شنبه 13 شهریور 1400 - 10:59:43

کلینیک پوست میرداماد یک تیر و چند نشان

کلینیک پوست میرداماد

 

خدمات مربوط به پوست و مو، شما را جوانتر می کند پس هوشمندانه انتخاب کنید و همه جوانب را بسنجید. کلینیک پوست میرداماد از بهترین و مجهز ترین دستگاه های مربوط به خدمات پوست و مو استفاده کرده است پس همه چیز برای زیبا شدن فراهم است.

 

لیزر موهای زائد با دستگاه لادا در کلینیک پوست میرداماد

خدمات لیزر موهای زائد در کلینیک پوست میرداماد با بهره گیری از بهترین تکنولوژی روز دنیا صورت می گیرد به طوری که توان لیزری دستگاه لادا به نسبت سایر دستگاه های مشابه بیشتر و دقیقتر است. این دستگاه دارای بار قدرتمند لاسوس بوده و طول عمر بیشتری را شامل شده است. اینطور که بررسی ها نشان می دهد این دستگاه سطح رضایت بالایی از پزشکان را در نظر گرفته است و شامل سه نوع سیستم خنک کننده است که میزان درد را به حداقل می رساند. اسپات به کار رفته برای این دستگاه در سایز بزرگ بوده به طوری که زمان انجام کار لیزر موهای زائد در کلینیک پوست میرداماد به نصف کاهش می یابد.

 

 

 فیشیال پوست

تمرکز اصلی فیشیال پوست بهبود بخشیدن وضعیت پوستی است و نتیجه کوتاه مدت بی نظیری داشته و اگر ادامه دار شود وضعیت پوست را بسیار بهتر می کند. در کلینیک پوست میرداماد خدمات فیشیال پوست به شکل کاملاً حرفه ای صورت می گیرد به طوری که چهره روشن تر شده و کدری پوست نیز برطرف می شود.
درر کلینیک پوست میرداماد در ابتدا مشورت لازم با مشتری صورت می گیرد به طوری که اگر بیماری پوستی خاصی دارد و یا از دارو مشخصی استفاده می کند مشخص شود. سپس مراحل پاک سازی پوست به خوبی صورت می گیرد و با نور اندازی روی پوست، وضعیت آن به دقت آنالیز می شود.
در کلینیک پوست میرداماد برای انجام فیشیال پوست از بخار دادن پوست استفاده می شود به طوری که روند آرامش بخشی برای پوست ایجاد می کند و جوش های سرسیاه و سر سفید نیز خارج می شود.
درما پلنینگ توسط تیغ مخصوص صورت می گیر و پوست های مرده را جداسازی می کند و پوست سریعاً روشن می شود.

 

 

مزوتراپی حرفه ای در کلینیک پوست میرداماد

درمان لایه میانی پوست از خدمات اصلی کلینیک پوست میرداماد محسوب می شود به طوری که از شیوه های تزریق برای درمان و زیبایی پوست استفاده می شود و خاصیت درمانی به زیر پوست تزریق شده و در نهایت با توجه به ویتامین ها و دارویی که استفاده می شود مزوتراپی به شکل موضعی به داخل پوست تزریق می شود. تعداد جلسات مزوتراپی بر اساس شرایط پوست شخص مشخص می شود و معمولاً بین 8 الی 15 جلسه متغیر است و معمولاً جلسات اولیه با فاصله زمانی 7 روزه در نظر گرفته می شود و پس از آن فاصله زمانی بیشتر می شود.
مزوتراپی یک روش درمانی جدید است به طوری که دارو به بخشی از پوست تزریق می شود. این روش برای درمان سلولیت، ریزش مو، استریا، کشیدن پوست صورت، پف دور چشم، چاقی موضعی بدن، رفع غبغب زیر چانه و ... مورد استفاده قرار می گیرد.

 

 

 میکرواسکالپ

افرادی که دچار کم پشتی یا طاسی سر هستند می توانند از روش میکرو اسکالپ در کلینیک پوست میرداماد استفاده کنند. در این روش کف سر شخص هاشور زده می شود. این روش برای افرادی که از ریزش موی مقطعی رنج می برند نیز استفاده می شود.
تعداد جلسات این روش معمولاً بین 2 الی 4 جلسه بوده و برای هر جلسه زمان 2 تا 4 ساعت در نظر گرفته می شود. در کلینیک پوست میرداماد تمام مسائل بهداشتی رعایت می شود به طوری که مراقبت های خاصی صورت گرفته و وضعیت پوست سر شخص بررسی می شود. اینطور که ارزیابی ها نشان داده است این روش حتی برای کودکان نیز قابل اجرا است. در کلینیک پوست میرداماد همه مراقبت های قبل و بعد از میکرو اسکالپ به دقت صورت گرفته و بیمار پس از انجام این کار چکاپ می شود. در صورتی که روی پوست سر خود خال، جای زخم و یا سوختگی دارید این روش به شما کمک می کند تا نتیجه بهتری بگیرید و شرایط برایتان فراهم شود.
در این روش هیچ محدودیت سنی مطرح نبوده و عوارض آن بسیار ناچیز است . دستگاه های مورد استفاده در کلینیک پوست میرداماد کاملاً استریل و بهداشتی هستند و شرایط اجرایی استانداردی دارند.


پروتئین تراپی

پروتئین تراپی یا روش درمان با پروتئین یکی از جدیدترین روش های صافی مو در کلینیک پوست میرداماد است به طوری که در این روش پروتئین به بخش های نامناسب موی شما وارد می شود. شما می توانید از انواع خدمات پروتئین تراپی در کلینیک پوست میرداماد استفاده کنید. روشی وجود دارد که مخصوص موهای خشک و آسیب دیده است و در این راستا موهای دهیدراته شده مدنظر قرار می گیرند.
در کلینیک پوست میرداماد در ابتدا موهای شما به دقت شسته شده و تمیز می شود. سپس از محصولات پروتئین تراپی مخصوصی استفاده می شود به طوری که مواد به مو مالیده شده و شانه زده می شود. زمانی گذشته و مواد خشک می شود و این زمان بسته به طول و ضخامت مو بین 20 الی 45 دقیقه است و سپس روال شستشو به دقت صورت می گیرد.
پروتئین تراپی مو فواید زیادی دارد به طوری که سبب می شود تا شکاف های ناشی از گرما و آسیب در کوتیکول مو جبران شود و بافت موها ترمیم شود. در این زمینه شکستگی مو کاهش می یابد و مو نرم شده و تقویت می شود. در این روش درمانی می توانید موقعیت موی سر خود را دقیق تر بررسی کنید.

 

 

هایفوتراپی در کلینیک پوست میرداماد

هایفو روشی است که در آن از امواج فراصوت استفاده شده و البته که شدت بالایی برای آن در نظر گرفته می شود. این روش جدید در کلینیک پوست میرداماد برای سفت کرن پوست کاربر زیادی دارد چون هم غیر تهاجمی است و هم درد آن کمتر است.
در کلینیک پوست میرداماد از روش هایفو برای لایه های زیر سطحی پوست استفاده می شود. این روش به صورتی است که انرژی اولتراسونیک متمرکز مورد استفاده قرار می گیرد به شکلی است که سلول های منطقه مورد نظر می بایست به سطح دمای مشخصی برسد و در نهایت سلول های هدف نیز مدنظر قرار می گیرد و کلاژن بیشتری برای پوست ایجاد می شود. خدمات کلینیک پوست میرداماد به صورتی کاملاً حرفه ای بوده و بر اساس وضعیت پوست بیمار سنجیده می شود. زمانی که پوست صورت تحریک می شود همه چیز برای تولید کلاژن و سفت و شادابی پوست فراهم می شود و از افتادگی شدید و چرک عمیق پوست نیز جلوگیری خواهد شد.


کربوکسی تراپی

در خدمات کربوکسی  تراپی در کلینیک پوست میرداماد از یک کپسول گاز دی اکسید کربن استفاده می شود که توسط لوله های پلاستیکی به تنظیم کننده های جریان وصل می شود. در این زمینه پزشک دقیقاً میزان جریان خروجی گاز از کپسول را تنظیم می کند. در کلینیک پوست میرداماد لوله های کاملاً استریل شده برای این خدمات استفاده می شود و فیلتر به کار رفته نیز به صورت کاملاً دقیق اجرا می شود. فیلتر ها باعث می شوند که ناخالصی ها از بین بروند. و اثر بخشی کار بیشتر باشد.

کربوکسی تراپی یکی از روش های سرپایی بوده و معمولاً بین 15 الی 30 دقیقه زمان نیاز دارد و سبب می شود که پوست ترمیم شده و انعطاف بیشتری داشته باشد این کار می بایست توسط افراد متخصص صورت بگیرد.

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
آخرین ماه سال
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (1)

بسیار عالی
رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: