سه شنبه 27 آبان 1399 - 15:26:56

فیلم آموزش 7 مدل کاشت و طراحی ناخن

 

 

آموزش مرحله به مرحله کاشت و طراحی ناخن جدید

فیلم آموزشی ژلیش ناخن - دیزاین ناخن

 

فیلم آموزش کاشت ناخن

 

 

 

فهرست آیتم هایی که در این مطلب خواهید خواند

 

1. فیلم طراحی ناخن فانتزی

2. فیلم طراحی ناخن جدید با پودر رنگی

3. فیلم آموزش ژلیش ناخن

4. فیلم آموزش کاشت ناخن گریم

5. فیلم معرفی ابزار کاشت ناخن

6. فیلم آموزش ترمیم کاشت ناخن

7. فیلم آموزش طراحی ناخن با ژل

 

 

توجه به زیبایی و آراستگی ناخن ها از گذشته تاکنون در انسان وجود داشته است. به همین دلیل رفته رفته مدل های جدید و شیک از کاشت و طراحی ناخن ترند شدند. در ادامه این مطلب از سایت رژلب قصد داریم فیلم آموزش 7 مدل کاشت و طراحی ناخن را خدمت شما همراهان گرامی ارائه دهیم. با ما همراه باشید.


1. فیلم طراحی ناخن فانتزی


برای طراحی ناخن فانتزی، ابتدا باید لاک ناخن پایه را بزنیم. برای طراحی ناخن فانتزی و رنگی، بهتر است زمینه ناخن ها را یک رنگ خنثی مانند سفید در نظر بگیریم تا جلوه طراحی ما افزایش یابد. برای این مدل طراحی ناخن، طرح های زیادی را می توان در نظر گرفت. ما در این آیتم قصد داریم طراحی ناخن دونات را به شما آموزش دهیم.
برای کشیدن دونات روی ناخن، ابتدا از ژل بیلدر استفاده می کنیم و طرح اولیه آن را می کشیم تا برجسته تر به نظر برسد. پس از برجسته سازی طراحی ناخن فانتزی مدل دونات، از ژلیش یا رنگ های آکریلیک برای رنگ آمیزی طراحی ناخن فانتزی استفاده می کنیم. بسته به سلیقه خود می توانید دونات را رنگ آمیزی کنید. بهترین گزینه ها برای این کار رنگ های جیغ مانند صورتی یا نارنجی هستند. سپس از رنگ قهوه ای برای رنگ آمیزی شکلات روی دونات استفاده می کنیم. در مرحله آخر روی طراحی ناخن از تاپ کات استفاده می کنیم.

 

فیلم کاشت ناخن فانتزی


2. فیلم طراحی ناخن جدید با پودر رنگی


در این مدل طراحی ناخن ابتدا باید کاشت را انجام دهیم. سپس از ژل مات روی صدف ناخن استفاده می کنیم. برای انجام طراحی ناخن می توان از قلم بلند استفاده کرد. خطوط طراحی مورد نظر را با استفاده از لاک ژل پیاده سازی می کنیم. پس از اتمام طراحی، دست را در دستگاه ال ای دی قرار می دهیم تا خشک شود. در مرحله بعد مقداری از پودر رنگی را با قلمو برداشته و روی بستر ناخن می ریزیم. می توان چند رنگ را به طور ترکیبی مورد استفاده قرار داد. با استفاده از قلمو روی ناخن حرکات رفت و برگشتی ایجاد می کنیم تا خوب جذب طرح شود.

 

فیلم طراحی ناخن پودر رنگی


3. فیلم آموزش ژلیش ناخن


ژلیش ناخن را می توان روی کاشت ناخن انجام داد. ابتدا باید موادگذاری را به هر یک از روش هایی که در بالا به آنها اشاره کردیم، انجام دهید. سپس از بیس کوت برای مرحله اول ژلیش ناخن استفاده می کنیم. استفاده از بیس کوت باعث می شود سطح ناخن های ما کاملا هموار و یکدست شود. ناخن را به مدت 30 ثانیه داخل دستگاه یووی قرار می دهیم.
پس از این مرحله، نوبت به رنگ ژل می رسد. دفعات زدن ژل روی مواد کاشت ناخن، با توجه به غلظت لاک ژل ما متفاوت است. در برخی موارد نیاز است که یک دور لاک ژل را بزنید و دست را در دستگاه یووی قرار دهید. سپس دوباره یک لایه دیگر لاک ژل بزنید. مجددا رنگ ژل را نیز به مدت 30 ثانیه داخل دستگاه یووی قرار می دهیم تا کاملا خشک شود.

پس از اینکه رنگ ژل را روی کاشت ناخن کار کردیم، می توانید از یک رنگ ژل شاین دار یا براق برای افزایش جلوه کار استفاده نمایید. دوباره ناخن را به مدت 30 ثانیه داخل دستگاه یووی قرار می دهیم. در نهایت جهت افزایش جلوه ناخن ها، یک لایه تاپ ژل روی ناخن قرار می دهیم.

 

فیلم آموزش ژلیش ناخن

 

 

4. فیلم آموزش کاشت ناخن گریم


برای کاشت ناخن گریم، ابتدا باید بستر سازی های مناسب را انجام دهیم. به این صورت که ابتدا کوتیکول های اضافه سطح ناخن را برمی داریم و به اصطلاح مانیکور خشک انجام می دهیم. پس از دورگیری و انداختن خط و خش روی ناخن، فرمر را روی ناخن ها نصب می کنیم. در مرحله بعد باید از ضد قارچ و پرایمر استفاده کنیم. سپس کار موادگذاری را آغاز می کنیم.

مرحله اول از کاشت ناخن گریم، به صدف سازی اختصاص دارد. برای صدف سازی ناخن می توان از پودر هلویی استفاده کرد. مواد را با فاصله یک میلی متری از کوتیکول روی ناخن ها قرار می دهیم. پس از اینکه پودر هلویی را روی ناخن ها قرار دادیم، منتظر می مانیم تا کاملا خشک شود. سپس با استفاده از سوهان دستی آن را سوهان کشی می کنیم تا ناخن ها به فرم مورد نظر در بیایند.

دوباره فرمر را زیر ناخن تنظیم می کنیم و پودر کلییر را از نوک ناخن روی فرمر قرار می دهیم. صبر می کنیم تا پودر کلییر کاملا خشک شود و دیزاین مورد نظر خود را روی قسمت بی رنگ و شیشه ای یا همان پودر کلییر انجام می دهیم. شما می توانید از انواع لاک ژل، سنگ و مروارید استفاده کنید. ما در این آیتم قصد داریم از لاک ژل برای کاشت ناخن گریم استفاده کنیم.
شما می توانید هر طرحی که تمایل دارید مانند پلنگی با استفاده از لاک ژل روی ناخن ها پیاده کنید. ما در ادامه مدل ابر و بادی را به شما آموزش می دهیم. قلم دو صفر را آغشته به رنگ سیاه کرده و چند خطوط روی ناخن ایجاد می کنیم. قسمت صدف ناخن بهتر است ساده بماند تا جلوه زیباتری ایجاد شود. از یک رنگ مکمل دیگر برای دیزاین کاشت ناخن گریم استفاده می کنیم.

پس از دیزاین کردن، ناخن را در دستگاه یووی قرار می دهیم تا کاملا خشک شود. سپس دوباره یک لایه مواد کلییر روی کل سطح ناخن قرار می دهیم. پودر کلییر را به خوبی روی کل سطح ناخن ها فید می کنیم. صبر می کنیم تا خشک شود و سپس برای کاهش حجم آن از سوهان برقی استفاده می کنیم. سوهان برقی را روی کمی روی ناخن ها می زنیم تا سطح بستر ناخن ها عقابی شکل به نظر نرسد. در مرحله آخر یک لایه تاپ شاین روی ناخن ها می زنیم تا جلوه براق و جذابی داشته باشد.

 

فیلم آموزش کاشت ناخن گریم

 

5. فیلم معرفی ابزار کاشت ناخن


ایجاد طرح های شگفت انگیز ناخن نه تنها سرگرم کننده و آسان است، بلکه فقط با چند ابزار ساده میسر می شود.  شما فقط باید چند ابزار و روش اساسی را بیاموزید، مانند اینکه کدام ابزار برای ایجاد نقطه بهتر است. برای این که بهترین تجربه را از طراحی ناخن ها کسب نمایید، باید نحوه ایجاد اشکال مختلف و آنچه برای ناخن های خود باید انجام دهید را بدانید.
قبل از شروع هر طرحی ، باید ناخن های خود را با یک پنبه آغشته به پاک کننده ناخن پاک کنید. حتی اگر ناخن های شما طراحی نشده باشد ، همیشه باید این مرحله را اولین قدم خود قرار دهید زیرا به شما کمک می کند چربی اضافی را از بین برده و به لاک ناخن اجازه می دهد تا بهتر به ناخن شما بچسبد. سپس یک ناخن گیر یا سوهان ناخن برداشته و ناخن های خود را به یکی از پنج شکل رایج ناخن: بیضی ، مربع ، نوک تیز ، اسکووال یا گرد تبدیل کنید. اگر قبلاً به سالن کاشت و طراحی ناخن رفته باشید ، ممکن است از قبل بدانید که چه شکلی برای انگشتان شما مناسب است ، اما در غیر این صورت ، با یک جستجوی ساده در گوگل تصاویر و توصیفاتی از این شکل ناخن به شما ارائه می شود.
کاری که می توانید برای بلندتر به نظر رسیدن ناخن های خود انجام دهید فشار دادن کوتیکول به عقب است. برای کمک به نرم شدن کوتیکول ، باید دستان خود را در آب گرم بخیسانید ، سپس آن را با یک چوب مخصوص کوتیکول که در کیت مانیکور وجود دارد، به عقب فشار دهید. در آخر ، گوشت اضافه اطراف ناخن خود را با یک جفت ناخن گیر کوتاه کنید. همچنین باید پس از اتمام طراحی خود از مرطوب کننده استفاده کنید تا ناخن های شما باطراوت و شفاف جلوه کند. این مراحل ساده بلافاصله ناخن های شما را تمیز می کند و پایه کار را برای ایجاد طراحی ناخن بهتر به شما می دهد.
بیس کت و تاپ کت نیز می تواند جلوه ای حرفه ای به ناخن های شما ببخشد. بیس کت پوشش پایه ناخن طبیعی شما را حفظ کرده و یک بوم صاف برای کار ایجاد می کند ، در حالی که استفاده از تاپ کت طراحی ناخن شما را مهر و موم می کند. کیت ناخن مخصوص شما باید شامل یک ابزار نقطه گذاری ، یک براش طراحی ناخن ، برگردان ناخن ، یک پالت ، یک بیس کت، تاپ کت و رنگ ناخن مورد استفاده شما باشد. این ابزارها بسیار ارزان قیمت هستند و در فروشگاه های لوازم آرایشی یافت می شوند. برای رنگ ناخن ، هر مارکی به شرطی که مات باشد و به خوبی ناخن شما را بپوشاند ، مورد استفاده قرار می گیرد. ابزارهای تخصصی ناخن ، مانند براش طراحی ناخن ، هنگام ایجاد طرح های پیچیده ، کار شما را آسان می کنند.

 

ابزار کاشت ناخن


6. فیلم آموزش ترمیم کاشت ناخن


برای ترمیم کاشت ناخن احتیاج به یک زیرسازی خوب داریم که بتوانیم مواد را راحت تر روی ناخن قرار دهیم. برای زیرسازی کاشت ناخن ابتدا باید به وسیله سوهان برقی، ژل روی ناخن که قبلا انجام شده را پاک کنیم. پس از اینکه ژل قبلی را از روی ناخن پاک کردیم، ضد قارچ را به وسیله پد مخصوص روی ناخن می زنیم. چند ثانیه صبر می کنیم تا خوب خشک شود. پس از ضد قارچ، نوبت به زدن پرایمر می رسد. پرایمر را روی تمامی قسمت های بستر ناخن می زنیم.

پس از اینکه پرایمر را روی ناخن زدیم، چند ثانیه صبر کرده تا کاملا خشک شود. سپس قلم مخصوص را به لیکوئید آغشته کرده و مقدار کمی از پودر را بر می داریم. پودر را روی نوک ناخن ها قرار می دهیم و با حرکات برعکس قلم، به آن فرم می دهیم و تا قسمت انتهایی ناخن ها می کشانیم. اگر مقدار مواد کم بود می توان دوباره قلم را به مقداری لیکوئید و پس از آن پودر آغشته می کنیم و از ادامه کار روی ناخن  قرار می دهیم. دوباره مواد کاشت ناخن را با حرکات برعکس قلم، به آهستگی فید می کنیم. توجه داشته باشید موادگذاری را باید به گونه ای انجام دهیم که روی گوشت اطراف آن نچسبد.
پس از این که مواد کاشت ناخن خشک شد، به سراغ سوهان کشی می رویم. از سوهان دور گیری استفاده کرده و مواد را از دور گوشت ناخن جدا می کنیم. پس از اتمام کار با سوهان برقی، با استفاده از سوهان دستی برای فرم دادن و تعیین قد ناخن استفاده می کنیم. پس از این که قد و فرم ناخن کاشت مشخص شد، از سوهان برقی برای صاف کردن بستر ناخن استفاده می کنیم. سوهان برقی را باید با حرکات افقی روی ناخن به کار برد تا مقداری از برآمدگی سطح ناخن کاهش یابد. توجه داشته باشید که در این کار نباید زیاده روی کرد، چون احتمال دارد بستر ناخن را به شدت نازک و شکننده کند.
در این مرحله ترمیم کاشت ناخن ما به اتمام می رسد. شما می توانید به سلیقه مشتری خود از انواع رنگ ها و طرح های لاک ناخن برای جلوه بیشتر کاشت ناخن استفاده نمایید.

 

فیلم آموزش ترمیم کاشت ناخن

 

7. فیلم آموزش طراحی ناخن با ژل


در این طراحی قصد داریم آموزش طراحی ناخن مدل دختر را به شما ارائه دهیم. برای این کار ابتدا لاک بیس را روی ناخن می زنیم. سپس با استفاده از از قلم نازک، طراحی ابتدایی دخترک را با استفاده از ژلیش مشکی انجام می دهیم. پس از اینکه طراحی اولیه و بدنه اصلی طرح مورد نظرمان را پیاده سازی کردیم، نوبت به رنگ آمیزی پیراهن و سایر قسمت ها می رسد. ما برای رنگ آمیزی پیراهن مدل از ژلیش قرمز استفاده کردیم. سپس جهت افزایش جلوه آن، از نگین و سنگ استفاده کردیم. در نهایت نیز تاپ کات می زنیم.

 

فیلم آموزش طراحی ناخن با ژل

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
کلمه "خوب" را بدون گیومه وارد کنید؟
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: