعی، جلوه بخشی و متعادل سازی چهره مورد استفاده قرار می گیرد. اساس کار میکروپیگمنتیشن مبتنی بر اصول علمی است که با استفاده از دستگاه های استاندارد و وسایل یکبار مصرف صورت می گیرد و این امکان را به پیگمنتر می دهد که آرایش دائمی ایمن را پیاده سازی کند.
طی انجام میکروپیگمنتیشن، رنگدانه های زیست سازگار در عمق مشخصی از پوست تزریق می شوند که این عمل، آسیب به بافت های پوستی را به حداقل می رساند. شاید برایتان جالب باشد بدانید که این نوع تتو علاوه بر کاربردهای زیبایی در حوزه پزشکی نیز کاربرد دارد. میکروپیگمنتیشن نسبت به تاتو سنتی، دارای درد و خونریزی کمتری است و ماندگاری بالاتری نیز دارد. برای فراگیری آموزش میکروپیگمنتیشن میتوانید در کلاس های آموزشی مدرسان برترمون شرکت کنید.

 

مزایا و معایب میکروپیگمنتیشن

از مزایا آموزش میکروپیگمنتیشن عبارتند از:

1) با انجام این تکنیک، احتمال زمان زیادی را در هنگام آرایش کردن صرفه جویی کرد. برای مثال در زمان پیگمنتیشن ابرو، وقت زیادی را برای مداد کشیدن میکنید و سایه میزنید. ولی با انجام میکروپیگمنتیشن این کار به صورت کامل حذف می شود.
2) میکروپیگمنتیشن برای افرادی که حسایت دارند و یا اختلال حرکتی دارند مناسب است. پس با آموزش میکروپیگمنتیشن می توانید برای افرادی که در این مسائل دشواری دارند، این آرایش را انجام دهید.
3) با انجام میکروپیگمنتیشن میتوانیم جلوه بیشتری به صورت بدهیم.
4) با استفاده و آموزش میکروپیگمنتیشن میتوان ریزش مو و ابرو را پوشاند. این مورد برای کسانی که بابت این موضوع رنج میبرند بسیار مناسب است.
5) میکروپیگمنتیشن عوارض کمتری مثل درد و خونریزی نسبت به تاتو دارد.

از معایب میکروپیگمنتیشن عبارتند از:

1) به دلیل اینکه میکروپیگمنتیشن بعد از مدتی کم رنگ می شود. نیاز به تکرار و تزریق مکرر دارد
2) ممکن است بعد گذشت 5 الی 10 سال بعد از انجام میکروپیگمنتیشن، در قسمتی که آرایش انجام شده حساسیت های پوستی ای پدید آید.
3) میکروپیگمنتیشن بسیار دردناک میباشد. اگر چه در هنگام انجام این کار بی حسی موضعی اعمال می شود. ولی پس از بر طرف شدن بی حسی تا مدتی احساس درد خواهید کرد.

 

 

آموزش میکروپیگمنتیشن

 

سالن زیبایی منیر هنرمند در سعادت آباد شهرک ولیعصر غرب تهران

 

 

انواع تکنینک در آموزش میکروپیگمنتیشن

در آموزش میکروپیگمنتیشن دارای تکنیک های بسیاری است که از جمله آن ها می توان به میکروپیگمنتیشن پوست سر، میکروپیگمنتیشن چشم، میکروپیگمنتیشن خط لب و رژلب و همچنین بن مژه اشاره کرد. در ادامه به توضیح در مورد هر یک می پردازیم.


میکروپیگمنتیشن ابرو

با به کارگیری و آموزش میکروپیگمنتیشن می توان تاتو ابرو انجام داد و با طراحی حالت طبیعی موها، شکل طبیعی تری به چهره داد. حتی می توان ناحیه خارجی ابرو را تغییر داد. و با شکل دادن به آن، چهره را جوان تر و زیباتر کرد. اصلاح رنگ و شکل ابروها نیز با استفاده از این روش امکان پذیر است.


میکروپیگمنتیشن پوست سر

میکروپیگمنتیشن پوست سر یا اسکالپ سر ، برای درمان ریزش مو و طاسی سر مورد استفاده قرار می گیرد. در روش اسکالپ سر، نقاط کوچکی مشابه با فولیکول های مویی روی پوست سر ایجاد می شود و به این وسیله، نقاط خالی از موی سر به خوبی پوشانده می گردد. یک متخصص باید از این قابلیت برخوردار باشد که این نقاط را به صورت کاملا طبیعی و هماهنگ با چهره شما پیاده سازی نماید. آموزش میکروپیگمنتیشن پوست سر می تواند برای افرادی که از انواع ریزش موی سر رنج می برند، مفید باشد. از جمله این افراد می توان به افراد دارای طاسی، ریزش موی ناشی از سرطان و آلوپسی، افراد دارای جای زخم و جراحت روی سر، افراد دارای موهای نازک و ... اشاره کرد.

 

میکروپیگمنتیشن خط لب و رژلب

میکروپیگمنتیشن لب، تاتو رژلب یا هاشور لب، تکنیکی است که جهت قرینه سازی لب یا حجیم سازی آن به کار می رود. تاتو خط لب گاهی، برای از بین بردن سفیدی بیش از حد لب ها استفاده می شود. انجام این کار جذابیت ها و مزایای زیادی دارد. همچنین، تاتو خط لب روشی درمانی، برای رفع نقص افرادی است که به دلایل مادرزادی یا اکتسابی خط لب خویش را از دست داده اند. به طور مثال در افراد لب شکری پس از درمان نقص اصلی، می توان از تاتو کردن برای ترمیم خط لب بهره برد.
اصولاً خانم هایی که اقدام به میکروپیگمنتیشن رژلب یا خط لب می کنند به دنبال زیبایی دائم هستند؛ در حقیقت این افراد، نمی خواهند در طول روز درگیر تمدید کردن رنگ رژلب خود باشند. وقتی صحبت از تاتو و آرایش دائم به میان می آید، باید در انتخاب رنگ و مدل تاتو رژلب و تاتو خط لب توجه کنیم؛ زیرا در یک بازه زمانی طولانی این رنگ با ما خواهد بود و پشیمان شدن و تغییر دادن رنگ تاتو رژلب یا تغییر طرح تاتو خط لب کاری سخت و دردسر زاست.
واکنش هر پوست نسبت به رنگ تاتو لب متفاوت است و این تغییر رنگ هم نباید شما را نگران کند؛ زیرا بعد از مدتی رنگ اصلی لب ها نمایان خواهد شد. با آموزش میکروپیگمنتیشن میتوانید به راحتی تکنیک های خط لب و رژلب را روی صورت خود پیاده سازی کنید

 

 

آموزش میکروپیگمنتیشن

 

خانم نسترن خورشیدی مدرس و پیگمنتر متخصص با سابقه کار و دارای مدرک بین المللی آکادمی Axford انگلیس- دارای مدارک رژووی آمریکا- کمپانی pcms استرالیا و دارای مدرک انجمن پزشکی سازمان ملل متحد UN در زمینه میکروپیگمنتیشن میکروبلیدینگ و مدرک پداگوژی می باشد

میکروپیگمنتیشن خط چشم و بن مژه

تکنیک های خط چشم و بن مژه، روش های بسیار ظریف و زیبایی هستند که به ما کمک می کنند چشم هایی زیباتر و پرفروغ تر داشته باشیم. انجام بن مژه از حساسیت بالایی برخوردار است. علاوه بر این، ممنوعیت هایی وجود دارد که باید نسبت به آن ها نهایت دقت را به خرج دهید. به طور مثال، باید از انجام تاتو روی غدد اشکی چشم خودداری نمایید. همچنین، نمی توان میکروپیگمنتیشن بن مژه را روی لثه چشم انجام داد.
در نظر داشته باشید که مشتری هنگام مراجعه، هیچ گونه التهاب و قرمزی نباید روی پلک داشته باشد. در میکروپیگمنتیشن خط چشم و بن مژه باید از بهترین برند رنگ تاتو استفاده کرد تا به مرور به رنگ آبی و خاکستری تبدیل نشود. شما می توانید برای میکروپیگمنتیشن خط چشم و بن مژه از رنگ های فاقد آیرونوکساید استفاده نمایید. توجه داشته باشید که رنگ مشکی یک رنگ ریز میکرون است که پس از گذشت مدت زمانی زیر پوست پخش خواهد شد. بنابراین رنگ مشکی نباید به صورت خالص مورد استفاده قرار گیرد. البته می توان برای خط چشم یا بن مژه از رنگ های دیگر نیز استفاده کرد. رنگ های سورمه ای و قهوه ای بهترین گزینه های جایگزین برای میکروپیگمنتیشن خط چشم و بن مژه هستند. با آموزش میکروپیگمنتیشن میتوانید به راحتی تکنیک های خط چشم و بن مژه را روی صورت خود پیاده سازی کنید

 

 

تفاوت روش میکروپیگمنتیشن و میکروبلیدینگ

میکروپیگمنتیشن و میکروبلیدینگ دو روش آرایش نیمه دائمی هستند. که در ظاهر شباهت های بسیاری به هم دارند، در صورتی که تفاوت های جزئی نیز در آن ها مشاهده می شود. برای مثال، برای طراحی ابرو به متد میکروپیگمنتیشن از ابزار دیجیتالی استفاده می شود. در حالی که دستگاه مورد استفاده در روش میکروبلیدینگ، غیر الکتریکی بوده و به صورت دستی انجام می گیرد.
انجام تتو به روش میکروپیگمنتیشن در لایه های عمیق تری از پوست صورت می گیرد. و مدت زمان بیشتری را نسبت به میکروبلیدینگ می طلبد. در میکروبلیدینگ از تیغ نازکی برای هاشور زدن استفاده می شود؛ در حالی که برای پیاده سازی میکروپیگمنتیشن، نیاز به ایجاد صدها نقطه تا زمان شکل گیری ابرو است.
میکروپیگمنتیشن هر دو تا پنج سال نیاز به ترمیم دارد. این مدت زمان در روش میکروبیلدینگ به شش ماه تا یک سال می رسد. میکروپیگمنتیشن به مراقبت های بیشتری نیاز دارد. و هزینه آن از تتو به روش میکروبیلدینگ نیز بیشتر است.

 

جهت انجام مشاوره خدمات و آموزش از طریق شماره های زیر در ارتباط باشید👇👇

برای دیدن نمونه کارهای بیشتر خانم مریم صدوق مدیریت سالن زیبایی مریم در پیروزی شرق تهران به پیج اینستاگرام مراجعه کنید

 

 

 

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: