دوشنبه 18 مرداد 1400 - 14:36:44

پاک کردن تاتو با لیزر میرداماد

پاک کردن تاتو با لیزر میرداماد

پاکسازی تاتو با لیزر

 

علاقه فرهنگ های مختلف به تاتو

از قدیم بنابر برخی اعتقادات و ایجاد زیبایی، نقش و نگارهای بر روی پوست کشیده می شد. این نقش و نگارها از طریق سوزن حک می شد که امروزه به آن تاتو می گویند. اگر این نقش و نگارها یا نوشته ها به روش قدیمی با سوزن و دوده و سرمه حک شود خالکوبی می گویند. اگر هم با دستگاه انجام شود تاتو می گوید اما بعضا برخی از افراد بنا بر دلایلی تصمیم بر پاک کردن آن می گیرند. که پاک کردن تاتو با لیزر میرداماد به آنها پیشنهاد می شود.

تاتو در فرهنگ ها و کشورهای مختلف از زمان پیشین مورد توجه مردها و زن ها قرار گرفته است. با پیشرفت صنعت و استفاده از طرح های متنوع و رنگ های متعدد تاتو کردن گسترش یافته است. تاتو افراد زیادی را به سمت خود جذب کرده است. یک از طرح های پرطرفدار تاتو کردن طرح ست دو نفره است که معمولا دختر و پسرهای جوان و یا زوج ها از آن استفاده می کنند. در این نوع طرح، طرحی که مکمل آن روی بدن نفر دیگر تاتو می شود و یا دو شکل یکسان بر روی بدن دو نفر حک می شود.

 

پاکسازی تاتو با لیزر میرداماد

 

عوارض تاتو بر روی بدن

تتو کردن بر روی بدن ممکن است عوارضی برای بدن شما داشته باشد. به عنوان مثال تاتو کار شما اگر مسائل بهداشتی را در ابزار و هنگام تاتو زدن رعایت نکند خطر عفونت شما را تهدید می کند. حتما باید تتوکاری انتخاب شود که مورد اعتماد باشد چون استفاده از ابزار مشترک در تاتو کردن احتمال انتقال بیماری های مشترک از جمله ایدز را فراهم می کند.

همچنین جوهر تاتو نیز ممکن است حساسیت ایجاد کند. علائم رایجی که بعد از تاتو کردن اتفاق می افتد شامل قرمزی پوست، برجستگی پوستی، التهاب، پوسته پوسته شدن و فلس فلس شدن پوست می شود. پیشنهاد می شود اگر آلرژی و مشکلات پوستی دارید از تاتو زدن بر بدن خودداری کنید. در صورت وجود تاتو بر بدن امکان پاک کردن تاتو با لیزر میرداماد فراهم است.

گفته می شود پنج تا 10 درصد افرادی که تاتو می زنند دچار سارکوئیدوز می شوند که معمولا جای تاتو بصورت گوشت اضافه نمایان می شود. اگر کسی بیماری سارکوئیدوز را داشته باشد به دلیل اختلال در سیستم ایمنی بدن ریه ها نیز درگیر می شود.

ماندگاری تاتو کردن به شرایط فیزیکی، محیط کار، نور خورشید و عمق سوزن بر پوست بستگی دارد. گفته میشود هرچه رنگ تاتو تیره تر باشد ماندگاری آن نیز بیشتر است. معمولا تاتو ها در ابتدا رنگ و طرح زیبایی دارند ما به مرور زمان رنگ خود را از دست می دهند و آن زیبایی گذشته را ندارند. البته برای تاتو زدن روش ها و دستگاه های مختلفی وجود دارد.

 

طرح های تاتو

 

انواع طرح های تاتو

طرح های تاتو ظریف دخترانه، اشکال حیوانات، نوشته ها از دیگر طرح های تاتو هستند. این طرح ها بر اساس سلیقه فرد و قسمتی از بدن که بر روی آن حک صورت می گیرد انتخاب می شود. بر روی تمام بدن حتی کنار انگشتان نیز امکان تاتو کردن وجود دارد. اما بعضا شکلی که سفارش داده می شود مورد پسند نیست و یا دیگر نسبت به آن علاقه ای نداریم در این حالت پاک کردن تاتو با لیزر میرداماد می تواند به شما کمک کند.

طرح های که بر روی بدن نقش می بندند دارای مفهوم و معانی مختلفی هستند. مثلا طرح تاتو پرنده به معنی بی نیازی، مستقل بودن، عاشق سفر بودن و سلامتی است. افرادی که دوست دارند طرح پرنده را حک کنند می خواهند علاقه خود به سفر و مستقل بودن را نشان دهند.

در تاتو های جوانان خیلی زیاد از قلب استفاده می شود. این قلب اگر به رنگ سیاه باشد به معنی غم و اندوه و اگر رنگ قلب قرمز باشد به معنی عشق و علاقه خواهد بود. معمولا در کنار قلب ها از حروف انگلیسی و یا شکل های دیگر نیز استفاده می شود.

شکل حیوانات نیز دارای معانی مختلفی هستند. مثلا افرادی که از شکل پلنگ و یا عقاب استفاده می کنند معنای قدرت و تیز بینی و اقتدار را در آن دنبال می کنند. افرادی که گربه حک می کنند به فکر تولدی دوباره هستند، گربه ها با جادو و تاریکی همراهند و در مصر باستان مورد احترام بودند.

یکی دیگر از طرح های جذاب و دارای طرفدار زیاد گل های زیبا و رنگارنگ است که مفهوم زندگی در آنها نهفته است. معمولا از گل به عنوان نماد علاقه و عشق به طبیعت استفاده می شود.

معمولا افراد با تتو کردن یک شکل یا نوشته قصد دارند مفهوم و معنای خاصی را به نمایش بگذارند. اغلب افراد به مفهوم و معنای اشکالی که بر روی بدن خود تاتو میکنند اعتقاد دارند. اما این روزها بازار پاک کردن تاتو هم بنا بر دلایل متعدد گرم است که پاک کردن تاتو با لیزر میرداماد آمادگی پذیرایی از مشتریان را دارد.

 

پاکسازی تاتو بر روی بدن

 

تاتو کردن آرایشی

امروز خانم ها علاوه بر تتو کردن بر بدن خود از تاتو دائمی برای آرایش استفاده می کنند به عنوان مثال خط چشم، خط لب و ابرو خود را با تاتو دائم می کشند تا هر روز نیاز به آرایش نداشته باشند. یکی از کارهای نامناسب پاک کردن تاتو ابرو و لب تاتو کردن با رنگ نزدیک به پوست بر روی تاتو های قبلی است. در این روش ممکن است تاتو قبلی به خوبی پوشیده نشود و دیگر امکان پاک کردن تاتو با لیزر وجود نخواهد داشت.

تاتو آیینه روح است و آن چیزی که در درون فرد است به صورت شکل بر روی بدن او نقش می بندد. اما انسان ها با گذشت زمان کامل خواهند شد و ممکن است تفکرات ما در آینده و چند سال دیگر مانند امروز نباشد. معمولا افرادی که تتو می زنند پیامی برای گفتن دارند که ممکن است در آینده اعتقادی به آن پیام نداشته باشند. با پیشرفت تکنولوژی و به لطف فناوری جدید امروزه امکان پاک کردن تاتو فراهم شده و تاتو های که از آن به عنوان دائمی نام می بردند قابل پاک شدن هستند.

این تخصص و تجربه در پاک کردن تاتو با لیزر میرداماد وجود دارد که هر فردی نسبت به پاک کردن تتوی خود با خیال راحت اقدام کند. برای پاک کردن تاتو نباید بدن خود را به هر کسی بسپارید که پیامدهای بر اثر پاک کردن بر روی بدن شما ایجاد شود.

 

پاکسازی تاتو

 

امکان پاک کردن تاتو با لیزر میرداماد

پیدا کردن شغل و یا تغییر شغل دردسر دیگر افرادی است که بر بدن تتو آشکار دارند. در برخی از شرکت ها که فرد مستقیم با مشتری سروکار دارد داشتن تتو ممنوع است و در چنین حالتی پیدا کردن کار برای افراد مشکل خواهد شد. این افراد مجبور هستند برای اینکه امرار معاشی از شغل مورد علاقه خود داشته باشند نسبت به پاک کردن تاتو اقدام کنند.

روش لیزر در پاک کردن تاتو دارای محبوبیت زیادی است و بیشتر افرادی که از تاتو خود زده شده اند از این روش برای پاکسازی تاتو خود اقدام می کنند. البته توصیه شده است تاتو های که عمر کمتر از شش ماه را دارند با لیزر پاکسازی نشود چون ممکن است جوهر موجود در تاتو دیرتر از بین برود و نیاز به تعداد جلسات بیشتری باشد.

پاک کردن تاتو به روش لیزر نیاز به تعداد جلسات کمتری دارد، امکان پاک کردن تاتو های رنگ وجود دارد و همچنین به صورت ایمن تاتو را پاک می کند.

پاک کردن تاتو برای افراد مختلف متفاوت است و موارد همچون عمق جوهر در پوست، رنگ تاتو، مدت تاتو، شرایط عمومی سلامت و زخم های گوشتی برآمده بر اثر تاتو در پاک کردن تاتو موثر است. بنا بر این شرایط برخی از تاتوها تعداد جلسات بیشتری را می طلبد.

اگر در پاکسازی تاتو از دستگاه های مدرن و افراد متخصص استفاده شود بعد از پاکسازی اثری از جای زخم و تاتو باقی نخواهد ماند. تمیزی پوست و قرار نگرفتن جلو نور آفتاب برای برنزه شدن قبل از انجام پاکسازی بسیار موثر است. پاک کردن تاتو با لیزر میرداماد با بهره گیری از افراد متخصص و دستگاه های مدرن امکان پاک کردن تاتو با لیزر را فراهم کرده است.

 

 


نظردهید

نام شما:
آدرس ایمیل:
سومین ماه سال را وارد کنید
لطفا در پاسخ از حروف الفبای انگلیسی استفاده نکنید.
نظر شما:

نظرات (0)

رژلب - سایت تخصصی آرایشی

سایت تخصصی آرایشی - رژلب
عنوان مطلب:
ژورنال: